Top/Flop spelers

Deleted User - 487710895

Guest
Dus er worden door 4 /5 personen uit One fakes en clears gestuurd naar diverse spelers, en dan edelt BIPZ getimed achter een clear van one snatske, maak dat de kat wijs.
Er zit een verschil tussen in samenwerking zijn met 1 persoon of met een hele stam
 
Reactiescore
766
Als je er ook even de feiten bijhaalt dat Devil 3 dagen terug fzo zn full clear is doodgelopen
Is ook leuk dat dat hem zelfs niet lukte met hulp van meerdere van zijn stam :p
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Met alle respect hoor naar Ima, ik ken er veel spelers en er zitten goede spelers, maar die waren echt niet un beatable :p heb er zelf een blauwe maandag gespeeld en heel georganiseerd vond ik het niet.

Voor iemand die maar paar dagen gespeeld heeft is dat moeilijk oordelen he :p Jij zat ook niet in Skype chats of dat soort dingen dus is wel moeilijk oordelen voor je. Maar je hebt wel gelijk stam was zeker niet onverslaanbaar maar ongeorganiseerd zou ik het zeker niet willen noemen. Nadat je account wegging ging het al helemaal beter.
 

DeletedUser78491

Guest
U vraagt wij draaien:
4ffb23bbf8dec2318bc4136b2ffb674d.png
Overigens heeft DiD wel ongeluk gehad met zijn geluk. Niet dat hij ooit een kans had om er doorheen te komen, maar nog steeds zuur :p

Al in al wil ik niet zeggen dat wij ook bijster grote clears gehad hebben, dat is jammer genoeg niet waar. Maar om dan als fear te gaan lullen over de grootte van One. zijn clears terwijl je stam vol met dezelfde mini clears zit is wel erg bijzonder.
 

DeletedUser76027

Guest
One. Speelt het gewoon goed uit imo :) We moeten idd niet naar anderen gaan kijken :cool:
 
Reactiescore
270
Is ook leuk dat dat hem zelfs niet lukte met hulp van meerdere van zijn stam :p

Met meerdere bedoel je 1 anti snipe. Jullie hadden helaas 1 edel gekillt en daarna het leger van slaafjes opgetrommeld. Het is sws minder leuk om tegen jullie te spelen, want jullie recruiten / gebruiken alles wat ademt.
En met jullie spelen was om die redenen helemaal saai geweest.
 

DeletedUser78491

Guest
Met meerdere bedoel je 1 anti snipe. Jullie hadden helaas 1 edel gekillt en daarna het leger van slaafjes opgetrommeld. Het is sws minder leuk om tegen jullie te spelen, want jullie recruiten / gebruiken alles wat ademt.
En met jullie spelen was om die redenen helemaal saai geweest.

Kerel waar heb je t over, meeste van onze 'slaafjes' die we 'recruiten' zijn gewoon met de premade gestart volgens mij. Wij als DBA persoonlijk hebben al drie mensen gehad die mb willen worden en hebben we allemaal geweigerd.

Maar snap dat je het niet leuk vindt om tegen ons te spelen, verliezen is nooit leuk ;)
 
Reactiescore
1.075
U vraagt wij draaien:
4ffb23bbf8dec2318bc4136b2ffb674d.png
Overigens heeft DiD wel ongeluk gehad met zijn geluk. Niet dat hij ooit een kans had om er doorheen te komen, maar nog steeds zuur :p

Al in al wil ik niet zeggen dat wij ook bijster grote clears gehad hebben, dat is jammer genoeg niet waar. Maar om dan als fear te gaan lullen over de grootte van One. zijn clears terwijl je stam vol met dezelfde mini clears zit is wel erg bijzonder.


Je weet dat de clears van afgelopen dagen op snatske oa kleiner zijn hoop ik toch, DbA had oa al minder , ook omdat die jongen om 1 of andere reden 1/2e van zn clear liet staan voor de eerste edel van DiD, men vergeet ook wel dat 2 snipes van Dba mislukte en met geluk 1 edel heeft kunnen snipen, dat is de enige reden dat Dba nu nog bestaat hoor.
Maar om effe te zeggen, de clear van dba stond 2 dagen terug op 400 bijl 200 lc fzo, nap time gisteren op 800 bijl 400 lc, anonymous op 1k bijl 400 lc

Mss eerst oordelen over je eigen stam vooraleer je clears gaat veroordelen.

Kerel waar heb je t over, meeste van onze 'slaafjes' die we 'recruiten' zijn gewoon met de premade gestart volgens mij. Wij als DBA persoonlijk hebben al drie mensen gehad die mb willen worden en hebben we allemaal geweigerd.

Maar snap dat je het niet leuk vindt om tegen ons te spelen, verliezen is nooit leuk ;)

Ik zie DiD nergens verloren zijn? Wat is je punt,?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser79460

Guest
ikbeneennoob ; weet iemand wie achter dit account zit? Hij schijnt op GameBreaker te hebben gespeeld en heeft meerdere werelden gewonnen beweert hij.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Voor iemand die maar paar dagen gespeeld heeft is dat moeilijk oordelen he :p Jij zat ook niet in Skype chats of dat soort dingen dus is wel moeilijk oordelen voor je. Maar je hebt wel gelijk stam was zeker niet onverslaanbaar maar ongeorganiseerd zou ik het zeker niet willen noemen. Nadat je account wegging ging het al helemaal beter.

Heb je ook gelijk in. Mss was mijn reactie iets te beperkt.. kan me alleen geen eindstrijd herinneren van 65? Een serieuse grote georganiseerde tegenstander.

En ik heb zeker wel in een aantal chats gezeten, maar daar werd meer met gifjes gegooid en gescholden met een aantal ziektes dan serieus lijnen uitgezet, maarja das dan ook een stamsfeer.

@Calamity. ik ben ver voor dat account uit ima ging van dat account gegaan btw.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Heb je ook gelijk in. Mss was mijn reactie iets te beperkt.. kan me alleen geen eindstrijd herinneren van 65? Een serieuse grote georganiseerde tegenstander.

En ik heb zeker wel in een aantal chats gezeten, maar daar werd meer met gifjes gegooid en gescholden met een aantal ziektes dan serieus lijnen uitgezet, maarja das dan ook een stamsfeer.

@Calamity. ik ben ver voor dat account uit ima ging van dat account gegaan btw.

Klopt een heuse tegenstander uiteindelijk niet gehad. Ima was daarin veel te dominant. Maar Ima had qua samenstelling wel echt een hele reeks goede accounts. Zeker niet onverslaanbaar.
 
Bovenaan