Top/Flop spelers

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Moraal van het verhaal: Complimenteer nooit je tegenstander:eek:
 
Reactiescore
3.540
Buiten dit wisten jullie van statistieken natuurlijk ook af te lezen dat ze bezig waren met een wave op Money. Bij een aanval zit je altijd wat krapper in je middelen dus zoals Ruben zei een uitstekend moment om een aanval te doen. Volgens mij is hier niks aan gelogen.

Dit is de korte samenvatting ja, iedereen kon zien dat er een wave bezig was op Chick. Ik en Jelle van Abuser praten al een tijdje over een blitz, en hebben ook ontdekt dat Jonah (zie: DBA) meestal bemand is tot een uur of 4/4:30. Daarom besloten we geen sends te doen voor deze tijd. Ook de datum hadden we al een letterlijke week van te voren afgesproken (inclusief screenshots mocht iemand die willen), dus het is geheel toeval dat de blitz samenkwam met jullie wave op ChickMagnet. Sterker nog, wij waren zelfs bang dat door jullie wave op ChickMagnet jullie zelf ook online zouden zijn rond een uur of 4:30, waardoor we dachten dood te gaan lopen.

Van de VV klopt het zeker dat je er uiteindelijk informatie van krijgt. Echter, en dan vooral over DBA, hadden we al door middel van onze fakewave (bedankt stamgenoten) alle informatie die we nodig hadden.

Verder is het inderdaad wat opgeblazen als de intentie was om ons een compliment te geven, echter zo kwam het in eerste instantie gewoon niet op mij over. Het voelde meer als een moment om de VV van Chick te benoemen en die er bij een compliment in te fietsen. Excuses als dit niet het geval was, maar zo heb ik het geïnterpreteerd. Verder ben ik niet aansprakelijk voor het AF-gedrag van mijn co's, ik heb alleen maar klojo's aangenomen dus de enige positieve P&P die Cacturne gaat krijgen zal van mij komen :p

EDIT: Willen jullie alsjeblieft nooit meer Abuser een compliment geven in het openbaar, nu moet ik dit nog weken aanhoren...
 
Reactiescore
742
EDIT: Willen jullie alsjeblieft nooit meer Abuser een compliment geven in het openbaar, nu moet ik dit nog weken aanhoren...

Lijkt me meer dan logisch cac is ook gewoon noob, bedankt voor het complimentje cac vind het iets minder leuk vgm :D

unknown.png
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Als ik DBA zou complimenteren op iets maar wel aangeef dat dat deels komt door iets “negatiefs” is het dan nog wel een positief ding?

Ik weet het niet

Lees de post hieronder is

Jeetje wat zuur allemaal, accepteer gewoon een compliment. Wij geven aan net die dag niet optimaal te kunnen presteren en dat jullie goed aangevallen hebben. Snap niet waar dit allemaal voor nodig is :eek:

Het was niet negatief bedoeld. Ruben gaf alleen aan dat edels op verkeerde plek stonden en dat soort dingen wat vaak het geval is als je aan het aanvallen bent op een speler. Toen ik zelf de post las van Ruben zag ik het ook alleen puur als compliment dat er op goede moment is aangevallen. Dat jij dit foutief interpreteert ligt aan jezelf.
 
Reactiescore
983
Toen ik zelf de post las van Ruben zag ik het ook alleen puur als compliment dat er op goede moment is aangevallen. Dat jij dit foutief interpreteert ligt aan jezelf.

Niet volledig mee eens. Als je het "puur" als compliment wilt bedoelen zeg je gewoon simpel iets in de aard van 'Dit was een prima blitz van Cacturne en Abuser en heeft ons serieus doen zweten, mijn complimenten aan deze teams maar ik ben er zeker van dat wij ons zullen herpakken'. Nu moet er toch even commentaar gegeven worden op die vv en gaat hij er van uit dat die blitz gebaseerd is op alle info van op die vv, dit terwijl die blitz al langer vaststond en we genoeg info hebben verkregen door het faken/scouten op DBA als reactie op zijn 1c spam.

Edit: ben het er wel mee eens dat deze discussie nergens op slaagt maar het was simpelweg te voorkomen als Ruben het bijvoorbeeld had aangepakt zoals ik hierboven zeg.
 

DeletedUser79415

Guest
ruben jij stoute jongen geeft niet dat soort compliment wat ze kunnen waarderen, ik zal maar van af weg blijven...

hypocriet als je het mij vraagt, een one af acc afkraken zodra er wat kritiek is over een GA lijst maar zodra one een fucking compliment geeft zitten jullie als hyena hier boven op...

die volgende compliment zal er vast niet meer komen zo... bang dat we weer iets verkeerds zeggen, zonde erg zonde....
 
Reactiescore
1.278
Niet volledig mee eens. Als je het "puur" als compliment wilt bedoelen zeg je gewoon simpel iets in de aard van 'Dit was een prima blitz van Cacturne en Abuser en heeft ons serieus doen zweten, mijn complimenten aan deze teams maar ik ben er zeker van dat wij ons zullen herpakken'. Nu moet er toch even commentaar gegeven worden op die vv en gaat hij er van uit dat die blitz gebaseerd is op alle info van op die vv, dit terwijl die blitz al langer vaststond en we genoeg info hebben verkregen door het faken/scouten op DBA als reactie op zijn 1c spam.

Edit: ben het er wel mee eens dat deze discussie nergens op slaagt maar het was simpelweg te voorkomen als Ruben het bijvoorbeeld had aangepakt zoals ik hierboven zeg.

Waar wordt er commentaar gegeven over een vv?
 
Reactiescore
1.278

Ja dus? Waar is het commentaar?
(Moraal verwerpelijke vv, laf spel, makkelijk info pakken)
Zie ik nergens? Zat niks achter, je kan overal wat achter zoeken hé.

Walk is volgens mij wel snel op de teentjes getrapt. Maar wees gerust voortaan komen we alleen nog op het AF al we wat te zeiken hebben.
 
Reactiescore
983
Je hebt gelijk, het was geen commentaar en dit was een verkeerde woordkeuze van mij waarvoor mijn excuses.

"Nu moet er toch eerst even verwezen worden naar die vv zonder even te kunnen bedenken dat deze blitz helemaal niets met die vv te maken had maar met het eerdere faken/scouten op DBA als reactie op zijn 1c spam"

Zo iets beter?
 
Bovenaan