Top/Flop spelers

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Ben jij nu serieus aan het klagen over externe hulp terwijl je zelf een hele stam hebt met als enige doel dorpen voor jou edelen en ze uitbouwen en terwijl je laatste 8 overnames interns zijn?

En jullie vallen samen aan terwijl wij met cave wat aan het uitvechten zijn, moeten wij er dan van uit gaan dat jullie samenwerken met cave?
We weten dat je goed overeenkomt met vespa dus zou me eerlijk gezegd niet verbazen dat je op persoonlijk niveau met cave samenwerkt.

Dat is appels met peren vergelijken vriend.
Men mag denken hoe hij of zij wil over onze MB's en ook ikzelf ben geen fan van de stijl. Daar mag Cala gewoon op geoordeeld worden.

Ik heb het hier over spelers die van buitenaf neutraal lijken maar door Fuifje gesteund worden, in welke mate dan ook. Dit betreft individuele keuzes van enkele accounts, ik geef alleen aan dat ik er geen fan van ben. De een denkt er ook lichter over dan de ander.
Maar ik ben zelf niet zo van spelers tegen een vijand aan of in cluster van de vijand berichten voor een samenwerking of die spelers daadwerkelijk OS'en om Walk spelers een blok te zetten, zonder een openbare relatie tussen de accounts. That's all.

En met Cave werken wij zeker niet samen, volgens mij vielen we allesbehalve tegelijk aan, Cave was volgens mij al helemaal klaar toen wij startten met ons offensief. Ze hebben ons overigens benaderd voor een gezamenlijke aanval de volgende keer, maar heb duidelijk gezegd dat het even niet in mijn principes voorkomt. Ben op dit moment geen fan van het beleid van Cave en de (semi)-stabs werden ook makkelijk van de hand gewezen. Vespa was enkel in het begin gementord (waar ikzelf weinig bij betrokken was) door ons acc, maar verder geen bijzondere relatie. Ik hoop zelf dat Cave gewoon weggespeeld wordt door Fuifje met een leuke strijd. Ook om een goede 1v1v1 te stimuleren.
 
Reactiescore
89
Dat is appels met peren vergelijken vriend.
Men mag denken hoe hij of zij wil over onze MB's en ook ikzelf ben geen fan van de stijl. Daar mag Cala gewoon op geoordeeld worden.

Ik heb het hier over spelers die van buitenaf neutraal lijken maar door Fuifje gesteund worden, in welke mate dan ook. Dit betreft individuele keuzes van enkele accounts, ik geef alleen aan dat ik er geen fan van ben. De een denkt er ook lichter over dan de ander.
Maar ik ben zelf niet zo van spelers tegen een vijand aan of in cluster van de vijand berichten voor een samenwerking of die spelers daadwerkelijk OS'en om Walk spelers een blok te zetten, zonder een openbare relatie tussen de accounts. That's all.

En met Cave werken wij zeker niet samen, volgens mij vielen we allesbehalve tegelijk aan, Cave was volgens mij al helemaal klaar toen wij startten met ons offensief. Ze hebben ons overigens benaderd voor een gezamenlijke aanval de volgende keer, maar heb duidelijk gezegd dat het even niet in mijn principes voorkomt. Ben op dit moment geen fan van het beleid van Cave en de (semi)-stabs werden ook makkelijk van de hand gewezen. Vespa was enkel in het begin gementord (waar ikzelf weinig bij betrokken was) door ons acc, maar verder geen bijzondere relatie. Ik hoop zelf dat Cave gewoon weggespeeld wordt door Fuifje met een leuke strijd. Ook om een goede 1v1v1 te stimuleren.


Dus verantwoordelijkheid van jou geboost word naar cala verschoven? Je hebt zelf geen enkele keuze om niet te boosten aangezien je zelf zegt dat niet tof te vinden. Je wordt gedwongen om te boosten neem ik aan dan? Op geen enkel moment heb je kunnen zeggen 'nee sorry mannen dit is beetje te noob voor mij'?


En hoe is jullie relatie met Misbruik2.0? Voor zover ik weet is daar ook niks officieel over bekend dus jullie werken niet samen met hen dan?


Heb nog niet veel op nl gespeeld he maar ben is benieuwd, Heb jij eigenlijk al iets gepresteerd zonder extreem veel pp gebruik en geboost? Want ik zie alleen werelden van toen de pp beurs al bestond bij je winsten staan.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Het hele punt is dat je niet kan gaan klagen over het feit dat wij Don Dada deffen als we hem aan het internen zijn terwijl je zelf meer spelers als intern/MB hebt dan wij totaal hebben.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Dus verantwoordelijkheid van jou geboost word naar cala verschoven? Je hebt zelf geen enkele keuze om niet te boosten aangezien je zelf zegt dat niet tof te vinden. Je wordt gedwongen om te boosten neem ik aan dan? Op geen enkel moment heb je kunnen zeggen 'nee sorry mannen dit is beetje te noob voor mij'?


En hoe is jullie relatie met Misbruik2.0? Voor zover ik weet is daar ook niks officieel over bekend dus jullie werken niet samen met hen dan?


Heb nog niet veel op nl gespeeld he maar ben is benieuwd, Heb jij eigenlijk al iets gepresteerd zonder extreem veel pp gebruik en geboost? Want ik zie alleen werelden van toen de pp beurs al bestond bij je winsten staan.

Je komt wel telkens met zaken aanzetten om de discussie een andere richting op te sturen.
Lees de vorige discussie waarin ik heb vermeld dat het niet onze intentie was en het best overschat werd. Dit neemt niet weg dat het uiteindelijk gebeurt en dat weet ik, en ik wil het liefst MB's weer op normaal niveau hebben.

Voor Misbruik2.0 hoef je dan ook alleen maar op de kaart te kijken, maar bon.

Ik speelde vanaf W37, en dat was ongeveer de periode waarin je PP kon verhandelen voor GS ja. Ik zou mezelf echt geen topspeler noemen, ik speel het spel vooral voor de sociale contacten, gezelligheid etc. Presteren boeit mij echt niks, ik doe gewoon oprecht mijn best en hoe goed of slecht iedereen mij daarna vindt mogen ze zelf weten. Dit is overigens mijn eerste echte boostwereld.

Het hele punt is dat je niet kan gaan klagen over het feit dat wij Don Dada deffen als we hem aan het internen zijn terwijl je zelf meer spelers als intern/MB hebt dan wij totaal hebben.

Ik heb het ook absoluut niet over Don Dada. Heb het over veel kleinere spelers onder de 5k ;)
 
Reactiescore
89
Je komt wel telkens met zaken aanzetten om de discussie een andere richting op te sturen.
Lees de vorige discussie waarin ik heb vermeld dat het niet onze intentie was en het best overschat werd. Dit neemt niet weg dat het uiteindelijk gebeurt en dat weet ik, en ik wil het liefst MB's weer op normaal niveau hebben.

Voor Misbruik2.0 hoef je dan ook alleen maar op de kaart te kijken, maar bon.

Ik speelde vanaf W37, en dat was ongeveer de periode waarin je PP kon verhandelen voor GS ja. Ik zou mezelf echt geen topspeler noemen, ik speel het spel vooral voor de sociale contacten, gezelligheid etc. Presteren boeit mij echt niks, ik doe gewoon oprecht mijn best en hoe goed of slecht iedereen mij daarna vindt mogen ze zelf weten. Dit is overigens mijn eerste echte boostwereld.



Ik heb het ook absoluut niet over Don Dada. Heb het over veel kleinere spelers onder de 5k ;)

Op w60 werd er anders ook een pak geboost.

En je zegt voor Misbruik2.0 moeten we maar op de kaart kijken, moet jij ook maar gwn naar de kaart kijken voor MB's die ons helpen deffen he duh...
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Dus spelers helpen waar wij contact mee hebben en dat we weten dat je alles doodloopt op shit moraal is niet gewoon tactisch slim gezien?

Alles wat niet gratis is, is niet oké voor jullie?

Tuurlijk kan dat tactisch slim zijn. Maar ik geef aan dat ik hier geen fan van ben, dat mag toch?

Op w60 werd er anders ook een pak geboost.

En je zegt voor Misbruik2.0 moeten we maar op de kaart kijken, moet jij ook maar gwn naar de kaart kijken voor MB's die ons helpen deffen he duh...

W60 heeft er niet veel PP in de start gezeten hoor.

Jij weet niet eens welke spelers ik bedoel denk ik?
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Tuurlijk kan dat tactisch slim zijn. Maar ik geef aan dat ik hier geen fan van ben, dat mag toch?

Ben je ook niet van internen, toch doe je het ruim...... Valt dan niet echt een waarde aan jou mening te hangen.
 

DeletedUser79460

Guest
Zoveel interns en er niet fan van zijn.
3e17d6063a421aabc63faaa2a6904fb1--business-meme-meme-caption.jpg
 

Deleted User - 487958296

Guest
Heb nog niet veel op nl gespeeld he maar ben is benieuwd, Heb jij eigenlijk al iets gepresteerd zonder extreem veel pp gebruik en geboost? Want ik zie alleen werelden van toen de pp beurs al bestond bij je winsten staan.
Dit is voor het overgrote deel van de community zo inmiddels :p. Om daar nou over te beginnen
 

DeletedUser74418

Guest
Dit is voor het overgrote deel van de community zo inmiddels :p. Om daar nou over te beginnen

Het is sowieso een dom argument omdat elke speler de mogelijkheid heeft pp te farmen. Iedereen kan dus ook pp abusen. Een abuser vs een abuser is gewoon een gelijke strijd.
 
Reactiescore
5.599
Je komt wel telkens met zaken aanzetten om de discussie een andere richting op te sturen.
Lees de vorige discussie waarin ik heb vermeld dat het niet onze intentie was en het best overschat werd. Dit neemt niet weg dat het uiteindelijk gebeurt en dat weet ik, en ik wil het liefst MB's weer op normaal niveau hebben.

Voor Misbruik2.0 hoef je dan ook alleen maar op de kaart te kijken, maar bon.

Ik speelde vanaf W37, en dat was ongeveer de periode waarin je PP kon verhandelen voor GS ja. Ik zou mezelf echt geen topspeler noemen, ik speel het spel vooral voor de sociale contacten, gezelligheid etc. Presteren boeit mij echt niks, ik doe gewoon oprecht mijn best en hoe goed of slecht iedereen mij daarna vindt mogen ze zelf weten. Dit is overigens mijn eerste echte boostwereld.



Ik heb het ook absoluut niet over Don Dada. Heb het over veel kleinere spelers onder de 5k ;)

Je lijkt me een toffe kerel. Alleen als je prestaties je niets boeien heb je niet zulke koeienletters in je handtekening staan met je prestaties. Times square trekt minder aandacht dan jouw handtekening.
 
Reactiescore
1.278
As I said here. We minderen nu het aantal MB's dus daar zal minder dominantie vandaan komen. Gevolg is weer een explosieve groeiboost, en niet op de manier hoe ik het zou willen. Dat is bekend. Kan hier nog wel wat zinnen bij typen maar dat is weer een herhaling van de vorige discussie.

Je had niet aan zien komen dat starten met 6 mb's iets te veel van het goede was? (je start met 7 accounts voor 1 account even voor de duidelijkheid om de absurditeit aan te geven). Of dat je er 6 van 20k had het ook wel teveel was geweest. In de tussentijd liet je ze ook nog is doorgroeien tot 40-60 k. Vind het wel erg makkelijk om nu te zeggen dat je de situatie hard onderschat hebt... dan had je er volgens mij veel en veel eerder wat aan kunnen doen. Pas nu er kritiek op komt wordt er door calamity wat aan gedaan. Niet alleen calamity heeft nu een saai, maar goede start... nee de hele buurt wordt de kans op een ook maar klein beetje bespeelbaar w69 ontnomen.

Al had je echt je fout ingezien had je dit ook anders kunnen oplossen... want dit is natuurlijk geen oplossing te noemen. Nogmaals echt te kansloos voor woorden.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Laat hem lekker. Speculeren over zijn falen in een later stadium heeft weinig nut. Hij speelt in wellicht de beste stam van 69, dat falen zal wel meevallen.
 
Bovenaan