Top/Flop spelers

DeletedUser75900

Guest
Volgens mij zijn er mensen die het hele punt niet lezen of niet willen lezen. Er is GEEN NAP, maar een PBG. Dat terwijl beide stammen in oorlog zijn.

Dan gaat er ergens iets geheel fout. Het staat inmiddels vast dat Delfie de grootste fouten heeft gemaakt hierin door een VV te geven aan Nap Time terwijl we in oorlog waren en er binnen de stam mense waren die de VV wel wouden doen.
Bovendien hebben ze mij en andere stamgenoten niet ingelicht en pas een mededeling gedaan nadat alles voor hun zeker was om te doen, waardoor ik genoodzaakt was om Delfie te ontslaan.

Is dit een makkelijke manier om te winnen voor Nap Time / One? Misschien wel. Het is niet dat ik One gelijk verdacht wil maken, juist niet. Maar het feit dat NIEMAND van One ook maar bereid is om eerdere vragen van mij hier te beantwoorden geeft wel aan dat ze óf een meerwaardigheidscomplex hebben of dat het hun gewoon niet boeit.

Terwijl ik toch behoorlijk pissed zou zijn als er een PBG zou ontstaan tussen een lid van mijn stam, en die van de stam waar wij oorlog mee hebben. Dit i.v.m. het lekker van informatie en het makkelijker maken om te winnen.

Want ik denk niet dat One op een ''vieze'' manier wil winnen... Maar misschien denk ik dit wel eens fout.
 
Reactiescore
1.278
Volgens mij zijn er mensen die het hele punt niet lezen of niet willen lezen. Er is GEEN NAP, maar een PBG. Dat terwijl beide stammen in oorlog zijn.

Dan gaat er ergens iets geheel fout. Het staat inmiddels vast dat Delfie de grootste fouten heeft gemaakt hierin door een VV te geven aan Nap Time terwijl we in oorlog waren en er binnen de stam mense waren die de VV wel wouden doen.
Bovendien hebben ze mij en andere stamgenoten niet ingelicht en pas een mededeling gedaan nadat alles voor hun zeker was om te doen, waardoor ik genoodzaakt was om Delfie te ontslaan.

Is dit een makkelijke manier om te winnen voor Nap Time / One? Misschien wel. Het is niet dat ik One gelijk verdacht wil maken, juist niet. Maar het feit dat NIEMAND van One ook maar bereid is om eerdere vragen van mij hier te beantwoorden geeft wel aan dat ze óf een meerwaardigheidscomplex hebben of dat het hun gewoon niet boeit.

Terwijl ik toch behoorlijk pissed zou zijn als er een PBG zou ontstaan tussen een lid van mijn stam, en die van de stam waar wij oorlog mee hebben. Dit i.v.m. het lekker van informatie en het makkelijker maken om te winnen.

Want ik denk niet dat One op een ''vieze'' manier wil winnen... Maar misschien denk ik dit wel eens fout.

Ik snap het punt die je wilt maken. Intern hebben we hier dan ook binnen One. ook over gehad. De situatie is door Nap-time uitgelegd en er is geconcludeerd dat gang van zaken ronduit onhandig is geweest. Uiteindelijk is die VV met alle goede bedoelingen van de wereld gepakt om eigen aanvallen te dodgen, maar ik snap dat dit binnen een stam anders kan overkomen. Sterker nog ik snap volledig dat je dit als stam niet tolereert.

Voor de rest vind ik het de keuze van Deflie zelf of ze bij Space willen horen of niet. Op het moment dat ze kiezen om space te verlaten staat ze het natuurlijk vrij om NAP en PBG's af te spreken om de continuïteit van het account te waarborgen. Vind niet dat een account automatisch als vijand aangemerkt moet worden op het moment hij afkomstig is uit een vijandige stam. Bij het verlaten van de stam wordt dit account weer een neutrale partij.

Ieder van One. is aanspreekbaar, maar geloof mij maar het gaat hier niet om een meerwaardigheidscomplex.. maar meer van een ver van je bed show. Enkele accounts van One. houden zich bezig met Space en de rest is hier nauwelijks bij betrokken, iets wat jij denk ook wel begrijpt al front je met meerdere stammen. Al vind je echt dat hier sprake is van vuil spel raad ik je aan contact te zoeken met de leiding van one. dan kunnen jullie gezamenlijk kijken wat de mogelijkheden zijn.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser75900

Guest
Voor de rest vind ik het de keuze van Deflie zelf of ze bij Space willen horen of niet. Op het moment dat ze kiezen om space te verlaten staat ze het natuurlijk vrij om NAP en PBG's af te spreken om de continuïteit van het account te waarborgen. Vind niet dat een account automatisch als vijand aangemerkt moet worden op het moment hij afkomstig is uit een vijandige stam. Bij het verlaten van de stam wordt dit account weer een neutrale partij.

Hier zit dan een foutieve aanname (gok ik?). Want de PBG is aangegaan voordat zij de keuze maakten om te vertrekken. Sterker nog, ik heb ze er dus uitgeknikkerd om die rede. Ik wil geen stamgenoten die een PBG aan gaan met het enige front dat zij hadden met de vijandige partij. Want dan kan je net zo goed geen oorlog voeren. Als Delfie er voor koos om ons te verlaten en een afscheidsbrief zou maken en dáárna een PBG aan zou gaan, heb ik daar respect voor. Ook al kan je dan twijfelen of het al speelde, maar zal je dan geen gegronde bewijzen voor hebben. Maar nu waren de rollen omgedraaid. Eerst een PBG aan gaan, en toen die zekerheid er was kan je Space opzeggen (of laten opzeggen) omdat je toch weet meer veiligheid te hebben.

Want eerlijk: als Aapjeklapklap op Delfie zou gaan. Wat moet Nap Time dan? Zich er niet mee bemoeien? Want dat punt hadden wij ook: Delfie zou zich niet meer bemoeien met de oorlog maar wel binnen Space blijven (althans, ze opperden niet om te vertrekken). Zo iets kán gewoon echt niet. Je moet er zijn voor je stam, of 100% aan de zijde van je PBG staan en dan dus uit je stam stappen.


Dus nogmaals: die PBG kwam voordat zij uit Space gingen (eruit gezet) i.p.v. andersom, en dat maakt de situatie ronduit onbeschoft en dan druk ik mij nog netjes uit.
 
Reactiescore
1.278
Hier zit dan een foutieve aanname (gok ik?). Want de PBG is aangegaan voordat zij de keuze maakten om te vertrekken. Sterker nog, ik heb ze er dus uitgeknikkerd om die rede. Ik wil geen stamgenoten die een PBG aan gaan met het enige front dat zij hadden met de vijandige partij. Want dan kan je net zo goed geen oorlog voeren. Als Delfie er voor koos om ons te verlaten en een afscheidsbrief zou maken en dáárna een PBG aan zou gaan, heb ik daar respect voor. Ook al kan je dan twijfelen of het al speelde, maar zal je dan geen gegronde bewijzen voor hebben. Maar nu waren de rollen omgedraaid. Eerst een PBG aan gaan, en toen die zekerheid er was kan je Space opzeggen (of laten opzeggen) omdat je toch weet meer veiligheid te hebben.

Want eerlijk: als Aapjeklapklap op Delfie zou gaan. Wat moet Nap Time dan? Zich er niet mee bemoeien? Want dat punt hadden wij ook: Delfie zou zich niet meer bemoeien met de oorlog maar wel binnen Space blijven (althans, ze opperden niet om te vertrekken). Zo iets kán gewoon echt niet. Je moet er zijn voor je stam, of 100% aan de zijde van je PBG staan en dan dus uit je stam stappen.


Dus nogmaals: die PBG kwam voordat zij uit Space gingen (eruit gezet) i.p.v. andersom, en dat maakt de situatie ronduit onbeschoft en dan druk ik mij nog netjes uit.

Geen idee dit zetten jullie zelf op het AF:

unknown.png


Het is vrij normaal dat je op TW je opties aftast alvorens je een keuze maakt daar is niks geks aan. Spelers willen niet tussen wal en schip belanden. Ik snap dat het als stam vervelend is dat een lid de stam wilt verlaten en blijkbaar meer waarde hecht aan een PBG met nap-time dan een lidmaatschap in Space... Al had je delfie niet ontslagen hadden ze zelf opgestapt of ik moet dit discord bericht anders interpreteren dan jij dat doet.
 

DeletedUser75900

Guest
Het is vrij normaal dat je op TW je opties aftast alvorens je een keuze maakt daar is niks geks aan. Spelers willen niet tussen wal en schip belanden. Ik snap dat het als stam vervelend is dat een lid de stam wilt verlaten en blijkbaar meer waarde hecht aan een PBG met nap-time dan een lidmaatschap in Space... Al had je delfie niet ontslagen hadden ze zelf opgestapt of ik moet dit discord bericht anders interpreteren dan jij dat doet.

Vrij normaal? Mwuahh kan ik in komen. Vrij normaal met een vijandelijke stam? Hell no.
Delfie heeft het nooit over leaven gehad. Niet in letterlijke woorden. Dus zowel jij als ik maken er een eigen interpretatie van. Echter aangezien ik lang met hun heb gespeeld en contact heb, gok ik dat ik er een iets betere kijk op heb. Met alle respect uiteraard.

En ook in het discord gesprek zegt hij letterlijk zich niet te willen bemoeien met de oorlog tussen One en Space. Maar die oorlog liep in eerste instantie vooral tussen Nap Time en Delfie (en voorheen ook Klompvoetje). Maar ze waren beide het bombarderen een beetje beu. En dat terwijl de oorlog net verklaard was (de 2 spelers waren al wel ruim een week, misschien 2 week bezig). Dat kan ook niet. Je kunt niet ''klaar zijn met aanvallen'' als je tegen je vijand speelt. Dan zet je jezelf op je knieën in mijn ogen.

Begrijp me niet verkeerd, ik heb respect voor Nap Time en vooral Tim. Maar deze actie (vooral vanaf het account Delfie) kan er bij mij niet in en zal er ook nooit in gaan. Het heeft heel Space op zijn kop gezet en dat valt ook te zien in de overnamelijst vanuit One op Space. Zegt dit iets over Space? Jazeker, dat wij een hele hechte groep waren en dat wij het voor die tijd Nap Time ook verdomde moeilijk hebben gemaakt. Dit kan iedereen in de buurt beamen. Ook weet ik dat er spelers (onder andere op het acc Delfie) zijn die letterlijk hebben gezegd nog nooit zo'n fijne stam te hebben gehad op TW sinds lange jaren en het plezier wat terug hebben gevonden. Dit geeft dus aan hoe hecht de groep was en enigszins ook mij rol als leider, die eigenlijk beperkt was doordat alles juist zo goed verliep. Maar zo'n hechte groep breekt ook snel als er een lid uit gaat. Want een vriendengroep is geen vriendengroep meer als er één vriend uit gaat.

Kleine aanpassing. Hij zegt idd dat hij overweegt te leaven, heb daar even overheen gelezen. Echter als je alles in een tijdsbestek van nog geen 12 uur (inclusief nacht) behandeld en het een beetje aanpakt als een ''take it or leave it deal'' dan is het ook niet doordacht. Zeker omdat hij 1 of 2 week eerder nog sprak over Walk te willen joinen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.278
Niet rond de pot draaien, het is een vuile actie van One uit.
En die zijn zich precies serieus aan het opstapelen..

Kan je ook even uitleggen waarom deze actie precies zo vuil is vanuit One? Jij weet er blijkbaar meer vanaf, zelfs meer dan @.Flashpoint.
 
Reactiescore
62
Kan je ook even uitleggen waarom deze actie precies zo vuil is vanuit One? Jij weet er blijkbaar meer vanaf, zelfs meer dan @.Flashpoint.

Bedenkelijk is een beter woord.
Ik kwam net van het ander topic waar het over de cf ging, dus het woord vuil zat nog fris in mijn gedachten ;)

Ik ga geen essay typen, speel hier maar heel casual dus het is me de moeite niet waard. Als je het w69 AF afschuimt zijn er punten genoeg om One in een slecht daglicht te plaatsen, daarvoor is mijn input niet nodig.
 
Reactiescore
1.278
Bedenkelijk is een beter woord.
Ik kwam net van het ander topic waar het over de cf ging, dus het woord vuil zat nog fris in mijn gedachten ;)

Ik ga geen essay typen, speel hier maar heel casual dus het is me de moeite niet waard. Als je het w69 AF afschuimt zijn er punten genoeg om One in een slecht daglicht te plaatsen, daarvoor is mijn input niet nodig.

Al wil je geen moeite in een onderbouwing steken kom hier dan aub ook niet populair doen over dat One vuil spel zou spelen. Weet niet of je het doorhebt, maar met zulk postgedrag zet je alleen je eigen AF en het account waarop je speelt in een slecht daglicht.
 

Deleted User - 24028

Guest
Kan je ook even uitleggen waarom deze actie precies zo vuil is vanuit One? Jij weet er blijkbaar meer vanaf, zelfs meer dan @.Flashpoint.
Een vv aannemen van een account dat in een vijandige stam zit doe je niet. Simple as that.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Vind t vreemd dat je dit probeert te verdoezelen Anton. Jij weet net zo goed als elke lezer hier, dat dit gewoon vies spel is van One.
 

Deleted User - 487710895

Guest
Een vv aannemen van een account dat in een vijandige stam zit doe je niet. Simple as that.
Stamfuncties en pms stonden uit en Nap nam de vv om hun eigen treintjes te snipen die nog op delfie liepen. Dit omdat iedereen bij delfie eigenlijk geen tijd/zin meer had om dit zelf te doen. Delfie had zelf inderdaad uit de stam moeten gaan voor de vv maar het idee was toen pas kort daarvoor ter sprake gekomen. Voor zo ver ik weet is er ook nog een pm wisseling met Nap en de leiding van Space geweest waarin dit allen is behandeld. Het antwoord van Space hierop was dat zij het Delfie meer verwijten.
Als je dit niet wist kan het inderdaad slechter opgevat worden dan dat het is, maar wacht dan even en houd je muil.

Verder was space al aan het inleveren op naptimes front en werd er continu duur gedefft, alleen delfie nog niet. Voor mij was deze samenwerking ook niet noodzakelijk, maar ik besloot dat niet. Nap en delfie hadden veel chat praat, hetzelfde geldt voor verschillende andere van space. Ze hadden dus goed contact en een samenwerking dat ze beide zien zitten kwam tot sprake. Doordat space de VV zag kwam dit abrupt aan, en werd delfie gekicked. Een nap tussen space en delfie met een onbekende duur was voorgesteld maar afgewuifd met ongeorganisereerde aanvallen vanuit space.
 

Deleted User - 24028

Guest
Stamfuncties en pms stonden uit en Nap nam de vv om hun eigen treintjes te snipen die nog op delfie liepen. Dit omdat iedereen bij delfie eigenlijk geen tijd/zin meer had om dit zelf te doen. Delfie had zelf inderdaad uit de stam moeten gaan voor de vv maar het idee was toen pas kort daarvoor ter sprake gekomen. Voor zo ver ik weet is er ook nog een pm wisseling met Nap en de leiding van Space geweest waarin dit allen is behandeld. Het antwoord van Space hierop was dat zij het Delfie meer verwijten.
Als je dit niet wist kan het inderdaad slechter opgevat worden dan dat het is, maar wacht dan even en houd je muil.

Verder was space al aan het inleveren op naptimes front en werd er continu duur gedefft, alleen delfie nog niet. Voor mij was deze samenwerking ook niet noodzakelijk, maar ik besloot dat niet. Nap en delfie hadden veel chat praat, hetzelfde geldt voor verschillende andere van space. Ze hadden dus goed contact en een samenwerking dat ze beide zien zitten kwam tot sprake. Doordat space de VV zag kwam dit abrupt aan, en werd delfie gekicked. Een nap tussen space en delfie met een onbekende duur was voorgesteld maar afgewuifd met ongeorganisereerde aanvallen vanuit space.
Mooi verhaaltje met een hele hoop excuses om het goed te praten... maar wat zijn we daar mee ? Het valt niet goed te praten, er is geen enkele reden die het goed maakt om een VV aan te nemen van een account in een vijandige stam. Punt.

Verder moeten we maar op het woord van Delfie en One vertrouwen dat vv restricties idd aan stonden ? Want dat zijn 2 zeer betrouwbare bronnen die nooit liegen zeker :x En zelfs als dat waar is, wie weet wat stond er in hun notities, wie weet wat stond er in hun dorpsnotities, wat met alle berichten van ondersteuningen van zijn stam waar jullie vervolgens info uit kunnen halen over dorpen van Space, ............

Dus in plaats van te zeggen dat ik men muil moet houden, verlaag je gewoon niet tot zulke acties dan moet je dit ook niet aanhoren ;)
 
Reactiescore
1.278
Mooi verhaaltje met een hele hoop excuses om het goed te praten... maar wat zijn we daar mee ? Het valt niet goed te praten, er is geen enkele reden die het goed maakt om een VV aan te nemen van een account in een vijandige stam. Punt.

Verder moeten we maar op het woord van Delfie en One vertrouwen dat vv restricties idd aan stonden ? Want dat zijn 2 zeer betrouwbare bronnen die nooit liegen zeker :x En zelfs als dat waar is, wie weet wat stond er in hun notities, wie weet wat stond er in hun dorpsnotities, wat met alle berichten van ondersteuningen van zijn stam waar jullie vervolgens info uit kunnen halen over dorpen van Space, ............

Dus in plaats van te zeggen dat ik men muil moet houden, verlaag je gewoon niet tot zulke acties dan moet je dit ook niet aanhoren ;)

Snap je reactie en daar hebben we het dus ook intern over gehad. De vv was ronduit onhandig. Er waren goede bedoelingen, maar dit had nooit moeten gebeuren. Gelukkig geloofd space, mede door het vele contact met nap-time, dat er geen kwade intenties waren en daarmee is voor mij dan ook wel die zaak opgelost. Al ga je altijd al met respect met elkaar om kan je blijkbaar iemand een misstap ook vergeven. Want laten we eerlijk zijn we doen allemaal wel is wat op TW waarvan we later denken pfoe had dat liever anders gedaan achteraf.

Meer dan excuses maken aan Space met de woorden dat dit niet meer gaat gebeuren kunnen wij niet doen. En ja ik vind het nog steeds geen vuil spel, alle betrokken partijen zien dit ook in... alleen walk die aan de andere kant van de wereld ligt probeert hier te stoken.
 
Reactiescore
1.278
Ik denk dat ze met wat pp als tegemoetkoming best tevreden zullen zijn hoor:p:p

Klopt en dan staan wij ineens op grijs, omdat ze ons dan reporten :oops:
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.772
Walk basht hier inderdaad op, daar is het AF onder andere voor. Is natuurlijk helemaal geen mooie vertoning en als dat ingezien wordt vind ik dat fijn.

Maar feit blijft wel dat er naast die VV nu een extra acc in de rim basically voor One is met de PBG met Nap Time. Is gewoon volstrekt onnodig als er al 8 samenwerkingen met stammen lopen en kwantiteitsverschil minstens miljoen is op andere stammen. Dan is het gewoon lullig voor Space dat er een lid bij ze weggetrokken wordt natuurlijk.
 
Reactiescore
1.278
Walk basht hier inderdaad op, daar is het AF onder andere voor. Is natuurlijk helemaal geen mooie vertoning en als dat ingezien wordt vind ik dat fijn.

Het AF is voor propaganda, maar niet het doelloos bashen simpelweg om maar weer wat te bashen. Accounts bouwen een reputatie op en ook op w69. Al gaat een account altijd al goed met je om snap ik dat je het vertrouwen hebt dat ze van deze mogelijkheid geen misbruik gemaakt heeft. Dit komt ook uit Space naar voren. Bijzonderheidswaardig hoe arrogant sommige zijn om tegen alle meningen van betrokkenen in te gaan terwijl ze natuurlijk 0 weet hebben van de situatie.

Maar feit blijft wel dat er naast die VV nu een extra acc in de rim basically voor One is met de PBG met Nap Time. Is gewoon volstrekt onnodig als er al 8 samenwerkingen met stammen lopen en kwantiteitsverschil minstens miljoen is op andere stammen. Dan is het gewoon lullig voor Space dat er een lid bij ze weggetrokken wordt natuurlijk.

Een PBG met 1 lid en een extra account in de rim zijn wel iets verschillend he. Ik denk niet dat ik dit jou uit hoef te leggen. Beetje overtrokken reactie als je het mij vraagt. Elke speler heeft in mijn ogen het recht om ten alle tijden zijn eigen weg te vervolgen. Blijkbaar was het vertrouwen in Space bij delfie verdwenen waardoor ze meer zagen in stamverlaat waarbij samenwerking met 1 lid van One mogelijk werd.

Vind de rest die je zegt eerlijk gezegd onzin Joa. Ik snap de statistieken, maar ze missen context. Je mist compleet het punt dreigingen, ligging, potentieel, uitdaging. Simpelweg van punten uitgaan is natuurlijk erg makkelijk. One front met H., Walk, space van de grotere stammen. Bij walk bijvoorbeeld is dit natuurlijk helemaal anders. Ik hoef jou toch niet te vertellen wat het belang van het veiligstellen van de Rim is? In tegenstelling tot jullie hadden wij daar geen accounts met 20 mb's waardoor bij ons spelers wel degelijk kans hebben gehad door de 1/20 te groeien binnen de rim tot waardige tegenstanders. Denk dat jij dan ook wel 1 van de laatste mag zijn die hier wat over zegt.
 
Bovenaan