Top/Flop spelers

Reactiescore
1.075
Ga niet overdrijven en dit meen ik serieus.
Niet dom gaan doen en denken, omdat dit AF is je zomaar dingen kan typen.

Ik ben persoonlijk tegen posten van IG berichten op AF.
Dus zoek mijn grenzen niet op.

Dankzij de peaky 1-2-3 leden, heeft jouw stamgenoot een dorp weten te edelen.
En wederom dankzij hun OS leeft hij nog.

Vraag anders aan je stamgenoot waarom hij voor hun cleart > visa versa en waarom er samen trein wordt gevormd

Allemaal leuk en wel, maar waarom tag je mij daar in bij?
 
Reactiescore
1.075
Moet je helemaal gelijk geven.
Waarom Tag ik een Noob en geef hem hiermee aandacht.

Zodra de basisschoolvakanties voorbij zijn, zal jij ook verdwijnen

Ja ik vraag aan jou waarom je mij tagt mbt peaky en space en een noob acc als coruscant.
Ps. Ik weet dat ik op je meerdere lijk, maar ik ben geen leraar, dus ik blijf wel na de vakantie.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
634
Wat kom je weer zuur uit de hoek zeg:p

Als ik nu wist dat het geen peuter was, zou ik zo een weddenschap met hem aangaan en zien wie er 1 September nog actief is op W69.
Coruscant nu al met 5 stammen niet weg kunnen spelen en dan Noob noemen o_O
 
Reactiescore
1.075
Als ik nu wist dat het geen peuter was, zou ik zo een weddenschap met hem aangaan en zien wie er 1 September nog actief is op W69.
Coruscant nu al met 5 stammen niet weg kunnen spelen en dan Noob noemen o_O

Echt, ik snap je punt niet, je weet dat ik like 15 u van je vandaan lig?
 

DeletedUser76932

Guest
Okay, 4 pagina's gelezen en wat zet jij jezelf voor schut @Astaroth. Het lijkt me echt dat jij eerst je gare uitspraken moet controleren op feiten voordat je random mensen komt beschuldigen.

wel bedankt voor mijn dagelijkse portie plezier, want heb wel genoten van je uitspraken
 

DeletedUser77942

Guest
Okay, 4 pagina's gelezen en wat zet jij jezelf voor schut @Astaroth. Het lijkt me echt dat jij eerst je gare uitspraken moet controleren op feiten voordat je random mensen komt beschuldigen.

wel bedankt voor mijn dagelijkse portie plezier, want heb wel genoten van je uitspraken


Is dit niet S tot de herwin?

Ga terug onder je steen jij met mij clown noemen
 
Reactiescore
7.931
Leuk topic om te volgen wel, maar waarom spreek je steeds in derde persoon coruscant? Zit je met meerdere op dit forum account ofzo? Of is het gewoon een manier van schrijven.
 
Bovenaan