Top & Flop spelers

Reactiescore
972
Zo ik ben er weer! Was even in het buitenland op kebab cursus. Mijn kebab is nu nog beter dan eerst! Kom zeker eens langs allemaal!


Koning kameel flop

Ik werd laatst met een slipper je dönerzaak uitgeslagen, omdat ik riep dat halal voor losers is. Wat een vervelend volkje!
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Complimenten voor Agent Bough, ze zijn nog niet gaan rennen. Als het goed is mag het ook gezegd worden
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Ooh was het onder vv? Laat dan maar, agent bough flop
 
Reactiescore
55
Alle credits naar de mensen die ons geweldig geholpen hebben!! Stuk voor stuk toppers!!
 
Reactiescore
182
Na 1 dag deffen hebben ze er al geen zin meer in lijkt het. Fight en zes flopppppp
 
Reactiescore
470
Een gevecht zal ik het niet noemen, massa is in 10 min opgesteld en erna in 10 min verstuurd door de meeste accounts dat ze het dan na 1 dag al opgeven is triest, ik had gehoopt op een ´´fight´´.
 
Reactiescore
1.278
Fight uit elkaar? :eek:
 

DeletedUser81202

Guest
Van de spelers die al langer spelen zijn de meeste weleens op een wereld terechtgekomen waar katagebruik de standaard was. Zolang je maar geen streken als roboro op w33 uithaalt kan je meestal nog wel met een normale reputatie blijven spelen.

Hahahahah deze kneus heeft nog steeds moeite met zijn verlies. Cry me a river baby boy.
 
Reactiescore
111

Deleted User - 487958296

Guest
Laat dit je niet afleiden van het feit dat Murena zoveel interns heeft liggen dat hij straks laag moraal krijgt op deathstroke en mbtjes moet inschakelen
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Koning Kameel IX beste account btw
 

DeletedUser81223

Guest
Een gevecht zal ik het niet noemen, massa is in 10 min opgesteld en erna in 10 min verstuurd door de meeste accounts dat ze het dan na 1 dag al opgeven is triest, ik had gehoopt op een ´´fight´´.

Het valt ook niet mee om tegen de verhouding in te roeien ;) Wij zijn daar ook al mee bezig alleen die kamelen zijn verdraaid eigenwijs. :(
 
Reactiescore
1.075
NOOOBS NOOOOOBS NOOOOOOOBS!
 
Reactiescore
7.918
Wel leuke massa nu gaande though. Veel stackjes wel, gaat dit agent 2.0 worden of houden ze stand? We gaan het spoedig mee maken
 
Bovenaan