Top/Flop spelers

DeletedUser80587

Guest
Grappenmaker. Weet je hoeveel tijd het mij zou kosten om tw dan decent te spelen, wat nu enkel met een paar knoppen kan? Tw zou er zoveel saaier van worden. Nog even en PA moet worden afgeschaft, en iedereen moet als gelijken elk dorp handmatig nakijken om munten te slaan en te deffen.

Zonder scripts kan je ook tw spelen,niet iedereen kan deze gebruiken,PA kan iedereen gebruiken en munten slaan voor meerdere dorpen kan ook in 1 ah.
Dus zo grappig is het niet.
 
Reactiescore
1.542
vind het vooral jammer hoe mensen over en weer het af moeten opzoeken voor likes. ga lekker biertje drinken en tw spelen. (iets anders doen kan ook maar wel met bier)

Zo horen we het graag =) dat eeuwige geneuzel over die rapportjes. We zien vanzelf wel wie er aan het langste eind gaat trekken.
 
Reactiescore
1.476
Zonder scripts kan je ook tw spelen,niet iedereen kan deze gebruiken,PA kan iedereen gebruiken en munten slaan voor meerdere dorpen kan ook in 1 ah.
Dus zo grappig is het niet.
Je kunt niet gemakkelijk munten slaan zonder pa, dat was mijn punt. Zonder pa kun je prima spelen, maar kost meer tijd. Zonder scripts kun je prima spelen, maar kost meer tijd. Gun mij mijn script.
 

DeletedUser76932

Guest
om maar effe te zeggen one. failstam

Leuk dat jullie altijd zoveel te melden hebben als het niet goed gaat. Dat wij als stam beter presteren is een feit, of dat nu met of zonder vrienden is, we staan er nog altijd beter voor als dat jullie er ooit voor gestaan hebben.

Je kan wel grappig doen over One. , maar beetje hypocriet als corus aanvallen krijgt van 3 verschillende stammen waaronder Fear! en dan toch durven te janken dat jullie spelers verliezen omdat wij ook vriendjes hebben?

Typische slechte verliezers daar in Fear! Ik kan niet wachten tot er meer verliezen vallen en welke excuses ze dan naar boven halen
 

DeletedUser73927

Guest
Jacob en Ruben van Mystery Man!

(Nee hoor schat, door jou natuurlijk <3 )
 
Reactiescore
1.075
Leuk dat jullie altijd zoveel te melden hebben als het niet goed gaat. Dat wij als stam beter presteren is een feit, of dat nu met of zonder vrienden is, we staan er nog altijd beter voor als dat jullie er ooit voor gestaan hebben.

Je kan wel grappig doen over One. , maar beetje hypocriet als corus aanvallen krijgt van 3 verschillende stammen waaronder Fear! en dan toch durven te janken dat jullie spelers verliezen omdat wij ook vriendjes hebben?

Typische slechte verliezers daar in Fear! Ik kan niet wachten tot er meer verliezen vallen en welke excuses ze dan naar boven halen

Hoezo gaat het slecht bij fear? Sorry maaruh ik denk toch dat One. Met rapportjes begon en begon te wenen dat onze clears poep zijn, als ik dan enkele berichtjes (wat trouwens 1/3e van one is) van nog grotere poep clears toon wenen we?
Btw weet je hoeveel pp anonymous op zn acc had staan bij de start? 60k fzo, om dan met zon poep clear te komen is legit slecht.
Doe dan zoals pretbedervers, die hadden nog n redelijke clear tot ze gebacktimed werden , hoewel die clear er wel weer staat onderhand met de hoeveelheid pp ze hadden . (Ook 60 k dacht ik, of meer)
 
Reactiescore
766
Hoezo gaat het slecht bij fear? Sorry maaruh ik denk toch dat One. Met rapportjes begon en begon te wenen dat onze clears poep zijn, als ik dan enkele berichtjes (wat trouwens 1/3e van one is) van nog grotere poep clears toon wenen we?
Btw weet je hoeveel pp anonymous op zn acc had staan bij de start? 60k fzo, om dan met zon poep clear te komen is legit slecht.
Doe dan zoals pretbedervers, die hadden nog n redelijke clear tot ze gebacktimed werden , hoewel die clear er wel weer staat onderhand met de hoeveelheid pp ze hadden . (Ook 60 k dacht ik, of meer)
Jaaa want met pp bouwen je troepen zo veel sneller, kneus. Dan derbij is het rapportje die je showt van dba totaal niet relevant want dat was niet de clear ;)
 

DeletedUser76932

Guest
Hoezo gaat het slecht bij fear? Sorry maaruh ik denk toch dat One. Met rapportjes begon en begon te wenen dat onze clears poep zijn, als ik dan enkele berichtjes (wat trouwens 1/3e van one is) van nog grotere poep clears toon wenen we?
Btw weet je hoeveel pp anonymous op zn acc had staan bij de start? 60k fzo, om dan met zon poep clear te komen is legit slecht.
Doe dan zoals pretbedervers, die hadden nog n redelijke clear tot ze gebacktimed werden , hoewel die clear er wel weer staat onderhand met de hoeveelheid pp ze hadden . (Ook 60 k dacht ik, of meer)
Hoezo gaat het slecht bij fear?

Wat dacht je van het slecht samenspelen binnen de stam? Van het laten overnemen van 1 van je leden zonder ook maar enige tegenslag, van alle gefaalde acties op ons. Van de slechte deffkunsten op andere accounts?

Dat jullie wat gebacktimed hebben van ons wilt niet zeggen dat onze stam een flopstam is, ik denk dat wij kwalitatief ver voor liggen op jullie en de tijd mag het leren!
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Wat vinden we van het leger aan gestarte maten van Calamity? Paar bekende accounts, 7 X lecoq15 opkomst?
 
Reactiescore
766
Wat vinden we van het leger aan gestarte maten van Calamity? Paar bekende accounts, 7 X lecoq15 opkomst?
Heb meerdere accounts al regelmatig zien vallen. Wel prima accies allemaal en idd wel wat bekende namen. Als ze een redelijke start hebben, gaat het merendeel nog wel wat gaan betekenen deze wereld!
 

DeletedUser78491

Guest
Hoezo gaat het slecht bij fear? Sorry maaruh ik denk toch dat One. Met rapportjes begon en begon te wenen dat onze clears poep zijn, als ik dan enkele berichtjes (wat trouwens 1/3e van one is) van nog grotere poep clears toon wenen we?
Feitelijk onwaar, aanschouw de eerste post waar je al steken begint te maken naar One. :
De fakes hebben weinig betekenis gehad, hebben gewoon te weinig info meegekregen tbh, wel bizar dat One. Bestaat uit 3 stammen, beetje een beginnerstam bedoening , zo van die nubkes die effe 3 zusterstammen maken.
Hierna kom je met de volgende quote, waar je begint over de clears van One.
Heb je One.'s clears al gezien? Dan is 1k 1k ruim voldoende

Ik denk dat wel duidelijk bewezen is dat One. niet begint met zulke kinderachtige onzin.
 

DeletedUser79415

Guest
oke ik ben niet echt van deze ongein maaaaaar.... Ruben je bent wel echt weer perfect met de feitjes.
 
Bovenaan