Top/Flop spelers

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
De hele discussie ging om R2W Frank. Dat is waar het om gaat, ook bij Warres posts. Dat jullie het dan helemaal willen verdraaien en er over willen lullen doet daar niks van af.
 
Reactiescore
760
On topic, ik vind deze actie toch wel jammer. Was helemaal nergens voor nodig om een tegenstribbelende rimstam op deze manier uit elkaar te laten vallen. Zeker niet als je als stam zijnde al de meeste kwantiteit hebt op de wereld en al een voorsprong van tegen de 1 miljoen had op Walk.

kijk zoon post kan ik wel begrijpen in plaats van dat op de persoon spelen of alleen getrash talk.

De hele discussie ging om R2W Frank. Dat is waar het om gaat, ook bij Warres posts. Dat jullie het dan helemaal willen verdraaien en er over willen lullen doet daar niks van af.

dan lees je niet de andere shit:) , je mag gerust over r2w ect beginnen maar ga dan niet weak op persoon spelen of andere werelden erbij halen ;)
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Lekker boeiend. Dat gejank over dat je andere werelden er niet mag bijhalen is bs. In het leven haalt iedereen je ervaring erbij, zo ook bij sollicitaties. Wat een bs dat dat hier niet zou mogen. Heeft meneer gefaald op een andere wereld? Dan haal je het erbij, en volledig terecht.
 

DeletedUser75900

Guest
On topic, ik vind deze actie toch wel jammer. Was helemaal nergens voor nodig om een tegenstribbelende rimstam op deze manier uit elkaar te laten vallen. Zeker niet als je als stam zijnde al de meeste kwantiteit hebt op de wereld en al een voorsprong van tegen de 1 miljoen had op Walk.

Nja ze hebben behoorlijk wat clears (lees vooral Nap Time en zijn MB's) kapot gelopen. Zowel op Delfie90 kapot laten lopen als op .Klompvoetje.

Maargoed het is wel erg triest, want hierdoor is Space aardig uitgespeeld met het feit dat bijna alle def constant naar Delfie ging om te blocken en te snipen. Dan krijg je plots dit.
 
Reactiescore
760
Lekker boeiend. Dat gejank over dat je andere werelden er niet mag bijhalen is bs. In het leven haalt iedereen je ervaring erbij, zo ook bij sollicitaties. Wat een bs dat dat hier niet zou mogen. Heeft meneer gefaald op een andere wereld? Dan haal je het erbij, en volledig terecht.

snap ten 1ste niet waarom je zo geroepen voelt om voor warre op te komen maar okay , het feit dat warre op de persoon speelt en dan begint over een actie aka fair play terwijl die zelf zijn eige script shit heeft en eerdere werelden al unfair heeft gemaakt daardoor zegt maar weer hoe hypocriet die is daarom zeg ik er wat van :) zou mijn een worst wezen de rest. misschien heb ik het dan verkeerd verwoord.

vervolgens als er inhoudelijk op ingegaan word gelijk in de aanval ga op de persoon zegt maar waarom ik het zo lachwekkend vind
 

Deleted User - 24028

Guest
Volgens mij haal jij topics door elkaar, waar in dit topic speel ik iets op de man ? Ik zeg gewoon dat ik (en velen met mij) het een R2W actie vinden en dat het jammer is. Vervolgens wordt op mij gebasht omdat ik het deed met de uitspraak "heel de community" ipv dat er ingegaan wordt op de inhoud: Is dit wel of niet R2W...

De enige die het nu persoonlijk maakt bent jij, want wat hebben mijn scripts, vorige werelden of wat dan ook er mee te maken behalve dat het persoonlijk is tegenover mij ?
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Nja ze hebben behoorlijk wat clears (lees vooral Nap Time en zijn MB's) kapot gelopen. Zowel op Delfie90 kapot laten lopen als op .Klompvoetje.

Maargoed het is wel erg triest, want hierdoor is Space aardig uitgespeeld met het feit dat bijna alle def constant naar Delfie ging om te blocken en te snipen. Dan krijg je plots dit.

Snap ik, dan is het rot van Delfie, maar ook van One om een aanbod aan te nemen waarvan ze dondersgoed weten dat ze er een flink kwantitatief voordeel mee bereiken, en er een hele rimstam mee naaien.
 
Reactiescore
760
Volgens mij haal jij topics door elkaar, waar in dit topic speel ik iets op de man ? Ik zeg gewoon dat ik (en velen met mij) het een R2W actie vinden en dat het jammer is. Vervolgens wordt op mij gebasht omdat ik het deed met de uitspraak "heel de community" ipv dat er ingegaan wordt op de inhoud: Is dit wel of niet R2W...

De enige die het nu persoonlijk maakt bent jij, want wat hebben mijn scripts, vorige werelden of wat dan ook er mee te maken behalve dat het persoonlijk is tegenover mij ?

feit dat je het zelf niet weet en dan vervolgens andere blamed op fair play ect is toch gwn zwaar van hypocriet.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
760
Snap ik, dan is het rot van Delfie, maar ook van One om een aanbod aan te nemen waarvan ze dondersgoed weten dat ze er een flink kwantitatief voordeel mee bereiken, en er een hele rimstam mee naaien

Eve kort voor hier verwarring in komt de nap is tussen Delfie en Nap time , niet met One .
De nap zelf is door hun zelf beslist en lees ik pas vandaag op het AF dat die er uberhaupt is, ik denk als je de rede wilt weten waarom Nap time eve moet pmmen.

zelf snap ik de keuze wel maar ook weer niet. anders had ik er gerust in houdelijk op in willen gaan.
 

Deleted User - 24028

Guest
Eve kort voor hier verwarring in komt de nap is tussen Delfie en Nap time , niet met One .
De nap zelf is door hun zelf beslist en lees ik pas vandaag op het AF dat die er uberhaupt is, ik denk als je de rede wilt weten waarom Nap time eve moet pmmen.

zelf snap ik de keuze wel maar ook weer niet. anders had ik er gerust in houdelijk op in willen gaan.
Dus je beweert dat andere leden van One wel nog plannen hebben om die speler aan te vallen en / of dat die speler wel nog plannen maakt op andere spelers van One ?
 
Reactiescore
760
Dus je beweert dat andere leden van One wel nog plannen hebben om die speler aan te vallen en / of dat die speler wel nog plannen maakt op andere spelers van One ?

ik zeg dat nap met delfie alleen geld voor Nap time en niet voor de rest.

dus het zou goed kunnen dat bijv Aapje hem gewoon aanvalt.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Eve kort voor hier verwarring in komt de nap is tussen Delfie en Nap time , niet met One .
De nap zelf is door hun zelf beslist en lees ik pas vandaag op het AF dat die er uberhaupt is, ik denk als je de rede wilt weten waarom Nap time eve moet pmmen.

zelf snap ik de keuze wel maar ook weer niet. anders had ik er gerust in houdelijk op in willen gaan.

Uiteraard dat snap ik. Alleen Nap Time is onderdeel van One en als stam ben je mede verantwoordelijk voor de acties van een stamgenoot, je kunt er als stam ook iets aan doen bv.

Generaliseren is vgm in bijna elke discussie aan de orde dus opzich moet je daar niet raar van opkijken denk ik.
 

DeletedUser75900

Guest
Eve kort voor hier verwarring in komt de nap is tussen Delfie en Nap time , niet met One .
De nap zelf is door hun zelf beslist en lees ik pas vandaag op het AF dat die er uberhaupt is, ik denk als je de rede wilt weten waarom Nap time eve moet pmmen.

zelf snap ik de keuze wel maar ook weer niet. anders had ik er gerust in houdelijk op in willen gaan.

Het gaat om een PBG tussen de spelers. Terwijl beide stammen in oorlog zijn en Nap Time op aanvraag van Delfie een VV dienst heeft gedraaid op het account Delfie. Terwijl Delfie binnen Space ook een aanbod had om VV te draaien. Dus de VV had intern kunnen blijven.
 
Reactiescore
1.363
Warre niet zo janken m'n goeie vriend, komt wel goed man :).
Nap time ook altijd met z'n naps, doet zn naam eer aan.
 
Reactiescore
1.542
Dus je beweert dat andere leden van One wel nog plannen hebben om die speler aan te vallen en / of dat die speler wel nog plannen maakt op andere spelers van One ?

Wij weten in ieder geval niets van een NAP omtrent delfie en de stam One. Voor zover ik weet geldt dit alleen voor mijn buurmannetjes van de NAP Time.
Plannen hebben we zeker, maar op wie of waar dat zal vanzelf blijken :)
 
Bovenaan