Top/Flop spelers

DeletedUser77014

Guest
Als de rest een AH rush doet en armieterige dorpen edelt snap ik het ook wel.

Pablito, Hope, DbA, Pryomaniacs, KimJong, Lars, Heisenberg, Devilliance bijvoorbeeld. Allemaal wel een of twee dorpjes onder de 1k geëdeld. Dat bouwt nu traag, en met de kosten van die edel zou ik liever rustig voor een treintje gaan of mines / kaz+stal maxen.
Misschien is dit niet hun eigen keus, ik moet van jou ook 1k dorpen edelen :(
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Je beredenering is niet helemaal juist.. van die spelers zijn er genoeg die een mooi 3k+ dorpje hebben gepakt.

Neehoor. Ik zeg nergens dat ze alleen 1k dorpen edelen. Er zitten er ook een paar bij als Pablito en Hope die een groot dorpje dmv intern hebben verkregen, en een paar die gewoon op keurige wijze een sterk dorpje kregen (DbA en jij bv).

Maar naar mijn mening is het verstandiger om zoals een Whale of Nap Time het ook alleen bij die nette dorpen te houden en je edels anders achter de hand te houden.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Natuurlijk spelen er heel veel factoren bij.. Je moet bevriend zijn in de buurt, wij kregen een gangbang en hadden dan gelukkig een pak stamgenoten die goed mee werkte en ons hielpen, anders hadden we ook graag een klein dorp er naast gehad.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Natuurlijk spelen er heel veel factoren bij.. Je moet bevriend zijn in de buurt, wij kregen een gangbang en hadden dan gelukkig een pak stamgenoten die goed mee werkte en ons hielpen, anders hadden we ook graag een klein dorp er naast gehad.

True, maar in jullie situatie zou ik het wat logischer vinden ook. Jullie hadden een pittige ligging.
 

DeletedUser78491

Guest
Ons kleine dorpje was met het oogpunt op schade aan onze clear door het grote dorp dat we daarvoor gepakt hadden (groter dan ons hoofddorp btw). Het kleine dorp was een dorp dat sowiezo al een intern zou worden en recent gecleared was. Dus toen hadden we het maar gepakt.

Denk dat dit in ons geval een goede zet is, zeker gezien de ligging tov onze 'rivaal' Devil in Disguise en weinig te maken heeft met onze achterstand op Cala
 

DeletedUser79460

Guest
Als de rest een AH rush doet en armieterige dorpen edelt snap ik het ook wel.

Pablito, Hope, DbA, Pryomaniacs, KimJong, Lars, Heisenberg, Devilliance bijvoorbeeld. Allemaal wel een of twee dorpjes onder de 1k geëdeld. Dat bouwt nu traag, en met de kosten van die edel zou ik liever rustig voor een treintje gaan of mines / kaz+stal maxen.

Alles heeft een reden en kan een tactische overweging zijn. ;)
 
Reactiescore
766
Als de rest een AH rush doet en armieterige dorpen edelt snap ik het ook wel.

Pablito, Hope, DbA, Pryomaniacs, KimJong, Lars, Heisenberg, Devilliance bijvoorbeeld. Allemaal wel een of twee dorpjes onder de 1k geëdeld. Dat bouwt nu traag, en met de kosten van die edel zou ik liever rustig voor een treintje gaan of mines / kaz+stal maxen.

Wat hierboven gezegd wordt speelt mee, dan derbij, in jullie acc zit 30k pp+. En je veroverd dorpen met hulp van je maatjes.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Ieder heeft zijn eigen beweegredenen en er is geen juist of onjuist. Laat dat duidelijk zijn ;)
Is enkel wat ik anders zou doen.

Verder wil ik ook ons acc er niet mee vergelijken, wij hebben er inderdaad tegen de 30k aangegooid om mines te maxen en de eerste trein te verkrijgen en hebben we een eenvoudige omgeving gekregen tot nu toe. Deze luxe heeft niet iedereen gehad.
 

DeletedUser79415

Guest
En alsnog ga je floppen
ja na de vakantie bij de eerste massa op cala heeft Joachim vakantie.. #markmywords #joachimelkemassavliegtuigpakken #timboektoekoekoek.

Ons kleine dorpje was met het oogpunt op schade aan onze clear door het grote dorp dat we daarvoor gepakt hadden (groter dan ons hoofddorp btw). Het kleine dorp was een dorp dat sowiezo al een intern zou worden en recent gecleared was. Dus toen hadden we het maar gepakt.

Denk dat dit in ons geval een goede zet is, zeker gezien de ligging tov onze 'rivaal' Devil in Disguise en weinig te maken heeft met onze achterstand op Cala

dit dus
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
ja na de vakantie bij de eerste massa op cala heeft Joachim vakantie.. #markmywords #joachimelkemassavliegtuigpakken #timboektoekoekoek.

Don't worry. Mijn vakanties zijn komende maand en niet erna :p.

En nu heb ik een echt team in tegenstelling tot vroeger bij massas <3
 

DeletedUser78491

Guest
Ik kan ook wel VV'tje draaien. Heb toch al meer speeltijd op Cala op w60 dan jij, dus als het acc beetje hetzelfde georganiseerd is dan voel ik me zo thuis :p
 
Bovenaan