Top/Flop spelers

Korjakskaja Sopka

Speedkampioen 2018 (Goud)
Reactiescore
314
Nou, je gooit zelf een paar beschuldigingen, en ik herkende je naam ergens van.


Na even zoeken:
Er staat niet veel meer in vanwege regels, maar destijds was het erg overtuigend herinner ik mij. Maar dat laatste is 'mijn nuchtere mening'.

Ik noteerde de feiten, ik zou het niet als beschuldigingen interpreteren.

Hardstikke leuk dat jij dat postje hebt gevonden, veel leesplezier!
 
Reactiescore
2.181
Reactiescore
967
Wie speelt er
op ducktator? Ik kan mij nog van casual 1 heugen dat hij destijds niks kon presteren en het hazenpad koos als wij aanvallen stuurden.

Lmao Kenneth, ik ben nooit gaan rennen laat staan naar P. Jij zat eerder in P met Nik dan ik, dus bespaar jezelf de vergeefse moeite daarover. Ik heb inderdaad veel barbaren moeten edelen om het account op te bouwen ja, met 1 dorp begin je vrij weinig tegenover accounts met 5k dorpen. Hoe het erna afliep staat hierboven ergens beschreven

Typisch dat exact jij hierover begint. Ik kan me namelijk nog heugen dat het op o.a. W55 te heet werd onder je voeten en je dus maar de benen hebt genomen. Verder heb jij volgens mij, buiten wellicht de speeds om(waar ik zelf te weinig vanaf weet), zelf ook barweinig gepresteerd. Elke wereld waar ik het account Korjakskaja Sopka ben tegengekomen ben je vroegtijdig gerekt, geïnternd of gaan rennen dus wellicht je hypocrisie op een ander forum uiten.
 

Korjakskaja Sopka

Speedkampioen 2018 (Goud)
Reactiescore
314
Typisch dat exact jij hierover begint. Ik kan me namelijk nog heugen dat het op o.a. W55 te heet werd onder je voeten en je dus maar de benen hebt genomen. Verder heb jij volgens mij, buiten wellicht de speeds om(waar ik zelf te weinig vanaf weet), zelf ook barweinig gepresteerd. Elke wereld waar ik het account Korjakskaja Sopka ben tegengekomen ben je vroegtijdig gerekt, geïnternd of gaan rennen dus wellicht je hypocrisie op een ander forum uiten.

Ik lach mij slap, alvast bedankt voor dat.

Ik ben op W55/64 serieus gestart op dit account, op andere werelden ben ik enkel wezen PP farmen waarna ik mij heb laten internen.

Over W55 gesproken, onze stam AMB was gevallen, ik kreeg inderdaad een massa en ik had gewoon geen tijd om 24/7 te deffen net als mijn co's. Daar mag je veel van vinden maar ik liet gelukkig destijds mijn privé er niet onder lijden.

dus wellicht je hypocrisie op een ander forum uiten.

Ik denk dat dit nu ook voor mij van toepassing is. Ik heb de laatste jaren op Interdictum. gespeeld en genoeg werelden gewonnen.
 
Reactiescore
2.386
Ik lach mij slap, alvast bedankt voor dat.

Ik ben op W55/64 serieus gestart op dit account, op andere werelden ben ik enkel wezen PP farmen waarna ik mij heb laten internen.

Over W55 gesproken, onze stam AMB was gevallen, ik kreeg inderdaad een massa en ik had gewoon geen tijd om 24/7 te deffen net als mijn co's. Daar mag je veel van vinden maar ik liet gelukkig destijds mijn privé er niet onder lijden.



Ik denk dat dit nu ook voor mij van toepassing is. Ik heb de laatste jaren op Interdictum. gespeeld en genoeg werelden gewonnen.
Ga gewoon weg, je hebt hier niks te zoeken.
 
Reactiescore
967
Ik lach mij slap, alvast bedankt voor dat.

Ik ben op W55/64 serieus gestart op dit account, op andere werelden ben ik enkel wezen PP farmen waarna ik mij heb laten internen.

Over W55 gesproken, onze stam AMB was gevallen, ik kreeg inderdaad een massa en ik had gewoon geen tijd om 24/7 te deffen net als mijn co's. Daar mag je veel van vinden maar ik liet gelukkig destijds mijn privé er niet onder lijden.

De reden waarom je gestopt bent is geheel begrijpelijk en zou ik op geen enkele manier tegen je gebruiken. Echter is het wel zo dat AMB alles behalve gebroken was op het moment dat jouw account, door bovengenoemde redenen, kansloos werd weggespeeld. De stam zat zeker met een lastig pakket, maar dat kwam ook deels door de merkwaardige rekruuts die de stam deed om zich rondom Par. te vestigen. Met zo weinig safe loop je nou eenmaal meer kans dat je een hoop te verduren krijgt.
 
Bovenaan