Top/Flop spelers

Reactiescore
766
Dan zouden dba en tas ook flop zijn die bestaan ook half uit interns. Daarnaast ook grotere accounts en dus meer geinternde dorpen.:oops:
Zijn ze toch ook volgens jou, je hebt zelfs nog een post over TAS gemaakt :oops:
 

DeletedUser79415

Guest
@baspost zijn veel van jou stammies dan ook flop ?

heb ff paar gekeken, letterlijk bij elke die ik tegen kwam zaten interns en sommige schrok ik van die hebben 50% gewoon intern gekregen:

cala, ayvamos, turtles, abuser, cactus, hvh

jaaaa seh bon, allemaal flop!
 

Deleted User - 697374

Guest
@baspost zijn veel van jou stammies dan ook flop ?

heb ff paar gekeken, letterlijk bij elke die ik tegen kwam zaten interns en sommige schrok ik van die hebben 50% gewoon intern gekregen:

cala, ayvamos, turtles, abuser, cactus, hvh

jaaaa seh bon, allemaal flop!

Misschien had ik er achter moeten plaatsen dat het dus nergens op slaat. Die post op tas was meer uit frustratie. Eerst zelf doodlopen en daarna worden ze door one geinterned. Maar daar ben je vgm heel bekend mee vgm.
 

DeletedUser79415

Guest
Oeff ik voel je pijn tijdens dat je dit typt, zit diep van binnen of niet ?

Of ben je nu ook dronken door de goudgelepretcilinders ?
 

Deleted User - 697374

Guest
Oeff ik voel je pijn tijdens dat je dit typt, zit diep van binnen of niet ?

Of ben je nu ook dronken door de goudgelepretcilinders ?
Weetje is gewoon nogal triest dat je dit nodig hebt ipv gewoon voor je dorpen strijden. Oh nee wacht dit heb je op w65 geleerd van ene johnny english die dit bij jouw deed onder de normal "fairplay". Nou als ik 1 ding weet is dat het hem niet uit maakt of het fairplay is of niet. Die loopt een stab op w66 ook goed te praten.
 
Reactiescore
766
Weetje is gewoon nogal triest dat je dit nodig hebt ipv gewoon voor je dorpen strijden. Oh nee wacht dit heb je op w65 geleerd van ene johnny english die dit bij jouw deed onder de normal "fairplay". Nou als ik 1 ding weet is dat het hem niet uit maakt of het fairplay is of niet. Die loopt een stab op w66 ook goed te praten.
Mede daarom is t van de zotte dat heel de community daar over ons heen viel, johny balanceert altijd op het randje. Wij hebben daar uiteindelijk ook de dorpen ingeleverd. Hier gaat dat niet gebeuren.
 

Deleted User - 697374

Guest
Mede daarom is t van de zotte dat heel de community daar over ons heen viel, johny balanceert altijd op het randje. Wij hebben daar uiteindelijk ook de dorpen ingeleverd. Hier gaat dat niet gebeuren.
Hoe kom jij bij dorpen inleveren? Dat heb ik zo ver ik weet niet benoemd. Het enige wat ik zou waarderen zou die cf zijn. Maar dat is aan de leiding om te beslissen. Maar dat betekent niet dat ik mijn mening niet mag geven.
 
Reactiescore
766
Hoe kom jij bij dorpen inleveren? Dat heb ik zo ver ik weet niet benoemd. Het enige wat ik zou waarderen zou die cf zijn. Maar dat is aan de leiding om te beslissen. Maar dat betekent niet dat ik mijn mening niet mag geven.
Maar dat gaan we dus niet doen, daar doelde ik op :p

Je bent vrij je mening te geven, uiteraard.
 

Deleted User - 697374

Guest
Maar dat gaan we dus niet doen, daar doelde ik op :p
Dit zou walk dus een vrijbrief geven om neutrale spelers te edelen binnen het cluster van dba? Dat was harvester ook. Hopelijk zal de leiding hier wijs over besluiten en goede cf afspraken maken.
 
Reactiescore
766
Dit zou walk dus een vrijbrief geven om neutrale spelers te edelen binnen het cluster van dba? Dat was harvester ook. Hopelijk zal de leiding hier wijs over besluiten en goede cf afspraken maken.
Krijg je direct een recap, nerd.
 
Reactiescore
983
Hahahaha hoe schattig altijd.
Als er een post komt van een One lid stuurt hij altijd een reminder naar z'n medeteletubbies om meteen voor back up en likes te zorgen. Heerlijk :D
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Ach, gewoon slim doen en quitten. Dit is een te belachelijke wereld voor woorden
 
Reactiescore
766
Is moeilijk als je stamgenoot de vv heeft zodat je rustig met volle defjes kan edelen en def erachter kan timen.
Krijg je een recap met clears ervoor, nerds.
 

DeletedUser79415

Guest
Weetje is gewoon nogal triest dat je dit nodig hebt ipv gewoon voor je dorpen strijden. Oh nee wacht dit heb je op w65 geleerd van ene johnny english die dit bij jouw deed onder de normal "fairplay". Nou als ik 1 ding weet is dat het hem niet uit maakt of het fairplay is of niet. Die loopt een stab op w66 ook goed te praten.

Nou moet je na gaan dat na zo’n actie en normaal gebabbel van beide kanten (volwassen) vanaf moment 1 je er altijd overal uit kan komen. Wij waren dan alsnog de partij die het niet eens was maar uit mon van “FairPlay” gaven wij 20+ dorpen “terug” aan die algemene bekende stabber/vieze speler.
 
Bovenaan