Top/Flop spelers

Reactiescore
116
Sterker nog je kan ook boosten en als nog als grootste flop eindigen, ik zal geen namen noemen, maar iemand die een bb dorp pakte als eerste dorp.
Hé dat deed ik ook! Was wel eentje van 1.1k :D Maar niet als beweegreden om achteraf te kunnen *BIEBGELUID* op de hall of fame!

Verdorie, post was verwijderd omdat ik iets te expliciet was in men verwoording.
 
Reactiescore
579
Topspeler: The Fault In Our Stars

Waarom vragen jullie je vast af... omdat het een goudeerlijke en faire speler is.

Op Tribal Wars zijn de backstab topics niet van de lucht, elke wereld kent er wel eentje. Eveneens hebben de negatieve verhalen vaak de overhand op het Algemene Forum. Dan mag een positief (afgelopen) verhaal ook wel eens. Waarbij een (old-skool, vermoed ik) eerlijke speler in het zonnetje wordt gezet.

Phoenix is de account waar alles mee begon. Ze solliciteerde voor -MMD- en gaven direct in hun sollicitatie aan, dat ze gestart waren met vrienden (de stam: Life.) en dat deze vrienden in hun dienst speelde, als MB of als def-slaafjes. Als hun dorpen groot waren, dan konden ze die ook internen, dus hun groei was verzekerd etc. Wij wezen deze speler af. Als je zelf niet groot kunt worden, dan twijfelen wij ernstig aan je skills en TW kennis. Dit legale pushen, het wordt tenslotte niet bestraft, verafschuwen wij dan ook.

Een week of twee later, gingen we tegen zijn stam en account in de aanval. We pakte dorpen, def slaafjes of niet. Dat versterkte ons beeld, dat het niet al te sterke spelers waren. Nadien gingen we voor een tweede run en weer vielen er dorpjes van die stam. Twee van hun stamaanvallen gingen onderwijl volledig de mist in en de stam viel vervolgens uiteen en Phoenix bleef achter in een bijna lege stam.

Net toen we voor een derde run wilde gaan, op zijn account... kwam bij twee verschillende spelers (bastie en dentokke) het verzoek binnen om de account te internen. Er werd een voorstel ingediend ter verdeling van hun dorpen en toen kregen we het antwoord, dat de hoofdspeler er niet meer was wegens een sterfgeval. Of we even konden wachten tot hij er weer was.

Ik heb dit al vele keren meegemaakt, dat er mogelijk smoezen werden verzonnen, om rust te krijgen en de account op te bouwen... Maar desondanks (stel dat het waar is) lieten wij de speler gerust. Vanochtend vielen ineens Phoenix dorpen in handen van The Fault In Our Stars van Pion. De dorpen aan onze kant stonden vol defence (daar waren de def slaafjes weer).

Ik heb toen contact opgenomen met The Fault In Ours Stars en gevraagd of hij wist dat de dorpen aan ons toegezegd waren. Hij wist dit niet en vroeg om bewijs. Hierna heb ik hem de PM's en de Whatsapp gespreken (screens) toegezonden en normaal... jullie weten dit allemaal, gebeurt er helemaal niets mee. Heb je gewoon brute pech met de backstab actie van Phoenix.

Maar deze keer dus niet... The Fault In Ours Stars bood zijn excuses aan (en dat hoefde hij al niet te doen) en zette de net veroverde dorpen leeg (waar kom je dit nog tegen... ik ken dit alleen van de oude werelden) waarop wij de ons beloofde dorpen alsnog konden overnemen.

Op faal account Phoenix hadden ze nog de nodige praatjes... ik zal jullie die besparen. Maar voor The Fault in Ours Stars... heb ik groot respect. Ik zou het gedaan hebben, Absurd. zou hetzelfde gedaan hebben... maar van andere spelers verwachten wij dat niet (meer)... ze zijn er dus toch nog... eerlijke faire spelers. De pareltjes van TW...

RESPECT!
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
3.540
HAHA is dat swordrage5 ja, die vent die kwam verkondigen dat NAP niet voor Niet-Aanvals Pact of Non-Agressie Pact stond maar zelf iets had verzonnen als “Nu aanvallen pik”, of iets in die richting. Heeft @jokersbrain nog een gigantisch topic over gemaakt ;)
 
Bovenaan