Top & Flop spelers

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Aai kameeltje aai, streel streel
lief kameeltje
aai aai
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
smashingone dik flop account. Laat zich zo recruit to winnen, begint nu nog te internen ook? Alsof rimmen nog niet makkelijk genoeg was..
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Koning Kameel IX top, anonymous flop
React if mad

Groetjes een neutraal persoon
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Hmmm.

Volgens je account gegevens speel je al vanaf wereld 2. Hierbij heb je eerste overwinning behaalt op w40 en je tweede overwinning w50. Ik vind het wel knap dat je al op zoveel werelden heb gespeeld en al 2 keer in een winnende stam hebt gezeten! Ik bevestig hierbij dat koning kameel echt top is. Het duurde maar 38 werelden om in een winnende stam te komen.

En voor anno, onbekend voor mij.
Account heeft 4 wereldwinsten maar oke, super inbreng!
 
Reactiescore
182
Tja babe neemt dorpen over en de muur blijft gewoon 20, hun recruit en intern to win strategie blijven ze in ieder geval goed volhouden ;)
 

DeletedUser80418

Guest
ach joh ik def gwn tot m'n laatste dorp heb ik toch nog m'n plezier gehad
 
Reactiescore
1.365
Ach, kak doet ook niet aan internen van spelers die zo graag hun dorpen kwijt willen, omdat we aanvallen. :p
Of niet op defstammen te willen lopen en dan maar vragen of ze hun willen internen :).
En vergeet niet Smashing die zich naar rang 1 internt :eek:
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Kak? Bedoel je nou KaKaKa of dat je posts shit zijn?
Of niet op defstammen te willen lopen en dan maar vragen of ze hun willen internen :).
Wat zeg je hier precies? Wij vragen of we ze willen internen? Rare vraag lijkt me.. "Hey, wij zijn dus de KaKaKa, willen wij jou internen? Gr" of vat ik dit nog steeds fout op?

Al bij al een vreemde visie van een stam; stabs tolereren, 15/15 leden is een must, externe leden hebben ook een must (als je denkt dat we niet van de toekomstige recruits weten ben je wel heel naief), nog steeds interns zoeken.. ?

Nu verheug ik me al op de vraag "Bewijs maar van die toekomstige recruits". Laat ik die vraag dan ook even direct terugkaatsen, bewijs maar eens door acties ingame dat dit niet het geval is, want alles wijst namelijk op het tegendeel :wink:
 
Reactiescore
1.365
Denk ten eerste dat jij als een fking aandachtswannabe wilt over komen, door jouw dorpsnamen, maarja ik hou van nepfans :).

Ten 2de over die intern shizzl: https://gyazo.com/243e0bc1dcf7d97fa5af6867d08b4491 .
Als je dat soort dingen doorgestuurd krijgt ga je wel denken van: POH das wel erg laag/lui man.
Wij zoeken altijd interns, jwz.
Je doelt hier toch op 1 speler, terwijl er 14 anderen zijn xD.
Jullie internen/oda boosten toch ook lekker. :)
Kan ik toch ook lekker over miauwen..

Stabben is al behandeld jochie :). Ga ik niet verder op in.

15/15 leden is tbh geen must xD.
Gaat erom dat je een leuke groep hebt, denk dat het bij jullie ook het zelfde is man..

Acties gaan wel komen man, maak je maar geen zorgen. :)
Gaan jullie maar eerlijk je best doen en niet overal over janken, terwijl als jullie wat doen het wel getolereerd word.

Okeu, heb weer genoeg getypt en jou geplezierd (onnederlands woord, maar boeit me nier :p) om hier te antwoorden. :)

Veel plezier m'n noob knulletje! <3
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Aandachtswannabe, jochie, noob knulletje.. Je hapt wel makkelijk he? Lukt het een beetje zo, die emoties gescheiden houden van een online spel? Niet dat het mij wat uitmaakt maar goed!
Stabben is al behandeld jochie :). Ga ik niet verder op in.
Das ook weer makkelijk! "haha tis opgelost hoor geloof ons maar". Niet dat je jezelf moet verdedigen natuurlijk, maar wat als jullie toekomstige recruits meelezen? En die zien gewoon een stabbende Babe maar niet een stam die de gevolgen er van openbaren? Als die er al zijn geweest natuurlijk..
Jullie internen/oda boosten toch ook lekker. :)
ODA boosten? Haha, laat die oogkleppen maar op als je wilt, maar ga dan wel even terug in de stal staan
Acties gaan wel komen man, maak je maar geen zorgen. :)
Gaan jullie maar eerlijk je best doen en niet overal over janken, terwijl als jullie wat doen het wel getolereerd word.
Dient dit forum daar dan niet voor? Over dingen janken? Of had je felicitaties verwacht bij alweer een intern..
 
Bovenaan