Top/Flop Spelers

  • Topicstarter Deleted User - 487694086
  • Startdatum

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Whuuut Fred neem je woorden terug!

Ik ben en blijf de internkampioen met 13/17(zei vorige x 15 maar eigg -2 door dorpenstart. en het houdt niet op niet van zelf^^

Verder is die wife een halve intern ja als je het zo bekijkt maar eigg meer een gedwongen overname na zijn os actie bij dip.
Verder wil ik even zeggen dat ik de kampioen ben en me er niet voor schaam omdat ik weet dat iedereen het doet namelijk.
Ik heb nou eenmaal het geluk dat ik wat meer kan internen, en ja geluk dwing je ook af.
Snap dat je het triest kan vinden maar ik geef tenminste toe ipv smoesjes als we konden geen edellijnen vinden lol.
En ja sommige stoppen dus intern je, Boeie.

NEIN NOOIT. Blijf Wife gewoon als een intern zien, maar daar zullen de meningen ongetwijfeld over verschillen. Daarbij, hoezo doet 'iedereen' het? In Class gaan we ook niet opeens iemand internen omdat het toch met de edellijnen niet klopt hoor. Maarja, als je zo chaotisch en zonder eisen loopt te rekruteren als Pawn is het nogal logisch dat het met de edellijnen een beetje in de soep loopt. Één van de voornaamste redenen voor afwijzing van Jekyll was het gebrek aan edelruimte als ik het goed heb, iets waar je als stam naar hoor te kijken vóór je een rekruut doet imo.
 
Reactiescore
974
Reactiescore
3.576
Rozen zijn rood,
8 dorpen in de min,
Ykui3iF.png

Om op Marter zijn uitleg even dieper in te gaan naar hoe ik het van buitenaf zie, merk ik vooral op er gefaald is geweest in tactisch clustering. Marter had veel en veel compacter moeten spelen met zijn ligging, dat cluster is te open en vermoed ze ook veel te OFF spelen. Er is tijd genoeg geweest om daaraan te werken, je zag het front met Class en VIT van heel ver al aankomen en voor mij is de huidige situatie toch vooral daaraan te danken.

Het kan best zo zijn er naar mogelijkheden goed gedeffed is (heb hier geen weet van), maar als je weinig mogelijkheden hebt doordat je met een zwak cluster zit dat niet opgewassen is tegen de fronten kan je alsnog ondanks je al dan niet def skills hebt toch teveel dorpen gaan verliezen.


Ik voel niet de nood hier weer een hoop mensen tegen de schenen te stampen maar ga het toch zeggen, ik vind ook dat een leiding (dragende spelers) zijn accounts moet opvolgen en aansturen/behoeden van de mogelijke gevaren, kort op je leden zitten zodat situaties als deze niet voorvallen of toch niet zo dramatisch. Ik zie dit wel een beetje als een collectief falen van heel Pawn en juist situaties als deze is waarom ik Class gewoon veel hoger heb zitten want zulke gevallen zie ik daar niet gebeuren.


Voorbeeld bij Devo: Account JokersBrain heeft voor alle duidelijkheid geen rechten en hou mij ook niet bezig met het beleid of wat dan ook want de stam is uberhaupt niet zo serieus wat niet wilt zeggen ik her en der niet wat opvolg voor andere.

Ik was random op de kaart wat aan het kijken naar de fronten en zag dat Class wel wat front had aangemaakt met onze stam (Blaze vooral), dus ik stuur volgende PM naar een lid (RSpower)

66f7548663d109f5ddc640fd6127eb1c.png

Hij nam er geen gebruik van en een dag later was zijn account weggespeeld wat zonde was (ging die mij nog wantrouwen ook).


In ieder geval moet ik ook erbij zeggen Pawn wel tegenslag heeft met de ligging t.o.v Class. Pawn zit wat te klungelen tegen VIT en mijn account omdat toevallig beide partijen zich meer aan de linker helft van de wereld bevinden (de Pawn kant), waardoor Class in de zetel kan zitten en kijken hoe het daar allemaal verloopt. Moesten beide partijen tegen Class liggen zat Class ermee. Dat is een factor waar je weinig vat op kan hebben.


Wel kan je u nog vragen stellen of de diplomatieke banden waarvoor Pawn koos de juiste zijn gebleken, in het noorden heeft Pawn niet veel accounts en daar kies je voor de vijand VIT, in het zuiden veel accounts en die blokkeer je door met Etern samen te werken. Ect ect ect veel stof tot nadenken (achteraf natuurlijk makkelijk praten) al had ik het heel anders aangepakt moest ik de verantwoordelijkheid hebben gehad.

Maar dus, Marter kan best naar mogelijkheden goed gedeffed hebben (geen weet van) maar zijn cluster opbouw is redelijk zwak te noemen en dan roep je zulke dingen op je af. Valt me allemaal toch wat tegen ook.


Zal ik ook nog een post over de ban van Blaze maken? :D
 
Reactiescore
2.303

Deleted User - 487694086

Guest
Het is maar wat een makkelijkere ligging is, Classic ligt al tijden tegen 5 stammen oid die allemaal samenwerken
 

DeletedUser61134

Guest
{039} Raichu (508|470) K45 9,193 marter [Pawn.] Remine [Class] 2019-07-01 - 01:08:16
{040} Blastoise (507|466) K45 9,433 marter [Pawn.] Remine [Class] 2019-07-01 - 07:08:19

Maak me het meest zorgen over overnames in de nachtbonus.
Logt er nog wel iemand of wat?
 

DeletedUser80684

Guest
{039} Raichu (508|470) K45 9,193 marter [Pawn.] Remine [Class] 2019-07-01 - 01:08:16
{040} Blastoise (507|466) K45 9,433 marter [Pawn.] Remine [Class] 2019-07-01 - 07:08:19

Maak me het meest zorgen over overnames in de nachtbonus.
Logt er nog wel iemand of wat?

Lijkt het iig niet op. Anders is het wel heel rampzalig.
 
Reactiescore
2.303
Lijkt het iig niet op. Anders is het wel heel rampzalig.
Treinen op 6 uur afstand sturen en da nvervolgens uit het zelfde dorp 20 andere aanvallen sturen als fake is niet zo heel moeilijk te doorzien.
Dus wel redelijk rampzalig in die zin. Het feit is gewoon dat we wel keer op keer door deffbunkers moeten beuken aangezien ze zoveel safe hebben overal.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Haha Emile heeft duidelijk ook firedrakan op negeren staan
 
Bovenaan