Top/Flop Spelers

  • Topicstarter Deleted User - 487694086
  • Startdatum
Reactiescore
1.701
Interns van jannes
Het is gebeurd! 10/14 interns voor Jokersbrain nu, komt dus uit op een score van 71,4% waarmee hij de nieuwe trotse houder van de titel 'Grootste interner op de wereld' is! Van harte gefeliciteerd met deze puike prestatie :)

Ben benieuwd hoe je daar bij komt. Als ik kijk naar zijn stats zie ik 3 interns en die komen allemaal van mijn account af.
 
Reactiescore
1.701
Omdat Wife is Life ons verraden heeft wordt hij nu aangepakt. Het gaat wel heel makkelijk net zoals een intern, maar hij is geen intern.
 
Reactiescore
1.075
Shuuuurrreeee
 

Deleted User - 487694086

Guest
Omdat Wife is Life ons verraden heeft wordt hij nu aangepakt. Het gaat wel heel makkelijk net zoals een intern, maar hij is geen intern.
Is zeker lastig geweest met de 3 troops die jullie tegenkwamen
 
Reactiescore
973
ALLEEN CLASS INTERNT

Op de planning inderdaad. Raden wie wij (Aes) gaan internen..

Ps:
depositphotos_1054880-stock-photo-funny-cavia-on-the-pink.jpg
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
973

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Ik neem aan dat door de AF posts in dit topic deze PM bij ons op de deurmat lag en het leek me prima om dit ook te bespreken op het AF.
e3d4317bd8ba7d3a9334c3fc97242748.png

'Wife heeft al zijn eenheden verloren bij het 2 maal ondersteunen van een Vijand (bewijs gezien via bevelen delen en ODS)"
Nou, de bevelen kon ik overduidelijk niet zien omdat ik niet in die stam zit, maar daar moet ik je dan maar op je woord geloven. Wat ik echter wel kan checken is het tweede punt, namelijk de stijging in ODS. Nou wil het dat Wife een hele 4303 verslagen tegenstanders als ondersteuner heeft. Lijkt me een beetje weinig om 'al zijn eenheden' te verliezen, niet?
Daarnaast staat dit account dus op delete, wat jullie blijkbaar geregeld hebben en is dit account uiteindelijk gewoon een intern. De manier waarop dit een intern is geworden doet niets af aan het feit dat je gratis dorpen edelt van een ex-stammie die geen weerstand levert. Daarnaast lijkt het me logisch dat degene die voor jullie heeft gelogged ook de dorpen heeft leeg gezet, dit is echter een aanname en onmogelijk te bewijzen vanuit de informatie die ik heb.
67974438b5150c01d9e34106d897a017.png

Mohniels
Dan het geval Mohniels/Deflok. Allemaal leuk en aardig dat je zegt dat Mohniels gebruikt wordt om eventuele counters tegen te gaan, maar als die counters dan uitblijven en jij het dorp overpakt is dit gewoon heel droog een intern.

icetubbie
Er zijn vanaf Jokersbrain 3 dorpen overgenomen vanaf dit account, terwijl het account een grand total van 479 ODD heeft. Deze 479 ODD is tevens pas behaald toen al 2 dorpen in het bezit waren van Jokersbrain. Een erg eigenaardige situatie, waardoor ik dit ook als intern heb bestempeld. Die 2000/2200 troepen lijkt me dan ook niet helemaal te kloppen als we dat naast de ODD leggen, maar ik kan hier natuurlijk mis zitten.

Feel free om aannames te ontkrachten, ben benieuwd.
 
Reactiescore
3.541
Beter geen conclusies trekken op basis van stats, is iets wat ik al jaren verkondig.


De situatie bij onze ligging en eigenlijk ook bij die van Noobistaan is vrij gecompliceerd omdat we in noobstammetjes zitten. Gebeurd wel vaker een speler van 1 van onze stammen een dorp overneemt en er enkele seconde later 1 edel aanval volgt vanuit kamp Dipstisck en zijn BG's omdat die overal vriendjes hebben zitten die graag info uitlekken.

Wij zijn zelf recent een full clear verloren op de OS van Wife is life (onze stamgenoot) die bij dipstick stond. Hoe de vork precies in de steel zit is onduidelijk, in ieder geval hebben wij elkaars troepen daar wel flinke schade toe gebracht. Een speler op Wife is life die niet speelt op Classic maar wel speelt op een andere wereld van dit account heeft vervolgens het account op deze wereld op del gezet.

Ontken ofc niet wij zijn account daarna goedkoop hebben kunnen edelen. Of je het de naam intern wilt geven laat ik in het midden. In ieder geval zitten in mijn stam en die van Noobstiaan verschillende accounts die niet eens techlevels maken of met een mega lage kazerne zitten en maar niet willen luisteren naar tips van de ervaren spelers, dus niet verschieten als deze spelers vervolgens met zwakke en erg weinig troepen zitten wat ook nog eens komt door het enorm weinig inloggen en het teveel focussen op AH en dorpjes edelen.

Daarbij in acht genomen wij onze full clear al meermaals ingezet hebben voor verschillende kleine spelers binnen onze stam om ze een handje te helpen en daarbij defnoobjes buiten onze stam geveegd hebben (verschillende rapportjes van). Tevens ook al erg vaak onze def ingezet bij stamleden die soms kansloos doodgingen door het ontbreken van activiteit, muur en techlevels ondanks het meermaals benadrukken van het belang daarvan.

Dus als jij ons de naam intern acc wil geven omdat wij tot nu toe op vele veroveringen goedkoop hebben kunnen edelen terwijl wij helemaal niet gierig zijn om onze troepen in te zetten voor eender wie mag je dat best doen, of het gegrond is op basis van goede redenen is weer wat anders.


Ik voel de reactie al komen 'zelf gekozen om in zulke stam te zitten'. Klopt maar het is niet al negatief, hebben al ontzettend veel plezier beleefd en nieuwe heel vriendelijke mensen leren kennen wat voor mij persoonlijk altijd wel een grote rol speelt op een wereld.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Beter geen conclusies trekken op basis van stats, is iets wat ik al jaren verkondig.
Precies! Als de mensen die zouden zeggen dat we met zijn 3en de wereld easy gingen winnen omdat we ooit al wat wonnen dat nou ook zouden begrijpen!
 

Deleted User - 487694086

Guest
Maar geloof wel dat Wife geen intern is opzich verder. Fred is ook niet bijster slim, vandaag duidelijk geworden in de stamchat.
 

Deleted User - 487958296

Guest
Dat de spelers van Wife een stel smiechten zijn was al wel duidelijk, weinig reden voor mij om dat deel niet te geloven tbh :p
 
Reactiescore
3.541
Precies! Als de mensen die zouden zeggen dat we met zijn 3en de wereld easy gingen winnen omdat we ooit al wat wonnen dat nou ook zouden begrijpen!

Dat jullie easy gingen winnen is nooit uit mijn mond gekomen, heb slechts aangehaald ik jullie als de topfavoriet zag en gaf hier veel meer uitleg bij dan alleen het feit jullie al veel wonnen in het verleden.

Als favoriet gebombardeerd worden kan in alles fases van een wereld, en in eender welke fase de wereld zit het zal altijd een momentopname zijn. Dat het in de start moeilijk te voorspellen is neemt niet weg je het wel kan voorspellen, dus mijn uitspraak kan nooit afgedaan worden als onzin. Dus snap de commotie er rond niet eens.

Ik blijf erbij jullie daarop gewoon konden reageren met: Ik begrijp je ons als favoriet zie maar dat geeft geen garanties op een automatische winst of überhaupt een winst.
 

DeletedUser78972

Guest
Whuuut Fred neem je woorden terug!

Ik ben en blijf de internkampioen met 13/17(zei vorige x 15 maar eigg -2 door dorpenstart. en het houdt niet op niet van zelf^^

Verder is die wife een halve intern ja als je het zo bekijkt maar eigg meer een gedwongen overname na zijn os actie bij dip.
Verder wil ik even zeggen dat ik de kampioen ben en me er niet voor schaam omdat ik weet dat iedereen het doet namelijk.
Ik heb nou eenmaal het geluk dat ik wat meer kan internen, en ja geluk dwing je ook af.
Snap dat je het triest kan vinden maar ik geef tenminste toe ipv smoesjes als we konden geen edellijnen vinden lol.
En ja sommige stoppen dus intern je, Boeie.
 
Bovenaan