Top/Flop spelers

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Moet als speler van Whale alle kudos geven aan de aanvallende partij hoor! hebben vandaag een hele leuke dag gehad als team met de backtimes ontvangen/dodgen en alle winsten die we konden boeken. Goed samengewerkt mannen! deze keer trokken wij aan t langste eind gelukkig :).

Fijn om te zien dat ons team lekker is doorgegaan na de mislukte clear in de start haha.
 

DeletedUser79193

Guest
Altijd leuk, een dorp pakken en dan zien dat er 4000 eenheden als ondersteuning weg waren gestuurd
 

DeletedUser79193

Guest
Edelbooster kwam letterlijk uit mijn 7e daily reward ridder heb ik misschien 1 of 2 keer wat pp op gegooid ^^
 
Reactiescore
470
Waar komt ie edelbooster vandaan?

Misschien had ie dezelfde start items als mij op APOG.

b54r7giauyqd1.jpg

49d07x.jpg
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Wanneer je een pp farmer wil overnemen en die liever 1000 pp in afbraak van zn dorp stopt dan zelf te houden. #prayforwhale
 
Reactiescore
207
Wanneer je een pp farmer wil overnemen en die liever 1000 pp in afbraak van zn dorp stopt dan zelf te houden. #prayforwhale

Ken dat man... vorige 2 spelers die ik gecleared heb stuurden daarna PM dat ze er alles aan zouden doen dat ik geen buit heb...
Een is nu terug chill en mag nog even farmen, andere blijft goed zijn buit verstoppen en dergelijke.
HQ al kapot met katas zodat hij niet kan afbreken
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Ken dat man... vorige 2 spelers die ik gecleared heb stuurden daarna PM dat ze er alles aan zouden doen dat ik geen buit heb...
Een is nu terug chill en mag nog even farmen, andere blijft goed zijn buit verstoppen en dergelijke.
HQ al kapot met katas zodat hij niet kan afbreken

Deze brak letterlijk in de tijd dat onze eerste edels liepen voor 500p af. Doetie wel goed dus.
 
Bovenaan