Top/Flop spelers

Reactiescore
766
Dat is hoe jullie het interpreteren. Ik vind een acc geen flop puur als ze keer geblitzed worden. Dat kan iedereen overkomen.
Jij bent twee keer geblitzed,noep
 
Reactiescore
2.064
Dat is hoe jullie het interpreteren. Ik vind een acc geen flop puur als ze keer geblitzed worden. Dat kan iedereen overkomen.

Zegt de gene die DBA een flopper noemt zonder Kevin, omdat ze een paar dorpjes verliezen tijdens een blitz :confused2:
 
Reactiescore
154
Klopt. Cala is (wederom) niet voorbereid op een blitz vanuit fuifje (je zou denken dat een ezel zich niet 2x stoot aan dezelfde steen..). Dit is pijnlijk, maar om te zeggen dat we niet kunnen doorbreken wil niet altijd zeggen dat wij flop zijn, maar in dit geval is er gewoon prima en zeer sterk gedeft door Mysterie Men en daar staan zij ook wel bekend voor.

Vrij moeilijk als je stammie smee blitzen :eek:
ca9285f1d0bc934569dc23afb05b2dc8.png
 

DeletedUser78491

Guest
Joa, waarom is volgens jou DBA dan een flopper, als het niet is omdat we 1x geblitzed zijn?
 
Reactiescore
2.064

DeletedUser77942

Guest
Dit is gewoon een inmens domme fout van cala en co

Vorige blitz heb ik ze ook gezegd dat voor een ex rang 1 accie ze hun shit op orde moeten hebben
Als er dan zo ineens 2 dorpen kwijt gaan aan MM ja MM zn off was bijna dood schaam ik me toch echt voor calamity je kunt zegge wat je wil joa maar dit is al de 2de keer dat cala dit overkomt ( als je 1x geblitzt word weet je dat ze nog een keer komen naar succes) toch mag ik jullie wel als team maar neemt niet weg dat je gewoon niet zo easy geblitzt kan worden

Als buitenstaander kan je niet zeggen dat er duur gedeffed is, als je enkel naar ODD en ODA gaat kijken krijg je het hele plaatje niet mee


Dat duur deffe valt zeker mee
Ik had de stamdef van mm wat onderschat en liep dus dood op getimde def voor mn shortrange 2de edels

Mm heeft dit samen met fuifje en wss mbs prima opgevangen respect daarvoor
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser73927

Guest
Wat vinden wij van de nieuwe recruut van Cave?
Ducktator heeft een mooie rimligging, Cave heeft veel groeiruimte atm.

Kansloos, heeft front met mij, binnen een dag weg :cool:

(Nu serieus: leuk account, gezellig team, maar qua ligging vrij problematisch want ze hebben (bijna) front met 3 One. accounts, dus ik ben sceptisch of ze het lang vol kunnen houden met zo'n pittig front)
 
Reactiescore
1.278
Mag hopen dat hij full DEF is aangezien hij al al een maand geen ODA heeft gepakt of dat Fuifje tot op heden echt alles gedodged heeft. Anders blijken deze stats niet echt van teamplay... in combinatie met de vele interns is dat natuurlijk flop.
 
Reactiescore
2.386
Leider zijn van Walk en TTG is wel vermoeiend he jongens, hij moet er wel 20 in toom houden
 
Reactiescore
1.278
Liever 20 'normale' spelers dan 10 stabbers zoals in Cave! :rolleyes:

Toch niet toevallig een TTG-speler. Mocht dit zo zijn kan je ons vast ook direct vertellen waarom die ODA zo enorm belabberd is. :rolleyes:

Een leidinggevend account zou, in mijn ogen, ten alle tijden voorop moeten lopen qua teamplay binnen een stam.

Edit. Volgens mij vergis ik mezelf in de persoon, maar er is vast iemand anders bereid om antwoordt te geven.
 
Reactiescore
1.278

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Teveel vers gemaaid gras gesnoven zeker :s
 
Reactiescore
1.365
Onze Anton wordt kaal, denk dat die daarom een beetje ''geprikkeld'' is. Voor de rest is het een schatje hoor <3.
 
Bovenaan