Top/Flop spelers

Deleted User - 487960736

Guest
Ik zal me bij deze rectificeren. Had inderdaad One. niet mogen/moeten noemen, was niet proper van me. Dus excuus daarvoor, er is niets bewezen en zo op het oog inderdaad bullshit wat ik verkondig.
Ik heb al snel dat ik dingen extreem verwoord;) Ik zal de volgende keer zeggen dat, wat er tussen March en Jim gebeurt op zijn minst opmerkelijk is, maar op weinig feiten gebaseerd.
Heb inderdaad gehandeld op de berichten die mij toegestuurd zijn, zonder deze feitelijk te checken, het viel in plek met wat ikzelf gezien had. Dus alles wat jullie lezen is 'mijn mening' te noemen i.p.v. feitelijk juist.

Ik zal er aan werken dit te voorkomen in de toekomst ;)
xxx schatjes

Om mezelf dan toch enigszins te zuiveren. Het betekent niet dat One. er bij betrokken is, het kan ook zijn dat March dit uit zichzelf heeft verzonnen om 'een easy intern' te proberen te krijgen:
jXSVm4QQszwAAAABJRU5ErkJggg.png


En nu zal ik mn mond weer houden. Wederom kusjes.
 

DeletedUser81353

Guest
Nou voor het eerst dan maar eens wat op het AF plaatsen.

Aangezien wij een beetje het gespreks onderwerp van de week zijn zal ik maar wat verduidelijking bieden:

-De kata actie was redelijk bewust, wij vermoedden een samenwerkingsactie achter de rug om, hebben daarom de actie afgeblazen met een afscheidscadeau. Je mag ons daarop haten, die accepteren wij :)

-Er is geen enkele vorm van samenwerking met One, op wat voor'n manier dan ook, sterker nog, die gasten leggen onze stam constant onder vuur, wij staan niet voor niets #9 op de OS ranglijst hehehe. Dus in dat geval durf ik het voor de spelers van One op te nemen.

-Dan als laatste, er is idd lang gesproken met de speler jimwen, daarbij is opslot de mogelijkheid tot fusie ter sprake gekomen, hier is echter nooit een concrete ja of nee op gegeven. Vervolgens heeft jimwen ZELF de stam verlaten en is om zich heen gaan maaien door verschillende stamgenoten aan te vallen, vandaar dat wij actie hebben ondernomen.
 

DeletedUser75900

Guest
-De kata actie was redelijk bewust, wij vermoedden een samenwerkingsactie achter de rug om, hebben daarom de actie afgeblazen met een afscheidscadeau. Je mag ons daarop haten, die accepteren wij :)

-Er is geen enkele vorm van samenwerking met One, op wat voor'n manier dan ook, sterker nog, die gasten leggen onze stam constant onder vuur, wij staan niet voor niets #9 op de OS ranglijst hehehe. Dus in dat geval durf ik het voor de spelers van One op te nemen.

-Dan als laatste, er is idd lang gesproken met de speler jimwen, daarbij is opslot de mogelijkheid tot fusie ter sprake gekomen, hier is echter nooit een concrete ja of nee op gegeven. Vervolgens heeft jimwen ZELF de stam verlaten en is om zich heen gaan maaien door verschillende stamgenoten aan te vallen, vandaar dat wij actie hebben ondernomen.

Die kata actie.. heb je bewijs voor jullie aanleiding? Anders is het een heel triest niveau. Maar goed eventuele haat boeit jullie niet :)

Samenwerking misschien niet, maar die PM van jou die @ArjanYT laat toch echt zien dat jullie concreet contact hebben met One (in mijn ogen) en dat jullie azen op een plekje in One.

Laat eens maar eens bewijs daar van zien, aangezien het onduidelijk is of hij ontslagen is of zelf de stam heeft verlaten.
 

DeletedUser74994

Guest
Dat jij jezelf nog duurt te vertonen op het AF verbaasd me, walg eerlijk gezegd ook een beetje van je eigendunk. Maar goed ieder verhaal hoort van twee kanten verteld te worden, echter nu dat gebeurt is wijzen alle bewijzen erop dat jij de boosdoener bent March.

Kusjes
 

DeletedUser81353

Guest
Wij hebben heel veel contant aangezien wij allen praatgraag zijn, wij aasden idd op een plekje maar die is ondertussen zelfs al vergeven, wij vermoeden dat wij te klein waren vandaar dat het ons goed idee leek dat te boosten met een ervaren speler erbij.

Maar nogmaals, om ONE recht te zetten, die hebben nooit iets toegezegd, enkel een leuke conversatie gehad.

Vervolgens nog de foto van Jimwen zijn leave. Meerdere stamleden hebben vervolgens incommings gehad, waaronder wijzelf.
Knipsel.PNG
 

DeletedUser75900

Guest
Wij hebben heel veel contant aangezien wij allen praatgraag zijn, wij aasden idd op een plekje maar die is ondertussen zelfs al vergeven, wij vermoeden dat wij te klein waren vandaar dat het ons goed idee leek dat te boosten met een ervaren speler erbij.

Maar nogmaals, om ONE recht te zetten, die hebben nooit iets toegezegd, enkel een leuke conversatie gehad.

Vervolgens nog de foto van Jimwen zijn leave. Meerdere stamleden hebben vervolgens incommings gehad, waaronder wijzelf.
Bekijk bijlage 15488

Dank voor de foto, dat geeft een duidelijk bewijs.

Wat betreft jullie contact met One. tja, niet geschoten altijd mis, echter te veel schoten lossen zorgt alleen maar voor een slechtere aim score. Want je hebt volgens mij kansen en opties genoeg gehad op deze wereld.
 
Reactiescore
89
@WeedIsTotalTrash Kom nou eindelijk eens met deftige beschuldigingen of je bek houden ? Je zou beter gaan deffen i.p.v. ons zwart te proberen maken ..

Kom je nou is eindelijk met deftige kritiek of je mond houden? En wat zwart maken? Stabs en noob strats van cave zijn een feit, als jullie toegeven dat jullie noobstrats gebruiken , noobrecruits doen en stabben is er niet veel om verder over te bekritiseren, maar omdat jullie blijven ontkennen blijft er uiteraard kritiek komen. Naar beneden slagen doe jij wel graag he? Je probeert te kritiek niet eens te ontkennen, je blokkeerd gewoon onmiddellijk iedereen omdat je precies niet eens aan jezelf durft toegeven dat je noob technieken gebruikt. Cala geeft het ten minste toe dat alles wat uit de hand gelopen is en dat er ferm geboost is. Maar jij doet alsof je alles zelf hebt gedaan terwijl er 3/4 deff slaafjes/MB's rond je liggen die niet in cave zitten en waarvan je beweerd dat ze niet voor jou spelen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
760
Kom je nou is eindelijk met deftige kritiek of je bek houden? En wat zwart maken? Stabs en noob strats van cave zijn een feit, als jullie toegeven dat jullie noobstrats gebruiken , noobrecruits doen en stabben is er niet veel om verder over te bekritiseren, maar omdat jullie blijven ontkennen blijft er uiteraard kritiek komen. Naar beneden slagen doe jij wel graag he? Je probeert te kritiek niet eens te ontkennen, je blokkeerd gewoon onmiddellijk iedereen omdat je precies niet eens aan jezelf durft toegeven dat je noob technieken gebruikt. Cala geeft het ten minste toe dat alles wat uit de hand gelopen is en dat er ferm geboost is. Maar jij doet alsof je alles zelf hebt gedaan terwijl er 3/4 deff slaafjes/MB's rond je liggen die niet in cave zitten en waarvan je beweerd dat ze niet voor jou spelen.

Misschien klinkt het gek maar , minder lullen en deffen :p
 
Reactiescore
389
-Er is geen enkele vorm van samenwerking met One, op wat voor'n manier dan ook, sterker nog, die gasten leggen onze stam constant onder vuur, wij staan niet voor niets #9 op de OS ranglijst hehehe. Dus in dat geval durf ik het voor de spelers van One op te nemen.

Maar je zegt wel doodleuk tegen een andere speler, dat als hij met jou fuseerd jullie in one kunnen?
Je zegt dat jullie kunnen joinen dus je weet het al zeker (zeg je tegen jimwen)
Beetje veel smerig misschien?
 

DeletedUser81353

Guest
Er is gewoon veel heen en weer bericht met jimwen, jimwen was het eens met de gedachte dat de groei in ons gebied te lang heeft stilgestaan, dit was een prima oplossing leek ons.

Ons vermoeden is dat Jimwen tw niet meer zag zitten. Om weer even ONE er bij te halen, Jimwen kreeg massa aanvallen binnen en heeft ons aanbod om deff te sturen afgewezen. De volgende ochtend na de aanvallen kregen wij plots een full clear op ons dak en andere stamgenoten met ons.
Ik kan niet voor andere denken maar weet wel dat er dingen speelde die tw voor Jimwen lastig maakte, alleen op deze manier had niet gehoeven van ons.
 
Reactiescore
89
Misschien klinkt het gek maar , minder lullen en deffen :p

Kan je even tonen hoe ik troepen tevoorschijn kan toveren? xD Of een stuk of 6 deff sletjes en 10 tal MB's buiten stam. Zo gaat het hier blijkbaar op nl de laatste tijd. Hoe meer deff sletjes en MB's hoe beter je bent. Zover ik weet zijn 2 van de top 4 stammen enorm geboost door gratis farmen, deff sletjes en MB's. Niet tof als je dan zelf start zonder premade, co ,deff slet of MB. Natuurlijk gaat het hier beetje hetzelfde als het echte leven, geschiedenis word geschreven door de winnaars en elke verliezer die door massaal troepen onevenwicht verliest is een noob die 'beter stopt met lullen en gaat deffen'.
 
Reactiescore
760
Misschien eerst naar je eige deff werk kijken want 20k deff verliezen per dorp is gwn slecht gedeffed stop eens met het vingertje naar andere wijzen . Komt nogal kinderachtig over @WeedIsTotalTrash
 

DeletedUser66006

Guest
Er is gewoon veel heen en weer bericht met jimwen, jimwen was het eens met de gedachte dat de groei in ons gebied te lang heeft stilgestaan, dit was een prima oplossing leek ons.

Ons vermoeden is dat Jimwen tw niet meer zag zitten. Om weer even ONE er bij te halen, Jimwen kreeg massa aanvallen binnen en heeft ons aanbod om deff te sturen afgewezen. De volgende ochtend na de aanvallen kregen wij plots een full clear op ons dak en andere stamgenoten met ons.
Ik kan niet voor andere denken maar weet wel dat er dingen speelde die tw voor Jimwen lastig maakte, alleen op deze manier had niet gehoeven van ons.

I.p.v. met 20 verschillende verhalen te komen kan je ook gewoon bewijs leveren van Jimwen zijn aanvallen en het afwijzen van jullie os?
 
Reactiescore
89
Misschien eerst naar je eige deff werk kijken want 20k deff verliezen per dorp is gwn slecht gedeffed stop eens met het vingertje naar andere wijzen . Komt nogal kinderachtig over @WeedIsTotalTrash

Waar heb ik met mijn vinger naar iemand anders gewezen? Heb hier al meerdere keren mijn verlies toe gegeven. En opnieuw iemand die niets van de massa's weet die komt zeggen dat we slecht deffen. Doe is een wilde gok hoeveel edels en clears er op ons gegooid zijn de laatste 2 dagen. En kijk dan naar de statistieken om te zien hoeveel deff er beschikbaar was om te stacken.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser81353

Guest
Bij deze de eerste aanval die binnenkwam op het forum met de cryptische reactie van Jimwen eronder.
Knipsel1.PNG

vervolgens de aanval op ons,
Knipsel2.PNG
 
Reactiescore
6
Er is gewoon veel heen en weer bericht met jimwen, jimwen was het eens met de gedachte dat de groei in ons gebied te lang heeft stilgestaan, dit was een prima oplossing leek ons.

Ons vermoeden is dat Jimwen tw niet meer zag zitten. Om weer even ONE er bij te halen, Jimwen kreeg massa aanvallen binnen en heeft ons aanbod om deff te sturen afgewezen. De volgende ochtend na de aanvallen kregen wij plots een full clear op ons dak en andere stamgenoten met ons.
Ik kan niet voor andere denken maar weet wel dat er dingen speelde die tw voor Jimwen lastig maakte, alleen op deze manier had niet gehoeven van ons.


Lekker leuke uitleg, jammer dat het natuurlijk weer nergens op slaat. Jimwen kreeg pas deze ochtend een resem aanvallen binnen en is enkele minuten na z'n eerste 2 dorpjes verloren te hebben de stam geleaved. Lekker lachen dat er nu plots over 'de volgende ochtend na de aanvallen' wordt gesproken, want jij pakt 'n dorpje van hem amper 2 uur na de aanvallen van Dormpie (check TWstats, naabje:rolleyes:). Hou je bullshit voor jezelf en geef nou eens gewoon toe dat, als je jouw verstand in een vogel zou steken, die zeker achteruit zou vliegen.
 
Bovenaan