Top/Flop spelers

DeletedUser78491

Guest
Zullen we allemaal lief doen voor elkaar hierzo en in game de aanvallen sturen? Ik vind dit constante gedraai om elkaar heen best oud worden namelijk. Zowel Walk. als One. internen kneite veel boeie wie er net 10 dorpen meer gratis heeft kunnen pakken.

Trouwens even on-topic, wat vinden we van Calamity en ikbeneennoob? Maakt ikbennoob zijn naam waar en is die slecht in deffen, of blijkt dat Calamity toch verdiend op nummer 1 staat en zetten ze een zeer degelijke aanval in elkaar?
 

Deleted User - 697374

Guest
Nou moet je na gaan dat na zo’n actie en normaal gebabbel van beide kanten (volwassen) vanaf moment 1 je er altijd overal uit kan komen. Wij waren dan alsnog de partij die het niet eens was maar uit mon van “FairPlay” gaven wij 20+ dorpen “terug” aan die algemene bekende stabber/vieze speler.
Wat probeer je nu te zeggen? Heb je punt gemist denk ik. Ben zelf groot voorstander van fairplay. Maar omdat het die wereld je tegen heeft gezeten heb je besloten er compleet mee te kappen en dus een cf te leggen bij cacturne en abuser dmv een een neutral speler. Deze 2 accounts zijn dus de dupe van jou. Je toont juist karakter door de weg die je daar ingeslagen hebt door te trekken( weet de situatie niet en schrijf deze zin met de assumptie dat die dorpen met een goede reden afgestaan zijn).
 
Reactiescore
1.365
Hahahaha hoe schattig altijd.
Als er een post komt van een One lid stuurt hij altijd een reminder naar z'n medeteletubbies om meteen voor back up en likes te zorgen. Heerlijk :D

OK. Hier moet ik even op inhaken.
Lijkt w57 wel niet hé? Toen konden die goden mongolen ook niet het alleen aan, als ik terechte commentaar gaf?
Aangezien je een ex Q.Q speler bent zou jij dat wel goed moeten weten. Dus meneer heeft het zelf ook gedaan op een andere wereld. Heb Jonah etc nog nooit gehoord in de stam chat van: ''ohh jongens, kunnen jullie mijn post even liken of bij ondersteunen??'' Nog nooit. We lachen ons wel af en toe de pleuris als iemand wat doms stuurt. Maar dat is een enkele keer. Kom me niet inhouden, sorry knul.
 
Reactiescore
983
OK. Hier moet ik even op inhaken.
Lijkt w57 wel niet hé? Toen konden die goden mongolen ook niet het alleen aan, als ik terechte commentaar gaf?
Aangezien je een ex Q.Q speler bent zou jij dat wel goed moeten weten. Dus meneer heeft het zelf ook gedaan op een andere wereld. Heb Jonah etc nog nooit gehoord in de stam chat van: ''ohh jongens, kunnen jullie mijn post even liken of bij ondersteunen??'' Nog nooit. We lachen ons wel af en toe de pleuris als iemand wat doms stuurt. Maar dat is een enkele keer. Kom me niet inhouden, sorry knul.

Geen idee waar jij het over hebt want toen ik op w57 speelde hield ik me niet bezig met het AF. Maar geloof zeker wat je wilt geloven als dat je gelukkig maakt knul.
 
Reactiescore
154
Zullen we allemaal lief doen voor elkaar hierzo en in game de aanvallen sturen? Ik vind dit constante gedraai om elkaar heen best oud worden namelijk. Zowel Walk. als One. internen kneite veel boeie wie er net 10 dorpen meer gratis heeft kunnen pakken.

Trouwens even on-topic, wat vinden we van Calamity en ikbeneennoob? Maakt ikbennoob zijn naam waar en is die slecht in deffen, of blijkt dat Calamity toch verdiend op nummer 1 staat en zetten ze een zeer degelijke aanval in elkaar?

Nah Cala noob. Geen flauw idee van hoe de aanval verlopen is, maar 8 dorpen winst is niet genoeg om te zeggen dat het een degelijke aanval was. Met 70 dorpen kan je al eens verrassend uitpakken, maar zolang het account niet breekt (en zelfs dan) kan je niet zeggen dat Cala opeens verdiend op nummer 1 staat.
 
Reactiescore
3.540
Ikbeneennoob = noob wie had dat ooit aan zien komen.

Krijg je een recap met clears ervoor, nerds.

Gaat hem niet worden als je ineens random 22 clears met looptijd tussen 5 en 13 uur op willekeurige dorpen gaat gooien, wat had je verwacht dat hier ging gebeuren? :s

@baspost zijn veel van jou stammies dan ook flop ?

heb ff paar gekeken, letterlijk bij elke die ik tegen kwam zaten interns en sommige schrok ik van die hebben 50% gewoon intern gekregen:

cala, ayvamos, turtles, abuser, cactus, hvh

jaaaa seh bon, allemaal flop!

Cac heeft 16 interns en DBA 33. In welke wereld is 16 van de 53 ook 50% trouwens?

Ben wel mee eens dat ook 16 interns al te veel is, al zijn een groot aantal van die ‘interns’ niet echt interns, maar dorpen die gepakt werden door een MB omdat we het laatste troepenloze dorp van een geclearde speler niet meer konden pakken door TS hakers of snipes en de 1:20 regel in kickte. Had zelf ook graag gezien dat het aantal interns wat beperkter zou zijn, en hadden hier ook meer moeite voor kunnen doen, maar waarom zouden wij dat doen als anderen nog veel harder internen? Is een soort prisoners dilemma, als beide partijen niet internen is het beter voor iedereen, maar als een partij niet internt en de ander wel dan is je kwantitatieve achterstand te groot waardoor beide partijen uit ‘voorzorg’ toch gaan internen.

Al vind ik dat sommige accounts nu volledig aan het overdrijven zijn, TAS, DBA maar ook Calamity zijn gewoon 50% intern. DBA heeft van de laatste 30 dorpen er meer dan 25 intern gepakt. Gaat helemaal mis zo.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser78491

Guest
Ik wil even mijn complimenten aan Cacturn en Abuser geven, hun blitz is prachtig uitgevoerd en geplanned door middel van info van de vv van Chickmagnet. Al met al mn petje af voor een succesvolle aanval. Jullie zijn nog niet van DBA af, maar de eerste stappen zijn gemaakt
 

DeletedUser79415

Guest
Ik sluit mij zeker aan bij rubscrub, mooi opzet. lastig te deffen wanneer je eens optijd gaat slapen. :p
op een mooie en lange strijd !
 
Reactiescore
3.540
Ik wil even mijn complimenten aan Cacturn en Abuser geven, hun blitz is prachtig uitgevoerd en geplanned door middel van info van de vv van Chickmagnet. Al met al mn petje af voor een succesvolle aanval. Jullie zijn nog niet van DBA af, maar de eerste stappen zijn gemaakt

Ik heb letterlijk 0 info van ChickMagnet of een VV van Chickmagnet. Ben je onze fakewave dan nu al weer vergeten of komt dat doordat Jonah al het werk doet? Ieder dorp dat we hebben aangevallen hebben we notities van. Ik ben bereid om je privé screenshots te sturen van alle tijden waarop deze notities zijn gemaakt en sinds wanneer we sommige stamgenoten de VV van Chickmagnet in handen hebben, aangezien alle notities ouder zijn dan wanneer we voor het eerst VV kregen.

Leuk dat je ons een compliment probeert te geven maar ga dit aub niet schuiven op irrelevante omstandigheden.

Ik sluit mij zeker aan bij rubscrub, mooi opzet. lastig te deffen wanneer je eens optijd gaat slapen. :p
op een mooie en lange strijd !

Wakker worden met 13 treinen is nooit leuk natuurlijk. Onze opzet was nog vrij slecht, hadden niet de moeite genomen om antisnipes te timen en om achter ieder dorp def te zetten. Ook is 2x de TS blijven haken op 2 en 4 anders was je er met iets meer schade vanaf gekomen ;)
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
c61cce146fdd410b2b03997ab0959dac.png

Ze zijn tenminste eerlijk in hun intenties :redface:
(Cave lid)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser79415

Guest
al met al wat geluk bij een ongeluk vandaag was de datum dat enorm slecht uitkwam.
zag anders veel goeie timings of die van jou of abuser waren had ik zo 1.2.3 niet op gelet heb wel wat ss gemaakt van timings met antisnips waarbij ik 22ms/8ms/6ms had en elke keer 3/6/10 ms naast zat haha.. naja dat is ook het spel toch.

vond het al met al een goeie blitz.
 

DeletedUser78491

Guest
Ik heb letterlijk 0 info van ChickMagnet of een VV van Chickmagnet. Ben je onze fakewave dan nu al weer vergeten of komt dat doordat Jonah al het werk doet? Ieder dorp dat we hebben aangevallen hebben we notities van. Ik ben bereid om je privé screenshots te sturen van alle tijden waarop deze notities zijn gemaakt en sinds wanneer we sommige stamgenoten de VV van Chickmagnet in handen hebben, aangezien alle notities ouder zijn dan wanneer we voor het eerst VV kregen.

Walk heeft vv chickmagnet gedaan, wij vielen chickmagnet een dag voor de blitz aan, dus jullie weten dat edels daar staan. Dat lijkt me een logische redenering en slim van Walk. om hierop in te spelen. Als jullie dat niet zo gedaan hebben was het vooral geluk dat de aanval voor ons zo slecht uitkwam, kan ook natuurlijk. Het was niet als beschuldigend bedoeld, geen zorgen
 

DeletedUser74418

Guest
Walk heeft vv chickmagnet gedaan, wij vielen chickmagnet een dag voor de blitz aan, dus jullie weten dat edels daar staan. Dat lijkt me een logische redenering en slim van Walk. om hierop in te spelen. Als jullie dat niet zo gedaan hebben was het vooral geluk dat de aanval voor ons zo slecht uitkwam, kan ook natuurlijk. Het was niet als beschuldigend bedoeld, geen zorgen

Als we geen info van Chick hebben gebruikt is het geluk dat we op de juiste dag hebben aangevallen?

Dat is een onjuiste oorzaak-gevolg redenatie en daarvoor een drogreden.

Zoals Sem heeft gezegd hebben wij de info van fakes/stamgenoten gebruikt, kan allemaal via dorpsnotities gedeeld worden. Kortom goede communicatie binnen walk komt 0 geluk bij kijken.

DBA, en dan vooral Jonah geeft aan precies die dag er niet te zijn. Daar zou je van kunnen zeggen dat het geluk is, maar uiteindelijk is activiteit altijd de verantwoordelijkheid van het account zelf. ( Tenzij er vrijdag/zaterdag NAPS afgesproken om te kunnen zuipen ;) ;) )
 
Reactiescore
1.278
Als we geen info van Chick hebben gebruikt is het geluk dat we op de juiste dag hebben aangevallen?

Dat is een onjuiste oorzaak-gevolg redenatie en daarvoor een drogreden.

Zoals Sem heeft gezegd hebben wij de info van fakes/stamgenoten gebruikt, kan allemaal via dorpsnotities gedeeld worden. Kortom goede communicatie binnen walk komt 0 geluk bij kijken.

DBA, en dan vooral Jonah geeft aan precies die dag er niet te zijn. Daar zou je van kunnen zeggen dat het geluk is, maar uiteindelijk is activiteit altijd de verantwoordelijkheid van het account zelf. ( Tenzij er vrijdag/zaterdag NAPS afgesproken om te kunnen zuipen ;) ;) )

Bij een blitz heb je altijd een hoop onzekere factoren en daardoor wat geluk nodig. Pakte vandaag goed uit voor Walk en moet zeggen dat de aanvallen, vooral van abuser, strak in elkaar zaten. Al heb ik nog wel het vertrouwen in DBA dat ze zich herpakken.
 
Reactiescore
1.278

DeletedUser78491

Guest
Als we geen info van Chick hebben gebruikt is het geluk dat we op de juiste dag hebben aangevallen?

Dat is een onjuiste oorzaak-gevolg redenatie en daarvoor een drogreden.

Zoals Sem heeft gezegd hebben wij de info van fakes/stamgenoten gebruikt, kan allemaal via dorpsnotities gedeeld worden. Kortom goede communicatie binnen walk komt 0 geluk bij kijken.

DBA, en dan vooral Jonah geeft aan precies die dag er niet te zijn. Daar zou je van kunnen zeggen dat het geluk is, maar uiteindelijk is activiteit altijd de verantwoordelijkheid van het account zelf. ( Tenzij er vrijdag/zaterdag NAPS afgesproken om te kunnen zuipen ;) ;) )
Jeetje wat zuur allemaal, accepteer gewoon een compliment. Wij geven aan net die dag niet optimaal te kunnen presteren en dat jullie goed aangevallen hebben. Snap niet waar dit allemaal voor nodig is :eek:
 
Bovenaan