Top/Flop Spelers

  • Topicstarter Deleted User - 487694086
  • Startdatum
Reactiescore
974
Al Leaving Behind kan wel is gelijk hebben, Laurens zit tenslotte ook elke wereld wel in een goeie stam ondanks er zelf niks van te kunnen. Zogezegd één van de betere .nl deffers (volgens hem zelf), logt in op classic en verliest direct dorpen omdat die faalt te snipen. Tja..
 

DeletedUser75778

Guest
Denk persoonlijk nou niet dat grootspraak je als redelijk nieuwe speler je veel verder brengt. Hoop grootspraak, vervolgens falen, heb je een stempel op je voor de rest van de tw werelden. Charismatisch of sympathiek zijn brengen je verder in het spel indien je zelf minder goed bent in tw. Veelal oude top premades of stammen werden vaak ook personen gevraagd omdat ze in de groep pasten, niet per direct omdat het absolute topspelers waren.

Daarbij als je goed presteert op een wereld of een fijn persoon bent om mee in de stam te zitten, herinneren mensen zich dit ook en zullen ze je eerder vragen voor een nieuwe wereld. Denk persoonlijk dat grootspraak je daarom juist niet verder brengt.

Arrogantie of welbespraakt zijn =/= per direct grootspraak.
Ja, daarin volg ik je en ben ik het ook met je eens. Ik heb grootspraak in mijn hoofd ook niet direct gelinkt aan onterechte arrogantie. Ik denk hierbij vooral aan poker; de beste bluffer pakt de hoogste winst, zo lang hij maar overtuigend en verbloemend te werk gaat. Uiteindelijk maakt het dan helemaal niet uit wat voor kaarten je hebt. Een pair of aces (al bluf je niet met zo'n hand, afijn) of niks.

Jouw redenering kan hier volledig hand in hand mee gaan. Charisma levert vaak een leidinggevende rol op, terwijl anderen misschien wel veel meer tactiek of techniek in huis hebben. Mijn stelling uiteindelijk blijft simpelweg: grootspraak kun je inzetten om te klimmen op de (TW-)maatschappelijke ladder.

Triest leven heb je ook, speel je nog eens een wereldje mee met ons pata.
Ik heb niet de fysieke middelen om langer dan een uur per jaar te loggen. Mijn valkuil, jullie redding. Ik sla denk ik maar even over.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Omdat due faalt te snipen, ik had 0 kansen. Dan kan je niet snipen nerd.
 
Reactiescore
974
Reactiescore
974

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
De onwetende tw speler zou ook kunnen denken dat ik tw kan spelen. Maar ben ik dan weer dat arrogante, charismatisch, of het beste van beide?
 
Reactiescore
974
De onwetende tw speler zou ook kunnen denken dat ik tw kan spelen. Maar ben ik dan weer dat arrogante, charismatisch, of het beste van beide?

Geen idee wie jij bent, überhaupt. Zie je nergens in me skype contacten ook..
 
Reactiescore
2.303
De onwetende tw speler zou ook kunnen denken dat ik tw kan spelen. Maar ben ik dan weer dat arrogante, charismatisch, of het beste van beide?
Geert wilders ? Filip de winter ? Dries?
 
Reactiescore
2.506
Ahh het is weer zomervakantie welkom terug daaf
 

DeletedUser61134

Guest
@jokersbrain
Kijk Jannes, ik ben niet de enige die medespelers en stamleden hun fouten benadruk en met iedereen deel.
 
Bovenaan