Top/Flop spelers

Reactiescore
1.167
Echte top spelers is gearriveerd! Eens kijken hoever we kunnen komen :)
 

DeletedUser76932

Guest
De titel voor grootste Flop speler mag naar : Sp0ngeb0b (ik noem hem liever Sp0ngeFl0p)

Deze spelers hebben vanaf het begin van de wereld al gefaald. Het begon met deff treintjes op coruscant. Deze faalde natuurlijk enorm en waren makkelijk Block OK. Dan praten we nog niet eens over het harde boosten van hem.

Nu zijn we eventjes verder en na zijn stam weggespeeld te hebben is deze speler snel bij een andere stam onderdak gaan zoeken. Wij als One. hadden nog een appeltje met hem te schillen dus on to the next en oorlog verklaard met zijn nieuwe stam. Nu gooien we wat aanvallen op hem ( mag het niet eens een massa noemen ). Blijkt het dat 3 van de 4 spelers op het account al running zijn???

Sorry maar dan ben je echt in mijn opzicht de grootste flopper ooit.

Wel respect naar de ene speler die ondanks dat zijn noob teammates zijn gaan runnen nogsteeds online is om te doen wat hij kan.
 

DeletedUser77014

Guest
De titel voor grootste Flop speler mag naar : Sp0ngeb0b (ik noem hem liever Sp0ngeFl0p)

Deze spelers hebben vanaf het begin van de wereld al gefaald. Het begon met deff treintjes op coruscant. Deze faalde natuurlijk enorm en waren makkelijk Block OK. Dan praten we nog niet eens over het harde boosten van hem.

Nu zijn we eventjes verder en na zijn stam weggespeeld te hebben is deze speler snel bij een andere stam onderdak gaan zoeken. Wij als One. hadden nog een appeltje met hem te schillen dus on to the next en oorlog verklaard met zijn nieuwe stam. Nu gooien we wat aanvallen op hem ( mag het niet eens een massa noemen ). Blijkt het dat 3 van de 4 spelers op het account al running zijn???

Sorry maar dan ben je echt in mijn opzicht de grootste flopper ooit.

Wel respect naar de ene speler die ondanks dat zijn noob teammates zijn gaan runnen nogsteeds online is om te doen wat hij kan.
Dat heb je met floppers, die trekken mekaar aan.
 
Reactiescore
1.075
Voor sponge zn eerste serieuze wereld heeft hij t nog oke gedaan. Dat hij wss geen massa ging overleven had ik wel voorzien. Daarom lag depri ook naast hem, helaas had hij daar pech gehad door de dag dat hij incs kreeg op een festival was en volledig gecleared werd helaas. Terwijl sponge duur en nutteloos clears ging blocken.
 
Reactiescore
634
Best vreemd dat jij nu aangeeft dat Depri gecleard is geworden.
Volgens de info die wij hebben, heeft hij sws nog 3 dorpen intact.
Reden dat Spong is gevallen, staat dus los van hoe sterk Depri zijn troepen sterkte is.

Maar,
Typ jij ook eens iets wat wel Juist is op AF.
Tot op heden heb jij enkel bullshit zitten aan te kondigen
 
Reactiescore
1.075
Best vreemd dat jij nu aangeeft dat Depri gecleard is geworden.
Volgens de info die wij hebben, heeft hij sws nog 3 dorpen intact.
Reden dat Spong is gevallen, staat dus los van hoe sterk Depri zijn troepen sterkte is.

Maar,
Typ jij ook eens iets wat wel Juist is op AF.
Tot op heden heb jij enkel bullshit zitten aan te kondigen

beetje gek dit te verkondigen als je zelf degene was die hem gecleared heeft, notabene zelfs dorpen heeft gepakt, dat je nadien doodloopt op stam stackjes zonder nog eens te stacken is niet onze fout, maarja je kan zelf natuurlijk ook wel eens navragen dat Depri op die dag compleet troepen loos was, ik geef nergens aan dat Depri de reden is dat Sp0nge gevallen is, dat stond in de sterren geschreven, een heel aangenaam team, maar de fusie met druid deed echt geen goed aan zn frontvorming, ende ervaring zat eerlijk gezegd bij het originele team ook al niet geweldig goed.

misschien als je op een minder agressieve en arrogante houding zou posten zou je ooit eens serieus genomen worden.
 
Reactiescore
634
beetje gek dit te verkondigen als je zelf degene was die hem gecleared heeft, notabene zelfs dorpen heeft gepakt

Dit bedoel ik dus.
Jij komt nu met iets aanzetten, terwijl dit totale bullshit is.
Depri was enkel als afleiding gebruikt en zijn geen clears op hem gelopen (enkel paar scout fakes).

@Astaroth.
Reden dat Fear en aanhang is gevallen ben jij en niemand anders.
Dat dit zeer veel pijn doet bij je, is inmiddels ook duidelijk.

W69 is het je vergeven, ga nu een bende bij elkaar zoeken en probeer je geluk in W70
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Ik kan toch ook op twstats zien dat je een dorp van hem hebt gepakt en hij een ODD stijging heeft. Misschien kan jij je dan ook even verduidelijken waarom het bullshit is wat Astaroth zegt, daar lijkt het namelijk niet op voor iedereen die 2 sec opzoekingswerk doet.
 
Reactiescore
110
Volgens mij woont Coruscant, zonder huur te betalen, in rob zijn hoofdje.
 
Reactiescore
634
Opzicht staat het in mijn eerdere berichten al.
Maar zal het uit typen.

Door de false beschuldigen die richting One geuit waren (stab - Mol enzo...) waren enkele accounts binnen Fear zich gaan keren tegen @Astaroth. na het zien van de feiten.
Dit was ook uitgebereid op AF besproken.
Accounts van Fear besloten om niet meer samen met @Astaroth. in 1 stam te willen zitten. (lees andere topic de solli's van deze accounts)
De stam 4E trok de samenwerking ook in.

Depri was enkel als afleiding gebruikt en zijn geen clears op hem gelopen (enkel paar scout fakes).
Volgens de info die wij hebben, heeft hij sws nog 3 dorpen intact.

Depri was dus fake target en kreeg hierbij scout fakes.
Door de scout fakes wisten wij zijn troepen sterke en welke dorp welke eenheden had.

Dorp die wij edelde was een off dorp, met minimale def eenheden.
Op moment dat wij zijn dorp hadden ge-edeld, liep er OS vanuit de andere dorpen van Depri erheen.
Hieruit en uit onze scout rapporten weten wij dat Depri zijn andere dorpen intact zijn.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Dan moet je niet een stuk citeren waar er staat dat je een dorp edelde en zeggen dat het bullshit is als de helft ervan klopt, kan je gerust aangeven dat alleen het stuk van clearen niet klopt.
Volgens mij woont Coruscant, zonder huur te betalen, in rob zijn hoofdje.
Volgens mij probeer jij een beetje op te vallen terwijl ik net een discussie een beetje wil opkrikken, maar ieder zen idee zeker?
 
Reactiescore
634
Dan moet je niet een stuk citeren waar er staat dat je een dorp edelde en zeggen dat het bullshit is als de helft ervan klopt, kan je gerust aangeven dat alleen het stuk van clearen niet klopt.

kan zelf natuurlijk ook wel eens navragen dat Depri op die dag compleet troepen loos was

Zegt voldoende volgens mij :)

Discussie voer je niet aan de hand van geuitte bullshit in de hoop dat iemand gaat happen.
Dit heeft Asta nu al paar keer geprobeerd en heeft uiteindelijk ervoor gezorgd dat Fear is gevallen
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Voor sponge zn eerste serieuze wereld heeft hij t nog oke gedaan. Dat hij wss geen massa ging overleven had ik wel voorzien. Daarom lag depri ook naast hem, helaas had hij daar pech gehad door de dag dat hij incs kreeg op een festival was en volledig gecleared werd helaas. Terwijl sponge duur en nutteloos clears ging blocken.

Nouja als je werkelijk waar geeneens kan snipen dan kan je het niet goed doen zelfs niet als het je 1e wereld is. Maar wij als One hebben de sollicitatie van Spongebob ook ontvangen en ik kan je mededelen dat dit niet zijn 1e wereld is ;)

Daarnaast over Depri, er spelen daar 3 man dat 1 iemand op festival is betekent niet dat daarom hele account moeten vallen :p

Heel jammer dat Fear zo snel gevallen is. Had al wel gedacht dat de kwaliteit van One hoger lag dan Fear maar dat het zo groot verschil was had ik nooit verwacht.
 
Laatst bewerkt:

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Bij jou, allegedly
 
Bovenaan