Top & Flop spelers

DeletedUser79703

Guest
dd62eab3532ab6431ddbd0dda2e4a872.png


Dit is duidelijk de winnaar van de wereld
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Ben ekt kapot pro bezig btw
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
Tante bep?
 

DeletedUser80587

Guest
Is er tegenwoordig een grote rode knop om de bw op te stellen?
Of kan men geen scouts meer taggen?
 

DeletedUser79794

Guest
Beste algemeen forum,

Aangezien ik nooit op het forum reageer maar altijd met mijn popcorn achter mijn laptop mee lees vandaag mijn allereerste forum post.
Tot mijn grote verbazing kwam er gisteren en vandaag een bezoekje van de huidige rang 153 NIETTEDOEN. Aangezien ik op W67 de pp-farmer uithang hechte ik daar geen waarde aan. Echter moet ik er nu wel waarde aan hechten aangezien ik een schande van een aanval heb binnengekregen met Kata's op boer.
upload_2019-3-15_13-46-5.png


Kata's op boerderij zijn natuurlijk uiterst vervelend maar ook ongelooflijk sneu in gebruik. Ik heb de betreffende speler ook op de hoogte gebracht van zijn Kata gebruik en dat het een zielige vorm van spelen is. Als reactie kreeg ik dit: upload_2019-3-15_13-45-41.png

Ik hoop uiteraard dat meer mensen dit met mij eens zijn en dit spoor van vieze speelstijl niet kan waarderen. Laten we dit soort spelers snel uit de wereld ruimen!
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Ik snap het probleem niet, daarvoor dienen ze toch?
 

Korjakskaja Sopka

Speedkampioen 2018 (Goud)
Reactiescore
314
Beste algemeen forum,

Aangezien ik nooit op het forum reageer maar altijd met mijn popcorn achter mijn laptop mee lees vandaag mijn allereerste forum post.
Tot mijn grote verbazing kwam er gisteren en vandaag een bezoekje van de huidige rang 153 NIETTEDOEN. Aangezien ik op W67 de pp-farmer uithang hechte ik daar geen waarde aan. Echter moet ik er nu wel waarde aan hechten aangezien ik een schande van een aanval heb binnengekregen met Kata's op boer.
Bekijk bijlage 14195


Kata's op boerderij zijn natuurlijk uiterst vervelend maar ook ongelooflijk sneu in gebruik. Ik heb de betreffende speler ook op de hoogte gebracht van zijn Kata gebruik en dat het een zielige vorm van spelen is. Als reactie kreeg ik dit: Bekijk bijlage 14194

Ik hoop uiteraard dat meer mensen dit met mij eens zijn en dit spoor van vieze speelstijl niet kan waarderen. Laten we dit soort spelers snel uit de wereld ruimen!

Ik lees hier naar met “popcorn achter mijn laptop”

In deze fase van het spel is het niet meer dan logisch om boertjes, kazernes en marktplaatsen te slopen om zo je playerfarms te creëren.

Als je je dat niet beseft heb je nog veel te leren ;)
 
Reactiescore
58
Beste algemeen forum,

Aangezien ik nooit op het forum reageer maar altijd met mijn popcorn achter mijn laptop mee lees vandaag mijn allereerste forum post.
Tot mijn grote verbazing kwam er gisteren en vandaag een bezoekje van de huidige rang 153 NIETTEDOEN. Aangezien ik op W67 de pp-farmer uithang hechte ik daar geen waarde aan. Echter moet ik er nu wel waarde aan hechten aangezien ik een schande van een aanval heb binnengekregen met Kata's op boer.
Bekijk bijlage 14195


Kata's op boerderij zijn natuurlijk uiterst vervelend maar ook ongelooflijk sneu in gebruik. Ik heb de betreffende speler ook op de hoogte gebracht van zijn Kata gebruik en dat het een zielige vorm van spelen is. Als reactie kreeg ik dit: Bekijk bijlage 14194

Ik hoop uiteraard dat meer mensen dit met mij eens zijn en dit spoor van vieze speelstijl niet kan waarderen. Laten we dit soort spelers snel uit de wereld ruimen!

Logisch moet je je BW niet aangooien
 
Bovenaan