Top/Flop spelers

Reactiescore
581
Ik kijk de hele dag in mijn kerkradius en ik zie er geen... :(

Degene die precies in het midden ligt, die is wel groot... maar omdat dan gelijk een topper te noemen ;)
 

Deleted User - 487936070

Guest
Ik kijk de hele dag in mijn kerkradius en ik zie er geen... :(

Degene die precies in het midden ligt, die is wel groot... maar omdat dan gelijk een topper te noemen ;)

Die zal zich vast vervelen met dat ene dorpje:p
 
Reactiescore
1.164
Yes, gestabt! Fantastisch weer.
 
Reactiescore
1.164

Geen zin om dat hier allemaal te gaan posten. In ieder geval een ‘samenwerking’ die juist averechts werkte. Misbruik gemaakt van info en vervolgens met mijn claim, mij gaan edelen. Achja, voor mij weer een teken dat ik geen normale (Pp)werelden meer moet starten. En al helemaal niemand meer vertrouwen dan de spelers waarmee ik al jaren heb gespeeld :)
 

DeletedUser76681

Guest
Geen zin om dat hier allemaal te gaan posten. In ieder geval een ‘samenwerking’ die juist averechts werkte. Misbruik gemaakt van info en vervolgens met mijn claim, mij gaan edelen. Achja, voor mij weer een teken dat ik geen normale (Pp)werelden meer moet starten. En al helemaal niemand meer vertrouwen dan de spelers waarmee ik al jaren heb gespeeld :)


Of je bent de juiste spelers nog niet tegen gekomen om te vertrouwen
 
Reactiescore
1.454
Dus iemand nog toppers of floppers gespot?
 
Reactiescore
581
Sorry hoor, ik zie alleen veel boosters, die voornamelijk gratis dorpen van vriendjes edelen. Hopelijk wordt het nog leuker... en beter!
 
Reactiescore
1.454
Wat denken we van de huidige nummer 1: Chef.Frikandel?
 
Bovenaan