Top/Flop spelers

Reactiescore
766
Ik zeg toch letterlijk dat ik er het fijne niet van weet, enkel dat Fault 4 dagen terug nog zei een nap te hebben en nu geedeld wprd dppr diezelfde :p
Post het dan niet als je er het fijne niet van weet en doe eerst navraag, zure guy.
 

DeletedUser79458

Guest
haha nou ik ben wel benieuwd naar tas zijn kant van het verhaal nu, of worden er nou zomaar beschuldigingen gegooid net zoals tegen corus.

@Astaroth. de zure pruim is weer allemaal dingen aan het verzinnen, dingen veranderen ook nooit. Maar Astaroth is er gister nog PM contact geweest met “Let the games begin”? En gereageerd door Fault dat hij maar wat dingen aanklikt?

Graag verwacht ik een post van je met waar jij en Fault constateren dat er een NAP is wat dit is nogmaals weer loze beschuldigingen richting One. die nogmaals niet kloppen.
 

DeletedUser79415

Guest
Ik zeg toch letterlijk dat ik er het fijne niet van weet, enkel dat Fault 4 dagen terug nog zei een nap te hebben en nu geedeld wprd dppr diezelfde :p


ik zeg alleen dat ik bewijzen wil zien voor er beschuldigingen worden gedaan, mensen zwart maken doormiddel van leugens ervaart niemand als prettig. tasjes zijn altijd fanatieke leuke spelers geweest hoe ik ze ken en zie dit niet in hun straatje thuis komen, vandaar dat ik zeg mocht dit wel zo zijn zie ik graag bewijzen dan gaan we naar een evt oplossing kijken maar als dit niet zo is liegen er spelers van fear WEER eens keihard om iemands reputatie te breken...

get a life of zet bw snip eens goed man, triest.

ps hoorde wel dat er contact was maar gewoon pm als in vriendelijk, dit is misschien niet duidelijk voor fault zelf maar laat mij voorop stellen dat dagelijks pm contact of gezellig een vlotte babbel zo nu en dan geen nap is en zeker geen stab...

bv cala en ik babbel zo nu en dan en ken hun dus super leuk maar wie weet krijgen we front hebben we dan een nap of mogen we elkaar dan niet edelen omdat we vriendelijk zijn? heb liever een vriendelijke strijd dan een tegenstander die mij op block heeft staan...

anyway was eventjes afgedwaald maar breng eventjes zwart op wit de nap afspraken dan.....
 
Reactiescore
1.582
Inderdaad gewoon de post van TAS even afwachten. Goed contact hoeft niet te betekenen dat er automatisch een nap wordt gesloten tussen twee spelers.

Misschien het probleem iets dichter bij jezelf zoeken aangezien er simpelweg niemand online was. Tevens zou je dit ook eerst via een pm als leiding onderling kunnen overleggen voordat je het van de daken schreeuwt op het forum.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Waarom maken jullie je allemaal zo druk? Je ziet duidelijk een printscreen van Floris waarin hij aangeeft een NAP met TAS te hebben. Dat is genoeg bewijs om van de "waarheid" uit te gaan.

Jullie vliegen er allemaal als kippen op met dat "bewijs", terwijl het enige bewijs dat Steff kan leveren, al geleverd is. Ik wil btw niet zeggen dat Wes een stabber is, dat zou ik ook nooit in hem zien.
 
Reactiescore
1.075
Post het dan niet als je er het fijne niet van weet en doe eerst navraag, zure guy.

Ik denk dat je mss zelf iets zuurder moet worden, teveel mini clears doodgelopen?
 
Reactiescore
766
Ik denk dat je mss zelf iets zuurder moet worden, teveel mini clears doodgelopen?
Heb laatst 3 rapportjes van je 500 bijl 300 Lc cleartjes gezien, ben trots op je :d
 
Reactiescore
163
ik zeg alleen dat ik bewijzen wil zien voor er beschuldigingen worden gedaan, mensen zwart maken doormiddel van leugens ervaart niemand als prettig. tasjes zijn altijd fanatieke leuke spelers geweest hoe ik ze ken en zie dit niet in hun straatje thuis komen, vandaar dat ik zeg mocht dit wel zo zijn zie ik graag bewijzen dan gaan we naar een evt oplossing kijken maar als dit niet zo is liegen er spelers van fear WEER eens keihard om iemands reputatie te breken...

get a life of zet bw snip eens goed man, triest.

ps hoorde wel dat er contact was maar gewoon pm als in vriendelijk, dit is misschien niet duidelijk voor fault zelf maar laat mij voorop stellen dat dagelijks pm contact of gezellig een vlotte babbel zo nu en dan geen nap is en zeker geen stab...

bv cala en ik babbel zo nu en dan en ken hun dus super leuk maar wie weet krijgen we front hebben we dan een nap of mogen we elkaar dan niet edelen omdat we vriendelijk zijn? heb liever een vriendelijke strijd dan een tegenstander die mij op block heeft staan...

anyway was eventjes afgedwaald maar breng eventjes zwart op wit de nap afspraken dan.....

Wil je dan geen nap met mij? :(
 
Reactiescore
1.075
@Astaroth. de zure pruim is weer allemaal dingen aan het verzinnen, dingen veranderen ook nooit. Maar Astaroth is er gister nog PM contact geweest met “Let the games begin”? En gereageerd door Fault dat hij maar wat dingen aanklikt?

Graag verwacht ik een post van je met waar jij en Fault constateren dat er een NAP is wat dit is nogmaals weer loze beschuldigingen richting One. die nogmaals niet kloppen.

Ik post letterlijk hetgene waaruit IK constateer dat er een nap is enkele posts terug.
 

DeletedUser79415

Guest
Waarom maken jullie je allemaal zo druk? Je ziet duidelijk een printscreen van Floris waarin hij aangeeft een NAP met TAS te hebben. Dat is genoeg bewijs om van de "waarheid" uit te gaan.

Jullie vliegen er allemaal als kippen op met dat "bewijs", terwijl het enige bewijs dat Steff kan leveren, al geleverd is. Ik wil btw niet zeggen dat Wes een stabber is, dat zou ik ook nooit in hem zien.

dat is toch geen bewijs gast xD , dat kan je toch niet echt menen eh hahahahaha.. dus ik app ff iemand ja heb nap met dragonshield, dan edel je mij en dan ben jij een stabber LOLOLOLOLOLO
 
Reactiescore
14
Waarom maken jullie je allemaal zo druk? Je ziet duidelijk een printscreen van Floris waarin hij aangeeft een NAP met TAS te hebben. Dat is genoeg bewijs om van de "waarheid" uit te gaan.

Jullie vliegen er allemaal als kippen op met dat "bewijs", terwijl het enige bewijs dat Steff kan leveren, al geleverd is. Ik wil btw niet zeggen dat Wes een stabber is, dat zou ik ook nooit in hem zien.

het word natuurlijk pas bewijs als floris dit in een gesprek met TAS heeft staan, en die hiermee akkoord gaat. Roepen dat je een nap hebt is geen bewijs
 
Reactiescore
1.283
Om te beginnen, voordat je probeert een account zwart te maken dan zorg je dat je de juiste info vergaart, andersom werkt het namelijk niet.

Ons contact met fault is vanaf dag 1 goed geweest, hij zocht ons op aan de hand van w65 en we konden heel goed door 1 deur samen.

Leuke gesprekken en zelfs een oppering van fault om ons te helpen met een target hebben plaats gevonden, dit aanbod hebben wij om precies te zijn gisteren nog afgeslagen.

Ook maakte fault gister bekend dat hij hetzelfde target op het oog had als wij (ons 2e dorp) en daarbij gaf hij aan dat dat hem niet slim leek omdat hij gegarandeerd een recap van ons zou krijgen:

The American Snipergisteren om 13:31 uur
phone-white.png

Daar ben ik wel bang voor maar wil geen edels op jou gooien :(

Wes

The Fault In Our Starsgisteren om 13:30 uur
En ik voor fault haha, maargoed als ik hem edel verwacht ik heeeeeeeeel snel een edel van jullie erop hahaha

Hieruit Kun je opmaken dat ik liever geen edels gooi op fault maar dat het wel gebeuren zou.

Gisteravond laat na de overname van fault zijn 2e dorp heb ik heel bewust dit gestuurd:

The American Snipergisteren om 22:47 uur
phone-white.png

Dorpie binnen zie ik.

Let the games begin

Wes

Ik voelde mij verplicht om door te laten schemeren dat het spelletje onderling nu kon beginnen zonder weg te geven hoe en wanneer we iets van plan waren.

Verder zijn er gister dingen genoemt als een fault die wel wilde voor edelen voor ons zoals net genoemt, en heb ik fault nog een fake aangeboden op zijn 2e target.

Hoe krom het ook lijkt, we waren hecht en vriendelijk maar hebben bewust niks vast gelegd omdat er simpelweg geen afspraken waren.

Overigens liet hij al snel door schemeren dat hij een tekort aan motivatie vond en dat zijn dorp(en) al snel naar ons konden komen.

Wij zijn niet het team dat teveel gratis aan willen pakken dus kozen voor de (mogelijke) weg van de meeste weerstand.

Ik ben verder niet van plan om me te verandtwoorden voor beschuldigingen die onterecht zijn dus te zij Fear met bewijs van een nap komt die er niet is met daarbij genoemde afspraken laat ik het hierbij :)
 
Laatst bewerkt:

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
dat is toch geen bewijs gast xD , dat kan je toch niet echt menen eh hahahahaha.. dus ik app ff iemand ja heb nap met dragonshield, dan edel je mij en dan ben jij een stabber LOLOLOLOLOLO

Ik wist dat je niet kon twen, maar lezen kan je duidelijk ook niet.

Ik geef aan dat het enige bewijs dat Astaroth kan leveren, geleverd is. Zeiken om meer bewijs hoef je dus niet bij hem voor te zijn.

PS: typ eens niet zoals een kleuter.
 
Reactiescore
1.075
ik zeg alleen dat ik bewijzen wil zien voor er beschuldigingen worden gedaan, mensen zwart maken doormiddel van leugens ervaart niemand als prettig. tasjes zijn altijd fanatieke leuke spelers geweest hoe ik ze ken en zie dit niet in hun straatje thuis komen, vandaar dat ik zeg mocht dit wel zo zijn zie ik graag bewijzen dan gaan we naar een evt oplossing kijken maar als dit niet zo is liegen er spelers van fear WEER eens keihard om iemands reputatie te breken...

get a life of zet bw snip eens goed man, triest.

ps hoorde wel dat er contact was maar gewoon pm als in vriendelijk, dit is misschien niet duidelijk voor fault zelf maar laat mij voorop stellen dat dagelijks pm contact of gezellig een vlotte babbel zo nu en dan geen nap is en zeker geen stab...

bv cala en ik babbel zo nu en dan en ken hun dus super leuk maar wie weet krijgen we front hebben we dan een nap of mogen we elkaar dan niet edelen omdat we vriendelijk zijn? heb liever een vriendelijke strijd dan een tegenstander die mij op block heeft staan...

anyway was eventjes afgedwaald maar breng eventjes zwart op wit de nap afspraken dan.....


Mja blijkbaar zijn er idd geen schriftelijke voorwaarden opgelegd en enkel mondeling wat, t blijft bijzonder om al weken vriendje te zijn met iemand en plots dan te edelen, aangezien het contact tussen beiden al terug gaat vanaf de eerste dagen.
Maar zolang er niets vastgelegd is,is er niets fouts gebeurd. Dus bij deze excuses :p
 

DeletedUser73927

Guest
Waarom maken jullie je allemaal zo druk? Je ziet duidelijk een printscreen van Floris waarin hij aangeeft een NAP met TAS te hebben. Dat is genoeg bewijs om van de "waarheid" uit te gaan.

Jullie vliegen er allemaal als kippen op met dat "bewijs", terwijl het enige bewijs dat Steff kan leveren, al geleverd is. Ik wil btw niet zeggen dat Wes een stabber is, dat zou ik ook nooit in hem zien.

Jij snapt natuurlijk ook wel dat een bewering, gemaakt tegenover een andere groep mensen, verre van bewijs is dat je een afspraak hebt met weer een andere groep. Zoals Jonahs voorbeeld al illustreert, als ik roep dat ik een nap met Cala heb is dat natuurlijk niet het geval, tenzij ik het heb afgesproken met Cala. Een whatsappje in een groep roepende dat je een Nap hebt is het eerste geval. Fatsoenlijk bewijs zou PM/whatsapp verkeer zijn met TAS. Totdat we dit zien is TAS onschuldig tot het tegendeel is bewezen.
 
Bovenaan