Top/Flop spelers

DeletedUser75900

Guest
Snap je reactie en daar hebben we het dus ook intern over gehad. De vv was ronduit onhandig. Er waren goede bedoelingen, maar dit had nooit moeten gebeuren. Gelukkig geloofd space, mede door het vele contact met nap-time, dat er geen kwade intenties waren en daarmee is voor mij dan ook wel die zaak opgelost. Al ga je altijd al met respect met elkaar om kan je blijkbaar iemand een misstap ook vergeven. Want laten we eerlijk zijn we doen allemaal wel is wat op TW waarvan we later denken pfoe had dat liever anders gedaan achteraf.

Meer dan excuses maken aan Space met de woorden dat dit niet meer gaat gebeuren kunnen wij niet doen. En ja ik vind het nog steeds geen vuil spel, alle betrokken partijen zien dit ook in... alleen walk die aan de andere kant van de wereld ligt probeert hier te stoken.

Uhmm nou nee. Space gelooft er geen zak van ;) Ik ben de enige ''goedgelovige''. Mede omdat dit ook mijn leidersfunctie betreft dat ik iedereen kan aanhoren en een feitelijke conclusie kan trekken. Feit blijft dat de VV inderdaad onhandig was. Maar zeker asociaal vanuit Delfie want er was iemand binnen Space die VV wou doen. Dus die VV is bewust bij Nap neergelegd om dus die treintjes te snipen en verdere verliezen te voorkomen.

Iedereen wist binnen Space direct hoe de vork in de steel zat, en ik ook. Maar ik bleef wel feitelijk kijken. Maar Delfie kan zeker beamen hoe ik naar hun toe communiceerde; kill en afstandelijk. Ik ben iemand die vertrouwen heeft in alle leden en in alle spelers op TW. Alleen verkl**t je het bij mij, dan ben je mij ook kwijt. En Space weet ook dat als ik iemand niet meer vertrouw, dat daar een geldige reden voor is.

De actie van Nap en Delfie vind ik niet slim en ronduit dom, omdat je gewoon geen VV aanneemt van je vijand. punt uit, geen discussie over mogelijk. Het feit dat er binnen Space iemand VV wou doen voor Delfie geeft alleen maar meer aan wat de intenties van Nap Time en vooral Delfie waren.

One heeft een stam naar de kl*te kunnen krijgen met weinig inspanning. En hier kan eindeloos over gediscussieerd worden, een welles-nietes spelletje over gespeeld worden. Het maakt allemaal niet uit. Feit blijft dat One profiteert van het feit dat Delfie een dumbass move heeft gemaakt in samenwerking met Nap time. En hierdoor scheelt het troepen voor One die gebruikt kunnen worden op Walk of welke stam/speler dan ook. Vies? Ja zeer waarschijnlijk wel. Slim? Jazeker, heel slim. Maak je er vrienden mee? Nou als ik het AF zo lees niet echt nee.

Sommige mensen gaan over lijken om te winnen of gelijk te krijgen, is hun goed recht maar weet ook de consequenties.
 
Reactiescore
1.278
Uhmm nou nee. Space gelooft er geen zak van ;) Ik ben de enige ''goedgelovige''. Mede omdat dit ook mijn leidersfunctie betreft dat ik iedereen kan aanhoren en een feitelijke conclusie kan trekken. Feit blijft dat de VV inderdaad onhandig was. Maar zeker asociaal vanuit Delfie want er was iemand binnen Space die VV wou doen. Dus die VV is bewust bij Nap neergelegd om dus die treintjes te snipen en verdere verliezen te voorkomen.

Iedereen wist binnen Space direct hoe de vork in de steel zat, en ik ook. Maar ik bleef wel feitelijk kijken. Maar Delfie kan zeker beamen hoe ik naar hun toe communiceerde; kill en afstandelijk. Ik ben iemand die vertrouwen heeft in alle leden en in alle spelers op TW. Alleen verkl**t je het bij mij, dan ben je mij ook kwijt. En Space weet ook dat als ik iemand niet meer vertrouw, dat daar een geldige reden voor is.

De actie van Nap en Delfie vind ik niet slim en ronduit dom, omdat je gewoon geen VV aanneemt van je vijand. punt uit, geen discussie over mogelijk. Het feit dat er binnen Space iemand VV wou doen voor Delfie geeft alleen maar meer aan wat de intenties van Nap Time en vooral Delfie waren.

One heeft een stam naar de kl*te kunnen krijgen met weinig inspanning. En hier kan eindeloos over gediscussieerd worden, een welles-nietes spelletje over gespeeld worden. Het maakt allemaal niet uit. Feit blijft dat One profiteert van het feit dat Delfie een dumbass move heeft gemaakt in samenwerking met Nap time. En hierdoor scheelt het troepen voor One die gebruikt kunnen worden op Walk of welke stam/speler dan ook. Vies? Ja zeer waarschijnlijk wel. Slim? Jazeker, heel slim. Maak je er vrienden mee? Nou als ik het AF zo lees niet echt nee.

Sommige mensen gaan over lijken om te winnen of gelijk te krijgen, is hun goed recht maar weet ook de consequenties.

Vond je goed posten en was het met veel zaken oprecht met je eens. Jammer genoeg komt er nu een pruillip aanzetten en ik moet eerlijk zeggen dat je posts er niet beter op worden.

Tuurlijk die VV had anders moeten gaan en dat zal niemand ontkennen. Daarop kan je 5 x blijven hammeren, maar dat gaat hier niks aan veranderen. Ik zou zeggen vraag de conversaties tussen Nap en Delfie op al geloof je werkelijk niet waarom die vv bij NAP lag. Dan zul je daar lezen dat die oprecht gepakt is om de eigen troepen te verdedigen.

Kom op man een lid wil je stam verlaten en de stam is direct naar de klote? Een stam met een beetje ruggengraat zou dit juist zien als motivator. Niets leuker om spelers een hak te zetten die zichzelf te goed vinden voor een stam, zet ze met beide benen weer terug op de grond zou ik zeggen. Of zoek bij jezelf waarom dit lid toch de stam wil verlaten, natuurlijk makkelijk om alles richting One. te schuiven.

Je hebt goede punten, maar overdrijven is ook een vak hoor!.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.633
Het AF is voor propaganda, maar niet het doelloos bashen simpelweg om maar weer wat te bashen. Accounts bouwen een reputatie op en ook op w69. Al gaat een account altijd al goed met je om snap ik dat je het vertrouwen hebt dat ze van deze mogelijkheid geen misbruik gemaakt heeft. Dit komt ook uit Space naar voren. Bijzonderheidswaardig hoe arrogant sommige zijn om tegen alle meningen van betrokkenen in te gaan terwijl ze natuurlijk 0 weet hebben van de situatie.

Doelloos? Wie weet gaan er stemmen op zodat de samenwerking beëindigd wordt of wordt One erop geattenteerd dat ze zich nu op een niveau begeven dat ze niet meer zoveel samenwerkingen moeten aanpakken en wie weet doen ze dat ook minder als er kritiek op is. ;)

Een PBG met 1 lid en een extra account in de rim zijn wel iets verschillend he. Ik denk niet dat ik dit jou uit hoef te leggen. Beetje overtrokken reactie als je het mij vraagt. Elke speler heeft in mijn ogen het recht om ten alle tijden zijn eigen weg te vervolgen. Blijkbaar was het vertrouwen in Space bij delfie verdwenen waardoor ze meer zagen in stamverlaat waarbij samenwerking met 1 lid van One mogelijk werd.


Vind de rest die je zegt eerlijk gezegd onzin Joa. Ik snap de statistieken, maar ze missen context. Je mist compleet het punt dreigingen, ligging, potentieel, uitdaging. Simpelweg van punten uitgaan is natuurlijk erg makkelijk. One front met H., Walk, space van de grotere stammen. Bij walk bijvoorbeeld is dit natuurlijk helemaal anders. Ik hoef jou toch niet te vertellen wat het belang van het veiligstellen van de Rim is? In tegenstelling tot jullie hadden wij daar geen accounts met 20 mb's waardoor bij ons spelers wel degelijk kans hebben gehad door de 1/20 te groeien binnen de rim tot waardige tegenstanders. Denk dat jij dan ook wel 1 van de laatste mag zijn die hier wat over zegt.

Ik las dan toch over een extra phalanx in de rim etc? En ik denk dat ik het vooral heb over de overweging van One hierbij (Nap Time dus), en niet over de beweegredenen van Delfie. Daar kan ik moeilijker op oordelen omdat je daar meer de context vanaf moet weten ;)

En volgens mij is je argument dat One maar met iedereen front gewoon onzin. Walk front ook gewoon vol met Fuifje en hebben echt niet minder front dan One. En Walk heeft de rim goed onder de duim door de late start ;) Jullie zijn wat meer richting de core gestart en hebben op het begin een stammenoorlog gehad met Fear waardoor de rim geen aandacht kreeg. Walk heeft bewust zich zoveel mogelijk onttrokken van stammenoorlogen door later te starten en wij hebben ook passief gespeeld aan het front toen onze buren nog klein waren. Dat is meer gewoon slim gespeeld. One doet echt niet onder Walk op vlak van MB's maar maken daar minder goed gebruik van. Dat is geen excuus om in de rim te gaan rommelen met andere stammen naar mijn mening.
 
Reactiescore
2.483
Elke speler heeft in mijn ogen het recht om ten alle tijden zijn eigen weg te vervolgen.

Mee eens, als het niet meer werkt met een stam en je tegen je zin speelt is het tijd om de opties op tafel te leggen. Wel blijft het zaak dat je je stam netjes de tijd geeft om aan de nieuwe situatie te wennen.

Of sla ik nu compleet de plank mis met de discussie?
 

DeletedUser75900

Guest
Vond je goed posten en was het met veel zaken oprecht met je eens. Jammer genoeg komt er nu een pruillip aanzetten en ik moet eerlijk zeggen dat je posts er niet beter op worden.

Tuurlijk die VV had anders moeten gaan en dat zal niemand ontkennen. Daarop kan je 5 x blijven hammeren, maar dat gaat hier niks aan veranderen. Ik zou zeggen vraag de conversaties tussen Nap en Delfie op al geloof je werkelijk niet waarom die vv bij NAP lag. Dan zul je daar lezen dat die oprecht gepakt is om de eigen troepen te verdedigen.

Kom op man een lid wil je stam verlaten en de stam is direct naar de klote? Een stam met een beetje ruggengraat zou dit juist zien als motivator. Niets leuker om spelers een hak te zetten die zichzelf te goed vinden voor een stam, zet ze met beide benen weer terug op de grond zou ik zeggen. Of zoek bij jezelf waarom dit lid toch de stam wil verlaten, natuurlijk makkelijk om alles richting One. te schuiven.

Je hebt goede punten, maar overdrijven is ook een vak hoor!.

Hahaha jammer :) Wat jij van mijn posts vind boeit mij eerlijk gezegd weinig. U can't enjoy everyone.

Ik weet zeergoed waarvoor die VV was, en dat kan ik ook nog wel snappen zodat er troepen bespaart worden en er een verplichte NAP ingaat van 48 uur. Ik was hiervan op de hoogte, dus je hoeft mij niet neer te zetten alsof ik dat niet weet.

Ja dan is een stam direct naar de kl*te ja. Wij waren een zeer hechte groep, dat kan zelfs Delfie nog beamen. Alleen hun wil om te winnen op deze wereld steeg hun naar grote hoogtes. Yulian (Delfie) had mij letterlijk 1 of 2 week ervoor ingelicht om plannen te hebben voor Walk. Ze wouden richting zuid en dan uiteindelijk Walk joinen om tegen One te strijden.
Dit had hij mij keurig ingelicht en had ik respect voor. Ik begreep ook wel dat Space nog extra stappen moest maken om echt met de top 5 mee te doen op deze wereld. Maar zij gaven ook aan die kans wel te willen zien als die er kwam. Ik zeg niet dat die kans gekomen is, maar we waren er druk mee bezig.
En dan wouden ze binnen een 12 uur (inclusief nacht en VV van Nap time) plots een PBG met Nap (of beter gezegd was die er al) omdat ze klaar waren met de oorlog tegen Nap Time.

Je gaat mij niet wijsmaken dat je binnen een week of twee weken van het plan ''Walk joinen'' naar ''PBG met Nap Time en ook goed met One gaan'' gaat. Zo heeft Delfie zichzelf niet goed op de kaart gezet, maar ook Space (indirect?) naar de kl*te geholpen.


Geloof wat je zelf wil @kingsdorp. Dat doe ik ook, maar we beleven de situatie beide verschillend en dat is ons goed recht.

Mee eens, als het niet meer werkt met een stam en je tegen je zin speelt is het tijd om de opties op tafel te leggen. Wel blijft het zaak dat je je stam netjes de tijd geeft om aan de nieuwe situatie te wennen.

Of sla ik nu compleet de plank mis met de discussie?

Enigszins sla je die mis.

Delfie zat goed bij ons. Ze hadden nog nooit zoveel plezier gehad in TW binnen een stam sinds lange tijd. Alleen je gaat geen PBG aan met de vijandelijke stamleden. Dat is letterlijk niet mogelijk. Dan leave je eerst de stam alvorens je die PBG officieel aangaat. Dat je die dingen bespreekt voor die tijd snap ik nog wel. Maar als dat rond is verlaat je de stam en start je de PBG.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 24028

Guest
Snap je reactie en daar hebben we het dus ook intern over gehad. De vv was ronduit onhandig. Er waren goede bedoelingen, maar dit had nooit moeten gebeuren. Gelukkig geloofd space, mede door het vele contact met nap-time, dat er geen kwade intenties waren en daarmee is voor mij dan ook wel die zaak opgelost. Al ga je altijd al met respect met elkaar om kan je blijkbaar iemand een misstap ook vergeven. Want laten we eerlijk zijn we doen allemaal wel is wat op TW waarvan we later denken pfoe had dat liever anders gedaan achteraf.

Meer dan excuses maken aan Space met de woorden dat dit niet meer gaat gebeuren kunnen wij niet doen. En ja ik vind het nog steeds geen vuil spel, alle betrokken partijen zien dit ook in... alleen walk die aan de andere kant van de wereld ligt probeert hier te stoken.
Anton stop toch aub met alles proberen goed te praten... Je schrijft vele woorden maar ze hebben gewoonweg geen betekenis. Had je postst gewoon geëindigd met "meer dit had nooit mogen gebeuren" of "dit zal nooit meer gebeuren" of "dit was niet netjes van One" en deze discussie was al lang gedaan geweest. Maar als je het vervolgens gewoon verder goed praat zijn die woorden die je halvelings uitspreekt gewoon lege woorden zonder betekenis.

Maar nog erger dan jou post is die post van Nap Time zelf... Jij, Anton, geeft op zijn minst nog een beetje aan dat het niet had mogen gebeuren. Nap Time zelf keurt zijn actie helemaal goed, toont niet aan dat die iets verkeerd gedaan heeft en toont geen berouw. Kortom die man gaat dat volgende keer gewoon terug doen, en dat is waarom wij er op blijven wijzen!
 
Reactiescore
1.278
Hahaha jammer :) Wat jij van mijn posts vind boeit mij eerlijk gezegd weinig. U can't enjoy everyone.

Ik weet zeergoed waarvoor die VV was, en dat kan ik ook nog wel snappen zodat er troepen bespaart worden en er een verplichte NAP ingaat van 48 uur. Ik was hiervan op de hoogte, dus je hoeft mij niet neer te zetten alsof ik dat niet weet.

Ja dan is een stam direct naar de kl*te ja. Wij waren een zeer hechte groep, dat kan zelfs Delfie nog beamen. Alleen hun wil om te winnen op deze wereld steeg hun naar grote hoogtes. Yulian (Delfie) had mij letterlijk 1 of 2 week ervoor ingelicht om plannen te hebben voor Walk. Ze wouden richting zuid en dan uiteindelijk Walk joinen om tegen One te strijden.
Dit had hij mij keurig ingelicht en had ik respect voor. Ik begreep ook wel dat Space nog extra stappen moest maken om echt met de top 5 mee te doen op deze wereld. Maar zij gaven ook aan die kans wel te willen zien als die er kwam. Ik zeg niet dat die kans gekomen is, maar we waren er druk mee bezig.
En dan wouden ze binnen een 12 uur (inclusief nacht en VV van Nap time) plots een PBG met Nap (of beter gezegd was die er al) omdat ze klaar waren met de oorlog tegen Nap Time.

Je gaat mij niet wijsmaken dat je binnen een week of twee weken van het plan ''Walk joinen'' naar ''PBG met Nap Time en ook goed met One gaan'' gaat. Zo heeft Delfie zichzelf niet goed op de kaart gezet, maar ook Space (indirect?) naar de kl*te geholpen.


Geloof wat je zelf wil @kingsdorp. Dat doe ik ook, maar we beleven de situatie beide verschillend en dat is ons goed recht.

Ben nu wel erg benieuwd naar dat Walk verhaal. De kans dat een komeet je raakt is denk groter dan dat je die lijn succesvol afrond en ook nog is in Walk komt met zo'n oppers riskante ligging. Getuigt er niet echt van dat dit account ook meer enige vorm van inzicht heeft maar goed. Geef je gelijk dat ze zeer wispelturig overkomen, al begrijp ik ook wel dat ze sommige mogelijkheden aftasten en jou daar niet direct overal van op de hoogte brengen. Op het moment dat een mogelijkheid onmogelijk blijkt, kan het vooraf inlichten alleen maar onnodig onrust veroorzaken.

Voor de rest gaan wij er niet uitkomen, maar wens ik je wel veel succes nog met Space. Ik hoop oprecht dat jullie toch nog motivatie vinden om de strijd weer voor de volle 100% aan te gaan.
 
Reactiescore
1.278
Anton stop toch aub met alles proberen goed te praten... Je schrijft vele woorden maar ze hebben gewoonweg geen betekenis. Had je postst gewoon geëindigd met "meer dit had nooit mogen gebeuren" of "dit zal nooit meer gebeuren" of "dit was niet netjes van One" en deze discussie was al lang gedaan geweest. Maar als je het vervolgens gewoon verder goed praat zijn die woorden die je halvelings uitspreekt gewoon lege woorden zonder betekenis.

Bedankt dat je mij een les probeert te lezen over woorden zonder betekenis met een stuk tekst zonder betekenis. Doe ik voor de rest helemaal niks mee, want ik kan er ook helemaal niks mee.
 

DeletedUser75900

Guest
Ben nu wel erg benieuwd naar dat Walk verhaal. De kans dat een komeet je raakt is denk groter dan dat je die lijn succesvol afrond en ook nog is in Walk komt met zo'n oppers riskante ligging. Getuigt er niet echt van dat dit account ook meer enige vorm van inzicht heeft maar goed. Geef je gelijk dat ze zeer wispelturig overkomen, al begrijp ik ook wel dat ze sommige mogelijkheden aftasten en jou daar niet direct overal van op de hoogte brengen. Op het moment dat een mogelijkheid onmogelijk blijkt, kan het vooraf inlichten alleen maar onnodig onrust veroorzaken.

Voor de rest gaan wij er niet uitkomen, maar wens ik je wel veel succes nog met Space. Ik hoop oprecht dat jullie toch nog motivatie vinden om de strijd weer voor de volle 100% aan te gaan.

Nee wij zijn klaar. Althans dan spreek ik namens een paar en niet namens iedereen. Ik gun de gene die door willen de mogelijk om de stam te her-creeëren of een eigen weg te gaan. En dat wij klaar zijn kan sneu overkomen of triest.. maar eerlijk gezegd boeit ons dat niet. Het feit dat de actie van Delfie en Nap Time gedeeltelijk wordt goed gepraat en nog erger het feit dat hier niet wordt toegegeven dat One er een slag uit slaat geeft al wel aan wat het niveau is geworden. En wij weigeren om ons met dat niveau te bemoeien.

Daarnaast is er in mijn privé een situatie ontstaan waarvan ik niet gehoopt had dat die zou komen maar wel is gekomen. Ik zou samen met mijn vriendin een baby krijgen maar dat is helaas door de natuur (om het nog mooi te verwoorden) anders bepaald. Wij gaan daarom nu ook een kl*te tijd tegemoet. Dit is voor mij ook een reden om W69 volledig op te geven en op Classic rustig op te starten met een co.
Classic krijgt de zelfde leden als W69 (op de naaiers na) en daardoor zal mijn leidingsfunctie ook niet voluit benut te hoeven worden.
Beschouw dit niet als een excuus voor mijn stoppen, maar wel als een ongelukkig samenloop van omstandigheden.
 

DeletedUser75900

Guest
Verschrikkelijk en veel sterkte gewenst, maar wellicht niet verstandig om zulke persoonlijke informatie op het internet te zetten.

Mwuahh ik ben een open boek. Misbruik maken van mijn situatie kan ook niet want ik ben toch al gestopt. Daarnaast ben ik ook wel voor het feit dat mensen meer over negatieve dingen in hun leven mogen vertellen. Je leest vaak hoe dingen lukken in het leven (op Facebook bijvoorbeeld) zoals sollicitaties, een kindje, trouwen, huisje kopen. Maar je leest weinig over dingen die pijnlijk zijn.

Bovendien moet ik eerlijk bekennen dat dit soort plekken makkelijker praten dan in het echte leven, omdat er toch een soort afstand is ofzo.

Bedankt voor het meeleven :)
 
Reactiescore
1.278
Ben blij dat we er een verstandige poster bij hebben op dit forum :oops:
 
Reactiescore
1.150
Bovenaan