Top/Flop spelers

Reactiescore
1.363
Jij bent noob

En @Coruscant vind je het gek dat Fear! met zoveel andere stammen samenwerkt? Zou ik ook doen als Arrighi tegen het fenomale account Coruscant moest spelen

Jij bent zelf noob! En je moest van 10 hoog afpleuren! (moest ik van Frunk zeggen though :S)

of hij het bedoelt of niet hij zegt het wel dan moet je je aan je woord houden anders is het gewoon een stab

Tja, ligt gewoon aan de context dat het gezegd wordt..
Mensen kunnen het ook anders bedoelen, ik ken passie goed, hij zou zoiets nooit doen namelijk.. Is een hele goeie gozer namelijk.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Dit had ik hier liever niet op het AF willen plaatsen, maar IG krijg ik in ieder geval geen resolutie hierop. In mijn ogen is onderstaande een stab van Freyr44 op mij. Ik ben in ieder geval van mening dat Freyr44 mij bescherming heeft beloofd en ik op dit moment nog steeds onder zijn bescherming zou vallen. Door Freyr44 ben ik echter aangevallen (een verkenning), wat voor mij in ieder geval niet compatibel is met "bescherming", en weigert deze speler onze afspraak te bevestigen (die we mijns inziens zeker hadden).

Het officiële standpunt van zijn stam, Cave!, is dat er volgens hen nooit een geldige afspraak geweest is. De uitleg die ik krijg waarom de afspraak niet geldig zou zijn, vind ik echter niet echt steek houden. Wanneer ik mijn visie uitleg en die interpretatie in twijfel trek, krijg ik geen antwoord.

Nu de details. Het begint allemaal hiermee:



Wat ik hieronder versta is dat Freyr44 vraagt of ik def heb, of ik hem kan helpen en indien ik hem help belooft hij me bescherming voor de rest van de wereld. Dat is ook wat ik doe: ik vraag waar de hulp nodig is, stuur mijn def en verlies troepen in de verdediging. Met andere woorden, ik heb Freyr44 geholpen en mij lijkt er dus geen twijfel over mogelijk dat ik vanaf dat moment op de bescherming van Freyr44 kan rekenen, voor de rest van de wereld.

Er volgt geen reactie op mijn laatste bericht (ook geen rapportje) en ons volgend contact volgt 10 dagen later. Ik ben aangevallen geweest door Freyr44, een verkenning, en wil verhaal halen bij hem. Wat mij betreft valt dit namelijk niet onder "bescherming", informatie moet ook "beschermd" worden, en had hij mij gewoon naar die info moeten vragen via pm. Op zich ben ik bereid dit te vergeven, maar omdat mijn vertrouwen geschaad is, vraag ik Freyr nog eens expliciet om aan te geven dat hij zijn belofte blijft nakomen. Zo'n bevestiging komt er echter niet, maar Freyr44 komt wel met een extra voorwaarde af:



Ik ga niet in op de voorwaarde aangezien ik geen vertrouwen meer heb in Freyr44 na de aanval en de dreigende taal naar mij toe. Voor mij blijft de oorspronkelijke belofte van Freyr44 wel nog steeds geldig. Het enige wat ik hier afwijs is de extra voorwaarde die Freyr44, 10 dagen later, wil toevoegen.

Hier volgt nu nog de rest van het gesprek, waarbij ik toch nog een bevestiging van de originele afspraak uit Freyr44 probeer los te krijgen.



Tot op heden heb ik nog geen antwoord gekregen. Voor mij is de weigering om een afspraak te bevestigen, de facto gewoon een stab. Ik heb namelijk geen enkele indicatie dat Freyr44 mij zou helpen moest ik in de toekomst bescherming vragen. En een afspraak zonder vertrouwen dat die nageleefd wordt, is simpelweg geen afspraak meer.
Graag wil ik ook nog eens wijzen op "Tijden veranderen, voorwaarden veranderen". Dat geeft voor mij in ieder geval heel duidelijk aan dat ook Freyr44 ervan uitgaat dat er een afspraak was. Je kan niet iets veranderen dat er nooit geweest is.

Omdat het gesprek met Freyr44 niets heeft opgeleverd, was mijn volgende stap het contacteren van zijn stam. Ondanks dat ik Freyr44 maar een deadline van 1 uur heb gegeven (wat in mijn ogen meer dan voldoende is om te beslissen of je een belofte na zult blijven komen), heb ik toch nog meer dan 2 dagen gewacht om Cave! aan te spreken.

Hier volgt het gesprek tussen mij en Vespa Velutina, die een officieel antwoord van de stam geeft:



Ik krijg dus als antwoord dat er volgens hen geen geldige afspraak gemaakt is. Blijkbaar met de reden omdat er nergens gesproken is over termen als PBG/NAP/... Ik zie in elk geval niet in waarom "bescherming" geen geldige term zou zijn, dus dit vind ik nogal een vreemde uitleg.
Ik probeer uit te leggen waarom er volgens mij wel een geldige afspraak is, maar daar volgt geen reactie meer op en vervolgens is de discussie blijkbaar "afgerond". Wijzer ben ik door dit gesprek dus niet geworden.

Ik voel me nu dus genoodzaakt om het AF op te gaan, want echte antwoorden heb ik niet gekregen. Ik vind in ieder geval dat ik gestabbed ben. Wat vinden jullie ervan?
Stab van freyr
 

Deleted User - 697374

Guest
Jij bent zelf noob! En je moest van 10 hoog afpleuren! (moest ik van Frunk zeggen though :S)



Tja, ligt gewoon aan de context dat het gezegd wordt..
Mensen kunnen het ook anders bedoelen, ik ken passie goed, hij zou zoiets nooit doen namelijk.. Is een hele goeie gozer namelijk.
Je hebt de context gezien in de pms. Of freyr in nood was of niet maakt dan niet uit. Freyr wordt geholpen op een bepaalde voorwaarden en is daarna niet verplicht die voorwaarden te voltooien? Dat lijkt mij uiterst apart.
 
Reactiescore
2.177
Een oldschool term wat betekend Laughing A Wole Lot, maar das meestal sarcastisch bedoeld.. Maarja, gamers van tegenwoordig snappen dat niet..

---------------

Ik denk dat passie (freyr) dat met die def niet zo bedoeld heeft.. Zou normaal zoiets nooit doen.

Wtf, hij zegt het letterlijk.
 

DeletedUser79332

Guest
Stab!

Enige vorm van een excuus en compromis dient imo wel aangeboden te worden.
 

DeletedUser80612

Guest
Sws freyr44 is niet zo goed bezig vandaag.

Gooit 7 aanvallen (ga het geen eens clears noemen) om er daarna met 100LC + edel overheen te gaan.
Probeert veel maar zonder de mensen in zijn omgeving is het echt een kansloze speler :)


Overigens Freyr bedankt voor de ondersteuner van de dag prestatie en het spijt me van je leger <3 maar aanvallen met 600LC really?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser75329

Guest
Sws freyr44 is niet zo goed bezig vandaag.

Gooit 7 aanvallen (ga het geen eens clears noemen) om er daarna met 100LC + edel overheen te gaan.
Probeert veel maar zonder de mensen in zijn omgeving is het echt een kansloze speler :)


Overigens Freyr bedankt voor de ondersteuner van de dag prestatie en het spijt me van je leger <3 maar aanvallen met 600LC really?


Care 2 Share ?
Comeonnn we want rapps! :D
 

DeletedUser80612

Guest
Care 2 Share ?
Comeonnn we want rapps! :D

2c1e65249b9a0a24fbe6961744c9ae2c.png

990245e18f092e801b061a7cd8a9fd1b.png

f5cfc469f3fc86b8b9cc4fef38b26bec.png

bbccf4ed7f0fc84716fa47a23ce3f8e5.png

53fe6b22148394fa83e711efee010693.png


Dit zijn 5 screenshots van de rapporten van gister :) wou de andere 10 niet doen dit is al te pijnlijk voor hem denk ik.

Maar Freyr toch bedankt! je hebt toch nog iets goed gedaan, zonder jou zouden wij deze prestatie niet zo snel krijgen.
ea7785478dbca14c26e6dd9e918abb4c.png
 
Reactiescore
2.368
Wanneer komt het grote stabtopic??
 
Reactiescore
766
En vervolgens nog even op zijn zachts gezegd voor gek gezet worden in het andere topic :D

Dubbel zo lelijk :p
 
Reactiescore
89
Uiteraard, moet walk een eerste loss geven op .us. En ik geef eerlijk toe dat ik het mooie naam en plaatje vind. xx

En vervolgens nog even op zijn zachts gezegd voor gek gezet worden in het andere topic :D

Dubbel zo lelijk :p

Hoezo voor gek gezet? xD Door te doen alsof ik ging stoppen hebben ze luie aanvallen zitten sturen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan