Top/Flop spelers

Reactiescore
489
Ruik ik hier jaloezie van andere? en wel heel erg veel. dat ik gewoon alleen voor de achievement ging?
Hoezo moet ik een dorp in een andere Continent? voor nog een extra pp beurs? om nog meer geld uit te geven?
Jullie zouden eens zelf moeten spelen, inplv de hele dag op het forum te huilie doen over hoe ik men dagelijks leven indeel.
Mijn gehele loon strookje... vrienden ik werk soms 50 tot 60 uur in de week. non-stop voor al 9 maanden. dus ja ik heb geld te veel :)

No offense, maar lekker over mij praten! terwijl ik door ga met geld verdienen :))

Als je dan zoveel geld verdient, ga dan paar weken naar Ibiza joh. Lijkt met toch iets leuker! Zou het je aanraden :)
 
Reactiescore
1.454
Niemand van jullie en vooral jij niet kent mij in het echte leven.
En toch sta je klaar met je eigen zogenoemde ''FEITEN''?
Jij hebt dus echt nog een hoop te leren ^^
Ik kan tegen kritiek, ik reageer er alleen ook op om te zien hoeveel stand houden.
Wil je de waarheid boven brengen ^^?
Nogmaals ik verdien genoeg, vorige game die ik speelde kon ik met mijn hele ''gilde'' opboksen tegen een miljonair :)
Wij stuk voor stuk 1 account en die miljonair kon 60 accounts helemaal vol trappen.
Je hebt nog niks mee gemaakt in het leven wat ik begrijp, dus bij deze laat ik je in je waan.
Succes met je skills in TW!

Goed verhaal knul. Misschien eens een lesje “omgaan met commentaar en kritiek” volgen. Zal je veel goeds doen. Of doe maar niet, dit is namelijk heel vermakelijk voor de mensen die het spel wel snappen :)
 
Reactiescore
581
Eigenlijk Spacejack wilde ik je vandaag een InGame PM sturen en je daarin oprecht feliciteren met je tweede dorp. Je waarschuwen: Dat je, je niets moest aantrekken van de storm die zou opsteken omdat het zo'n klein dorp was etc.

Maar ik lees nu een paar posten van jou... hier op het AF en zie daar wel vanaf. Je presenteert je als een bijzonder onaangenaam mens en daar hoef ik niet zo nodig contact mee.
 

DeletedUser81343

Guest
Goed verhaal knul. Misschien eens een lesje “omgaan met commentaar en kritiek” volgen. Zal je veel goeds doen. Of doe maar niet, dit is namelijk heel vermakelijk voor de mensen die het spel wel snappen :)

weet je?
Praat lekker over me ik laat deze hele topic vallen, besteed er al meer aandacht aan dan ik ooit had gewild :p

Eigenlijk Spacejack wilde ik je vandaag een InGame PM sturen en je daarin oprecht feliciteren met je tweede dorp. Je waarschuwen: Dat je, je niets moest aantrekken van de storm die zou opsteken omdat het zo'n klein dorp was etc.

Maar ik lees nu een paar posten van jou... hier op het AF en zie daar wel vanaf. Je presenteert je als een bijzonder onaangenaam mens en daar hoef ik niet zo nodig contact mee.

Ben hier ook niet om vrienden te maken dit spel is gewoon een bij hobby.
En onaangenaam nee hoor, nogmaals mensen die mij beginnen te kennen in-game en al maanden met mij spelen, weten wat ze aan mij hebben.
Misgunners en internet helden heb ik een pest hekel aan. ook 1 van de grootste redenen waarom ik eigenlijks nooit op het forum zit.
Dus ik ga me traditie weer voort zetten geen forum voor mij.

Alles wat hier nog over mij wordt bepraat lees ik niet
Have fun.
 
Reactiescore
55
Ruik ik hier jaloezie van andere? en wel heel erg veel. dat ik gewoon alleen voor de achievement ging?
Hoezo moet ik een dorp in een andere Continent? voor nog een extra pp beurs? om nog meer geld uit te geven?
Jullie zouden eens zelf moeten spelen, inplv de hele dag op het forum te huilie doen over hoe ik men dagelijks leven indeel.
Mijn gehele loon strookje... vrienden ik werk soms 50 tot 60 uur in de week. non-stop voor al 9 maanden. dus ja ik heb geld te veel :)

No offense, maar lekker over mij praten! terwijl ik door ga met geld verdienen :))

Ieder zijn tactiek. Dus van jaloezie is hier zeker geen sprake ;-)
 
Reactiescore
1.454
weet je?
Praat lekker over me ik laat deze hele topic vallen, besteed er al meer aandacht aan dan ik ooit had gewild :p

Doen we gozer, komt goed :)

Ben hier ook niet om vrienden te maken dit spel is gewoon een bij hobby.
En onaangenaam nee hoor, nogmaals mensen die mij beginnen te kennen in-game en al maanden met mij spelen, weten wat ze aan mij hebben.
Misgunners en internet helden heb ik een pest hekel aan. ook 1 van de grootste redenen waarom ik eigenlijks nooit op het forum zit.
Dus ik ga me traditie weer voort zetten geen forum voor mij.

Alles wat hier nog over mij wordt bepraat lees ik niet
Have fun.

We misgunnen je niks, we hebben alleen kritiek en commentaar op je keuze. Dat kan jij blijkbaar niet handelen en bent volledig getriggered wanneer er wat over gezegd wordt. Daarnaast ga je pronken met je geld en je RL succes. Dat interesseert ons allemaal geen zak.

Door de kritiek op te pakken en er wat mee te doen wordt je een beter speler. Hoe vaak ik de grond niet in gestampt ben door beter spelers is niet meer op 1 hand te tellen. Echter door deze kritiek op te nemen en te gaan gebruiken voor volgende stappen ben ik een betere speler geworden en durf ik nu te zeggen dat ik wel bij de top van de TW spelers hoor.

Je moet doen wat je wilt, maar je komt nu over als een gefrustreerd mannetje die zijn zin niet krijgt en maar probeert op te scheppen om zijn ego te strelen. Nobody likes that!
 
Reactiescore
3.457
Reactiescore
239
Spacejack, rustig man...
Je teveel opwinden kan resulteren in hart falen...
Dan heb je zoveel gewerkt en geld verdiend voor niets :(
 
Reactiescore
5.687
Leuk dat onze vriend het nodig vindt om op te scheppen over het aantal uren dat meneer werkt, om ons ervan te overtuigen dat hij geld genoeg heeft en daarbij succesvol is in RL. Vervolgens gooit ie al zijn hard verdiende centjes in een browser spelletje online om vervolgens compleet uit elkaar getrokken te worden. Lekker man, leven kan raar lopen soms.
 
Bovenaan