Top/Flop spelers

Reactiescore
766

DeletedUser79193

Guest
Toch even terugkomend op het verhaal dat wij als stam niet goed hebben gereageerd op de aanvallen op Snatske:

De forumpost kwam om 23:23, en de trein kwam voor nachtbonus aan, vervolgens is er niemand meer die daar op tijd def kan krijgen.

Later krijg ik de rapportjes doorgestuurd, en zie ik dat er ge c-sniped is met +/- 400 bijl en 80 LC, terwijl er ook nog 140/140 SP & ZW buiten het dorp was waar mee gesniped kon worden.

Om ons hier als stam voor aan te kijken is niet terecht, want dit was een flop actie van jewelste.
 
Reactiescore
766
Toch even terugkomend op het verhaal dat wij als stam niet goed hebben gereageerd op de aanvallen op Snatske:

De forumpost kwam om 23:23, en de trein kwam voor nachtbonus aan, vervolgens is er niemand meer die daar op tijd def kan krijgen.

Later krijg ik de rapportjes doorgestuurd, en zie ik dat er ge c-sniped is met +/- 400 bijl en 80 LC, terwijl er ook nog 140/140 SP & ZW buiten het dorp was waar mee gesniped kon worden.

Om ons hier als stam voor aan te kijken is niet terecht, want dit was een flop actie van jewelste.
De stam heeft hem gerecruit, toch :)
 

DeletedUser77014

Guest
Hoe zit dat dan met je stamgenoten?
Dit vind ik nou niet echt deftige clears, sterker nog een fake dodgen en BW aanzetten met zoveel GS in het dorp is ronduit noob.
a4f49881881bdc4ab627dfb631487d2d.png


Duckje heeft z'n dag niet en smijt met bans. Cala flop speler, want die gaat weer voor intern.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Met alle respect hoor naar Ima, ik ken er veel spelers en er zitten goede spelers, maar die waren echt niet un beatable :p heb er zelf een blauwe maandag gespeeld en heel georganiseerd vond ik het niet.

In de komende weken gaan accounts vallen en inactief worden, wat er overblijft van one zal weer nieuwe leden moeten aantrekken oid. Het zal er vooral van afhangen hoe ze anticiperen en wat er verder ontstaat op de wereld.

Ik vind juist dat kwalitatief heel veel accounts verspreid liggen, in elke hoek vind je wel een aantal mooie accounts en dat kan voor leuke stammen zorgen ^^

Jammer dat de stam max niet op 7 oid zit, had t nog leuker kunnen maken met deze mini wereld.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Het aantal Ima spelers is ook nog beperkt. Zitten veel MBs in van W65 die nu wat stevigere groei hebben, vraag is of ze dan ook uitgroeien tot serieuze stamgenoten of weer in de MB rol schikken.

Maar als Corus/DbA/NapTime/TAS (als die serieus gaan spelen) de beginfase goed doorkomen gaat het zeker een potentiële stam worden die ver komt.
 
Reactiescore
1.075
Ima flop!

Je kunt als stam nooit helemaal zeker van je leden zijn, zeker niet op zo'n vroeg stadium. Of je wilt het altijd bij een premade houden, maar dat zou ook kansloos zijn.


Tbh ben ik gewoon gestart met een groep spelers van de huidige classic waar snatske bijhoorde.

Dat zal het zijn. Of het is gewoon een individuele samenwerking tussen specifieke personen zonder dat de gehele stam daarbij betrokken is. Wie zal het zeggen?

Dus er worden door 4 /5 personen uit One fakes en clears gestuurd naar diverse spelers, en dan edelt BIPZ getimed achter een clear van one snatske, maak dat de kat wijs.

Hoe zit dat dan met je stamgenoten?
Dit vind ik nou niet echt deftige clears, sterker nog een fake dodgen en BW aanzetten met zoveel GS in het dorp is ronduit noob.


Als je er ook even de feiten bijhaalt dat Devil 3 dagen terug fzo zn full clear is doodgelopen
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan