Top/Flop spelers

DeletedUser79415

Guest
wie het laatst lacht, lacht het hardste. dat was idd een foutje 1ste klas, verder hebben jullie geen dorpen winst en wij wel wie is dan een echte fail stam? er stonden gewoon 3 ridders bij did maar waar nodig was saus.....

anyway lekker opbouwen did goed het dorpje voor ons uitbouwen.

btw zag vandaag nadat wij fake trein hadden verstuurd ook iets merkwaardigs namelijk bw aanzetten wel dodge en enorm wat gs laten staan.. (maar ik bemoei niet)
 

DeletedUser78491

Guest
Ik een heel verhaal schrijven als reactie op de rapportjes, is jonah me gewoon voor:(
 
Reactiescore
1.075
wie het laatst lacht, lacht het hardste. dat was idd een foutje 1ste klas, verder hebben jullie geen dorpen winst en wij wel wie is dan een echte fail stam? er stonden gewoon 3 ridders bij did maar waar nodig was saus.....

anyway lekker opbouwen did goed het dorpje voor ons uitbouwen.

btw zag vandaag nadat wij fake trein hadden verstuurd ook iets merkwaardigs namelijk bw aanzetten wel dodge en enorm wat gs laten staan.. (maar ik bemoei niet)

Nu is het plots toch wel "wij" leuk dat stamgenoten, of zelfs spelers van hetzelfde acc zich zo tegen kunnen spreken
 
Reactiescore
270
wie het laatst lacht, lacht het hardste. dat was idd een foutje 1ste klas, verder hebben jullie geen dorpen winst en wij wel wie is dan een echte fail stam? er stonden gewoon 3 ridders bij did maar waar nodig was saus.....

anyway lekker opbouwen did goed het dorpje voor ons uitbouwen.

btw zag vandaag nadat wij fake trein hadden verstuurd ook iets merkwaardigs namelijk bw aanzetten wel dodge en enorm wat gs laten staan.. (maar ik bemoei niet)

Ach jullie hebben nou eenmaal een grote overmacht rondom ons. Dus kans is zeker aanwezig dat je "het laatst lacht". Zn hele prestatie is dat niet.
 
Reactiescore
89
Inderdaad, er is 0 medewerking. Balen we natuurlijk van. We hebben al meerdere theorieën gedeeld wat mogelijk zou kunnen spelen maar dat wordt van de hand gewezen. Dus het is moeilijk om te verklaren waar de fout zit dan.

Enige wat ik weet is dat Cala niet meer F5 gebruikte op de beurs en we nu vooralsnog geen ban krijgen..

je moet pp beurs ook niet refreshen die update automatisch, als je die refresht stuur je constant request naar server, omdate die automatsich update denken ze dat je script. En op .net had ik nog grotere bs , ik start later met veel pp in de rim, koop veel gs op beurs. Ik gebruik geen enkel script, zelfs niet de legale, ik heb verse install van chrome. Bam 2 dagen na starten krijg ik ban, ik had 7k tijdens mijn beginnersbescherming nog.

Ik stuur dan support om te vragen waarom ik ban kreeg, ze wouden ook absoluut niets zeggen, en bleven me maar sturen dat ik hun het script moest doorsturen, ik blijf zeggen dat ik geen scripts gebruikt heb. Dan krijg ik 3 dagen geen antwoord, dan stuur ik mail naar een hoge pief bij innogames om te zeggen dat er mods zijn die hun macht misbruiken door zonder geldige reden betalende features van klanten te ontnemen, pak er screen van en stuur screen naar die mod,stuurt die opeens 10 minuten later ok je bent unbanned, doe het niet meer opnieuw.

Ik ben 100% zeker dat die mij gebanned had omdat vriendjes van hem op die wereld speelden en ze mijn groei wouden tegenhouden.

Bot/script gebruik terwijl ik dit niet eens gebruik. Ik heb enkel wat tamper scripts die ik heb nagetrokken en gewoon legaal blijken te zijn. Verder komt support niet met feiten en dergelijke. Zelfde verhaal als Cala en Inter aant begin van w69. Is gewoon echt zeer en zeer spijtig dat TW dit doet :(

Vind meer jammer dat ik mijn bijna full clear ben verloren hier door, had boer 28 al vol.

Is vrij dwaas, LA enhancer is illegaal maar je hebt een ander script dat praktisch hetzelfde doet dat wel legaal is maar voor de ene krijg je ban en de andere niet.

De reden waarom LA enhancer niet legaal is en een script als 1command wel is mij onduidelijk.
 

DeletedUser80587

Guest
Scripts gewoon afschaffen.
Dan is het voor iedereen weer een beetje gelijk zoals tw behoort te zijn.
Krijg je ook geen ban enz enz.
 

DeletedUser80587

Guest
Premium beurs is toen in het leven geroepen om het voor iedereen een stuk eerlijker en transparanter te maken als ik me niet vergis.

Als er dan gesproken word over beurs”refreshen”,geen enkel idee ook wat daar mee bedoeld word,en er zijn scriptjes voor de beurs en de grenzen van het toelaatbare word opgezocht dan moet je ook niet opkijken als er gebanned word.
 

DeletedUser75329

Guest
Premium beurs is toen in het leven geroepen om het voor iedereen een stuk eerlijker en transparanter te maken als ik me niet vergis.

Als er dan gesproken word over beurs”refreshen”,geen enkel idee ook wat daar mee bedoeld word,en er zijn scriptjes voor de beurs en de grenzen van het toelaatbare word opgezocht dan moet je ook niet opkijken als er gebanned word.

F5 = Refresh
Opnieuw "premium beurs" drukken in markt = refresh
Snelschakellijst met cijfer geven voor beurs = refresh

Die ban is gewoon onterecht en diep triest.
 
Reactiescore
1.478
Scripts gewoon afschaffen.
Grappenmaker. Weet je hoeveel tijd het mij zou kosten om tw dan decent te spelen, wat nu enkel met een paar knoppen kan? Tw zou er zoveel saaier van worden. Nog even en PA moet worden afgeschaft, en iedereen moet als gelijken elk dorp handmatig nakijken om munten te slaan en te deffen.
 
Reactiescore
2.190
Premium beurs is toen in het leven geroepen om het voor iedereen een stuk eerlijker en transparanter te maken als ik me niet vergis.

Als er dan gesproken word over beurs”refreshen”,geen enkel idee ook wat daar mee bedoeld word,en er zijn scriptjes voor de beurs en de grenzen van het toelaatbare word opgezocht dan moet je ook niet opkijken als er gebanned word.

Eerlijker? Beter mis ik hier de sarcastische toon. Hoe meer je betaalt..

Dit is trouwens geen steek naar pp abusers.
 
Bovenaan