Top & Flop spelers

Reactiescore
62
Volgens mij snap jij hier iets niet vrind, maar wil het wel voor je uitleggen hoor.

KaKaKa heet deze speler afgewezen, dit is iets wat Babe nooit zou doen, omdat hij dan al 5 fusie aanvragen gehad zou hebben. Toch beslist deze speler om de dorpen aan KaKaKa te geven ondanks de protesten van ons... hoe zie jij het anders voor je dat wij een account gaan aanvallen die intern wil worden? Dan stuurt hij zijn troepen weg om alles te dodgen en dan zullen jullie het alsnog een intern noemen, beetje onzin dus.

Krab even goed achter je oren waarom deze speler blijkbaar koste wat kost de dorpen bij KaKaKa wilt hebben en niet bij Fight... misschien kan je hierdoor wat vinden waardoor fight zichzelf kan onderscheiden van Babe. Fight de afsplitsing van Babe doet momenteel niks anders dan internen, recruteren en blijkbaar de neutrale speler tegen zich krijgen... niks anders dan Babe momenteel

Jullie zullen dit, jullie zullen dat,.. Neen, het is duidelijk wat Fight doet, een gezellige bende behouden om hopelijk nog iets van plezier te beleven eens we begin te strijden met KaKaKa. Denk je nu echt dat we iedereen gaan rekruteren om een kleine kans te hebben om te winnen? Dat is jullie strategie, niet de onze.
Enorm grappig om een stam met een giga overmacht interns te zien aannemen, en de ironie er niet van in te zien XD

Dit is exact jullie situatie. 'we moesten rekruteren omdat ze anders naar Babe gingen gaan'. Nu zie je het verschil tussen principes hebben, en ze niet hebben ;)
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Zo gezellig lijken jullie niet met al dat zeiken. Kan aan mij liggen he
 
Reactiescore
1.278
Jullie zullen dit, jullie zullen dat,.. Neen, het is duidelijk wat Fight doet, een gezellige bende behouden om hopelijk nog iets van plezier te beleven eens we begin te strijden met KaKaKa. Denk je nu echt dat we iedereen gaan rekruteren om een kleine kans te hebben om te winnen? Dat is jullie strategie, niet de onze.
Enorm grappig om een stam met een giga overmacht interns te zien aannemen, en de ironie er niet van in te zien XD

Dit is exact jullie situatie. 'we moesten rekruteren omdat ze anders naar Babe gingen gaan'. Nu zie je het verschil tussen principes hebben, en ze niet hebben ;)

Ik snap dat je een beetje salty bent dat spelers blijkbaar liever KaKaKa helpen dan Fight... maar daar hier op het AF over gaan klagen veranderd daar weinig aan. Zoek het bij jezelf waarom deze spelers zich tegen je gekeerd hebben mogelijk haal je daar meer uit. Op het moment dat iemand tegen Fight is en voor KaKaKa doen wij hier weinig aan, want wat kunnen wij hier ook tegen doen?. Denk je bijvoorbeeld dat wij niet liever hadden gezien dat 404 en Babe samen zouden gaan... dan was er nog een evenwichtige twee strijd mogelijk.

Door je beleid als stam kan je nu eenmaal spelers voor je krijgen en tegen je dat is de uitstraling van je stam naar buiten, maar ook hoe je met bepaalde spelers omgaat. Bij Babe was dit beleid waardeloos en daardoor werd elke neutrale speler anti Babe... ik hoop niet dat dat bij jullie ook gebeurt dat zou de wereld niet bevorderen. Wij van KaKaKa kunnen nu eenmaal niet beslissen voor een neutrale speler aan wie zijn kant hij staat, we kunnen hem afwijzen en zeggen dat we hem gewoon op edelen... maar dan nog kan hij zijn nukes voor ons sturen of zijn dorpen aan ons 'weggeven'. Wij hebben deze speler richting de kant van Fight proberen te duwen, maar hier wilden jullie blijkbaar niks van weten... ik denk dat jullie dit anders hadden kunnen aanpakken. Dat jullie nu hier op het AF komen klagen is dan natuurlijk makkelijk, maar misschien moeten jullie toch meer van het probleem bij jullie zelf zoeken.

KaKaKa wil niet meer recruteren en onnodig op interns jagen, maar wij gaan de groei van andere stammen of spelers ook niet faciliteren. Of wij nu een speler wegspelen of noodgedwongen internen (acc ligt immers voor meerdere leden in de weg) doet er van mij niet zoveel meer toe de wereld is met de huidige voorsprong al zo goed als beslist. Laat het niet zover komen dat een speler koste wat kost zijn dorpen aan de 'vijand' wil geven is denk het beste advies in dezen.
 

DeletedUser41926

Guest
Allereerst, ik neem Kakaka niets kwalijk. Wij verwachten niet van Kakaka dat ze een intern afslaan om de strijd nog ietsjes spannender of langer te maken.

Maar om Fight te vergelijken met Babe is snel vergezocht. Ja, Fight profiteert van barbarendorpen van ex Babe spelers. Ja, Fight krijgt hier en daar dorpen van spelers die stoppen met spelen. Maar in de context hoe jullie het plaatsen kan je ons altijd iets verwijten.

Oh we krijgen een dorp cadeau?... Intern to win net als Babe.
Oh we werken met andere spelers samen?... Recruit to win?
Of in dit geval zelfs zijn wij dom bezig door met bepaalde spelers niet samen te werken?

Wij hebben een duidelijke visie als stam en dat brengt ons een goede sfeer. Om dit zo te houden gaan wij niet iedereen recruiten of internen. Als we zouden willen dan is heel het zuidelijke halfrond van de wereld bereid om tegen Kakaka te spelen.

Tot slot, ik ga de discussie hier verder niet op door. Voor ons is het belangrijker dat we intern een goed samenwerkende groep hebben dan dat we extern een grote mond hebben. Zo is het nu en ik hoop voor Kakaka dat die prioriteiten ook daar zo liggen!?
 
Reactiescore
1.278
Allereerst, ik neem Kakaka niets kwalijk. Wij verwachten niet van Kakaka dat ze een intern afslaan om de strijd nog ietsjes spannender of langer te maken.

Maar om Fight te vergelijken met Babe is snel vergezocht. Ja, Fight profiteert van barbarendorpen van ex Babe spelers. Ja, Fight krijgt hier en daar dorpen van spelers die stoppen met spelen. Maar in de context hoe jullie het plaatsen kan je ons altijd iets verwijten.

Oh we krijgen een dorp cadeau?... Intern to win net als Babe.
Oh we werken met andere spelers samen?... Recruit to win?
Of in dit geval zelfs zijn wij dom bezig door met bepaalde spelers niet samen te werken?

Wij hebben een duidelijke visie als stam en dat brengt ons een goede sfeer. Om dit zo te houden gaan wij niet iedereen recruiten of internen. Als we zouden willen dan is heel het zuidelijke halfrond van de wereld bereid om tegen Kakaka te spelen.

Tot slot, ik ga de discussie hier verder niet op door. Voor ons is het belangrijker dat we intern een goed samenwerkende groep hebben dan dat we extern een grote mond hebben. Zo is het nu en ik hoop voor Kakaka dat die prioriteiten ook daar zo liggen!?

Ik ben blij dat er vanuit Fight ook een ander geluid komt dan haat en nijd. Ben het geheel met je post eens en misschien was mijn vergelijking met Babe inderdaad een beetje voorbarig al was het natuurlijk wel een reactie op de misplaatste beschuldigingen vanuit Fight.

Vanuit KaKaKa zijn we blij dat er initiatief genomen wordt om wat tegen ons op te zetten en laten we eerlijk zijn als ik naar jullie stamcluster, frontverdeling en potentieel kijk lukt dit al behoorlijk. Niemand speelt een wereld om simpelweg vb's te draaien en te edelen anders speelden we immers wel op de casual of een andere noob wereld. Realistisch gezien liggen er natuurlijk voor jullie kansen met het lekkere weer en elke speler weet wat de geur van overwinning met de motivatie doet. Ik verwacht niet dat dit genoeg is om KaKaKa te breken, maar zeker wel om een Fight te kunnen leveren waar jullie je mannetje staan.

Laten we de verwijten tussen beide stammen wat achterwegen laten en gaan focussen op iets wat wel echt telt een leuke eindstrijd(zover mogelijk) met 'verdiende' winnaar.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Koning Kameel IX top account
 
Reactiescore
760
anton is flop 100%
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Ben ik een paar dagen weg, gelijk dood dit forum. Shame
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Koning Kameel IX topaccount, mensen mogen steeds pmen voor tips om een betere speler te worden
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761

DeletedUser79878

Guest
Zo ik ben er weer! Was even in het buitenland op kebab cursus. Mijn kebab is nu nog beter dan eerst! Kom zeker eens langs allemaal!


Koning kameel flop
 
Reactiescore
3.540
Zo ik ben er weer! Was even in het buitenland op kebab cursus. Mijn kebab is nu nog beter dan eerst! Kom zeker eens langs allemaal!


Koning kameel flop

Die nieuwe speler op koning kameel moet je echt niet onderschatten hoor, heb ik alleen maar goede verhalen over gehoord

Hoe is het trouwens Karim? Alles goed met de kinderen ook?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Die nieuwe speler op koning kameel moet je echt niet onderschatten hoor, heb ik alleen maar goede verhalen over gehoord
Zie geen nieuwe speler met koning kameel in zen sig???
 
Bovenaan