Top/Flop spelers

Reactiescore
2.181
-De kata actie was redelijk bewust, wij vermoedden een samenwerkingsactie achter de rug om, hebben daarom de actie afgeblazen met een afscheidscadeau. Je mag ons daarop haten, die accepteren wij :)

Acc die stamloos is vs peaky en t.k. We krijgen van 1 acc beetje os en dan is het gerechtvaardigd om te kata'en. Enige reden dat je ging kata'en was omdat je geen dorpen kon pakken en daardoor gefrustreerd was.

Ben nu bezig met uitvogelen hoe het zit met jimwen, je hebt iig wel gezegd dat je de optie hebt om One te joinen. Wanneer ik alles heb, gooi ik bewijzen.
 
Reactiescore
767
Acc die stamloos is vs peaky en t.k. We krijgen van 1 acc beetje os en dan is het gerechtvaardigd om te kata'en. Enige reden dat je ging kata'en was omdat je geen dorpen kon pakken en daardoor gefrustreerd was.

Ben nu bezig met uitvogelen hoe het zit met jimwen, je hebt iig wel gezegd dat je de optie hebt om One te joinen. Wanneer ik alles heb, gooi ik bewijzen.

ik hoef geen stabbers in de stam :)
 
Reactiescore
1.278
Reactiescore
1.365
ayvamos, top/flop?

Flop.
200.webp
 

DeletedUser80612

Guest
Allang gedaan, maar lijkt erop dat hij gewoon nog door kan spelen.
Heeft de afgelopen dagen actief verdedigd en zijn dorp namen veranderd..
Screenshot is van zondag.
 
Reactiescore
110
Je wilt iemand in ziekenhuis hebben, ja wat een humor.

Dat is letterlijk trashtalken wat bij een online game hoort. Denk je serieus dat iedereen die trashtalked alles meent en doen wat ze zeggen? Als je hier niet tegen kan moet je niet op het internet zitten. Denk na aub.
 
Reactiescore
767
iemand het zelfde als nouri toewensen noem ik niet trash talken maar noem ik iemand gewoon bedreigen ookal is het een online game in het echt zou je hier gwn aangifte van kunnen doen . beetje gek dat uberhaupt mensen zo ver gaan in een online game.
 
Reactiescore
3.457
Als je hier niet tegen kan moet je niet op het internet zitten. Denk na aub.
Misschien even de regels te lezen?
Bij het inloggen op tw kies je ervoor om je aan de regels te houden.
Als je je als een beperkte klaphark gaat gedragen kan je verwachten dat er consequenties aanhangen.
Dat jij toevallig die opmerking heel leuk vind zegt eigenlijk al genoeg hoe jij bent als persoon.
 
Bovenaan