Top/Flop spelers

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Dan ben ik gwn heel benieuwd hoe ze hier gaan doortrekken na de beginfase :), nogmaals ik was er maar een blauwe maandag.. en dat was in de fase net na de start.
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Heb je ook gelijk in. Mss was mijn reactie iets te beperkt.. kan me alleen geen eindstrijd herinneren van 65? Een serieuse grote georganiseerde tegenstander.

En ik heb zeker wel in een aantal chats gezeten, maar daar werd meer met gifjes gegooid en gescholden met een aantal ziektes dan serieus lijnen uitgezet, maarja das dan ook een stamsfeer.

@Calamity. ik ben ver voor dat account uit ima ging van dat account gegaan btw.

Whatsapp chat was niet heel serieus ja maar Skype chats waren gewoon allemaal serieus op spamchat soms na :p Maarja kloten maakte stamsfeer beter.

Ima was veel sterker dan Maai ja dus niet echt hele hevige eindstrijd geweest.
 

DeletedUser77014

Guest
Waarom dan ban gekregen? Zal toch wel een reden voor zijn.
Bot/script gebruik terwijl ik dit niet eens gebruik. Ik heb enkel wat tamper scripts die ik heb nagetrokken en gewoon legaal blijken te zijn. Verder komt support niet met feiten en dergelijke. Zelfde verhaal als Cala en Inter aant begin van w69. Is gewoon echt zeer en zeer spijtig dat TW dit doet :(

Vind meer jammer dat ik mijn bijna full clear ben verloren hier door, had boer 28 al vol.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Waarom dan ban gekregen? Zal toch wel een reden voor zijn.

Een reden die ze niet geven. Like Cala en Interdictum en eventuele andere gedupeerden. De fun wordt er zo lelijk uitgehaald en vind dit zwaar klote voor Dylan.

Er is niks opvallends aan de tamper van alle spelers, dus iets in het systeem klopt niet. Er zijn bepaalde vermoedens zoals de beurs drops die op de accs vaak volledig gepakt werden terwijl er toch meerdere snipers zouden moeten zijn. Maar daar ligt t blijkbaar allemaal niet aan. Het is wat het is, maar het begint toch wel creepy te worden. Dat je toekomst zo onzeker kan zijn.

Als er nu echt fouten gemaakt waren was dat wel toegegeven om voor een lichtere straf te pleiten. Nu is het maar aannemen omdat er 0% vrijgegeven wordt (ik heb er begrip voor) maar op een gegeven moment word je er moedeloos van. Want je krijgt niet eens de ruimte om je "fouten" in te zien of om te kijken of er niet sprake is van een bug in het tw systeem.

Wij zijn gewoon voorzichtiger op de beurs en so far loopt dat nog goed. Als we hier later alsnog een ban voor krijgen ofzo ben ik wel klaar met het spel.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Ingame misschien wel :p
Dan ga ik iig nooit meer deelnemen aan beginfase.
 
Reactiescore
1.075
Support mag enkel aangeven wat soort bot er gebruikt is, niet het script zelf.
Tw voert controles uit op delen van scripts die illegaal zijn, als die geconstateerd worden, heb je hoe dan ook een illegaal script op je acc wellicht.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Support mag enkel aangeven wat soort bot er gebruikt is, niet het script zelf.
Tw voert controles uit op delen van scripts die illegaal zijn, als die geconstateerd worden, heb je hoe dan ook een illegaal script op je acc wellicht.

Klopt alleen er moet een fout in het systeem zitten omtrent het PP beurs gedeelte. Ze hebben geen soort bot genoemd noch tijden, logs, ip of iets in die strekking vrijgegeven. Maar een soort bot kunnen ze ook niet noemen, omdat ze sowieso geen heel script gedetecteerd hebben.
 
Reactiescore
3.452
Vraag eens naar de tijden waar volgens de mods een script bezig was Dylan ?
Zodoende konden wij aantonen op w62 dat er geen abnormale acties waren.
Het blijven refreshen op de markt alleen na aankoop van hout.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Inderdaad, er is 0 medewerking. Balen we natuurlijk van. We hebben al meerdere theorieën gedeeld wat mogelijk zou kunnen spelen maar dat wordt van de hand gewezen. Dus het is moeilijk om te verklaren waar de fout zit dan.

Enige wat ik weet is dat Cala niet meer F5 gebruikte op de beurs en we nu vooralsnog geen ban krijgen..
 
Reactiescore
3.452
Ja die kregen wij ook pas na 6 keer hetzelfde antwoord te hebben gehad dat we het illegale script moesten aangeven
 
Reactiescore
766
Met meerdere bedoel je 1 anti snipe. Jullie hadden helaas 1 edel gekillt en daarna het leger van slaafjes opgetrommeld. Het is sws minder leuk om tegen jullie te spelen, want jullie recruiten / gebruiken alles wat ademt.
En met jullie spelen was om die redenen helemaal saai geweest.

Je dorp stond vol “gestackt” met de 1k-1k. Geeft allemaal niet jongens, verliezen toegeven is inderdaad lastig. Vergeet btw niet te zeggen dat je eerst al een aanval stuurde voor middernacht waardoor we alert waren op jullie aanvallen, LOL.

Btw er zijn 3 edels gesniped, dat er 1 dood ging is dus eerder jullie te verwijten dan ons :)

Plus dat al jullie info over clears totaal niet klopt, maar goed enjoy!
 

DeletedUser78491

Guest
Maar even on topic,
Wat vinden we van onze nieuwe rang 4, Lunde. Hij claimed zelf geen skill te hebben en alleen pp, dus Top/Flop/tussen in?
 
Reactiescore
1.075
Plus dat al jullie info over clears totaal niet klopt, maar goed enjoy!

x0yg52.jpg
lsqwy2k1.jpg
8en6twg.jpg

yvvai781.jpg
(troepen buitenshuis DBA dorp 1)
hv7fll5e.jpg

om maar effe te zeggen one. failstam
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Ken Lunde niet dus geen flauw idee, heeft wel twee relatief kleine dorpen gepakt en z’n stamgenoten herken ik ook niet.

Hij heeft wel een lekkere locatie vgm en oda ziet er goed uit, farmen daarintegen doetie vrijwel niet.

Edit; oef One pakt daar even een ouderwets pakslaag
 
Bovenaan