Top & Flop spelers

Reactiescore
853
Voor KaKaKa op W63 op delete ging stonden we voor op onze directe tegenstanders, volgens mij verder ook een totaal andere situatie. Ik kan zo een paar andere punten noemen waarom deze situaties niet te vergelijken zijn.
Ik kan hetzelfde argument geven als jullie op W63 deden, tenzij je me wijs wil maken dat hier geen sprake was van een R2W... (iets wat je stamgenoten wel deden)
 
Reactiescore
7.918
Je hebt het niet eens geprobeerd deze wereld. 1 flopmassa op Gregory en thats it. Zwaar ondermaats teleurstellend. Snap echt niet waarom jullie zo ez allemaal opgaven. Zat nog zoveel potentie in alle accounts. Blijkbaar toch allemaal niet uit het juiste hout gesneden of gewoon ontzettend lui, goed om te weten ook in de toekomst voor andere stammen. Jij niet hoor felicity, maar als je co's de volgende keer weer zo'n ontzettend grote bek geven, laat ze dan op zn minst iets presteren. Nu is de naam van het account goed verneukt door die Heikneuters.
 

DeletedUser73162

Guest
Ik kan hetzelfde argument geven als jullie op W63 deden, tenzij je me wijs wil maken dat hier geen sprake was van een R2W... (iets wat je stamgenoten wel deden)

Op W63 was KaKaKa een stam die als 3e op de ranglijst niet perse mee wilde doen om de wereldwinst, het doel was gewoon een beetje aankloten in de RIM, en hierbij een topstam lastig te vallen in de rug. Op het moment dat het bleek dat wij deel zouden worden van de eindstrijd (iets dat totaal niet de bedoeling was) en dat deze ook nog op een manier behaald was van R2W, was het voor ons snel duidelijk.

Op W67 heeft Babe vanaf het begin een laf beleid gespeeld om zo makkelijk mogelijk naar de eindstrijd te gaan. Toen dit eenmaal gelukt was, gaat iedereen rennen en op delete zonder ook maar iets van aanvallen of weerstand te geven.

Als je R2W als excuus wilt gebruiken, fine, maar dan is er echt iets mis met je logica. Twee recruits van KaKaKa zijn discutabel, maar tegenover alle recruits van Babe (en pogingen van recruits) is dit gewoon te verwaarlozen. KaKaKa heeft altijd met een kern gespeeld, en deze kern is gedurende de wereld nauwelijks aangepast. Krikke en Darky zijn eigenlijk de enige toevoegingen die overbodig waren, maar hier staan R2W spelers en pogingen als Fortis, Mephitis, stam Snow en EXE van Babe tegenover.
 
Reactiescore
182
Op w63 waren wij gestart om te trollen, ik had nooit gedacht verder dan 10 dorpen te raken. Echter was de tegenstand zo belachelijk slecht dat we zo lang volhielden en zelfs winst boekten op een tegenstander die 4x zo groot was. Wij hebben hier nog een tijdje gestreden en massa's van hun geblockt. Toen kwam er opeens de r2w waardoor wij verplicht in de eindstrijd terrecht kwamen met een 1:5 verhouding. Wij wouden nooit meedoen met de eindstrijd, ons doel was om een van de 2 stammen die om de winst strijden lastig te vallen. Dat ging niet meer na de r2w en niemand had ook de motivatie of tijd om een echte eindstrijd te voeren, daar waren wij niet op voorzien. Ons doel op w63 was bereikt, zo goed zelfs dat vijanden liever fuseren dan het tegen ons op te nemen :D Dat is het verschil met ano, jullie doel is alles behalve bereikt. Jullie wouden solo de wereld winnen en hebben hem zo goed als solo verpest door de slechtste stam van de afgelopen werelden op te zetten. Na al dat gefaal konden jullie nu tenminste nog bewijzen dat het acc ano iets voorstelde door te deffen, maar ook dat is niet gebeurd. En ik ben er vrij zeker van dat als @We Like Hot Chicks dat moest bewijzen dat het acc na 1 dag in puin lag. Lekker snel op delete gaan dus om dat te voorkomen. Wij hebben op w63 ons doel bereikt en nog wat spelers weggespeeld en massa's gedeft terwijl we 4x kleiner waren, jullie hebben letterlijk niets gedaan op het edelen van 1 a 2 pp abusers na. Gefaald als leider, gefaald als acc.
 
Reactiescore
853
Zal niet overal op ingaan gezien het vrij onnodig is in mijn ogen om hier een discussie over te gaan voeren.

Zwaar ondermaats teleurstellend
Eens.

Snap echt niet waarom jullie zo ez allemaal opgaven. Zat nog zoveel potentie in alle accounts
Dit is natuurlijk onzin, dat er zo "ez" opgegeven wordt heeft twee redenen. Reden nummero uno is dat Ano simpelweg de activiteit niet heeft door persoonlijke omstandigheden, normaal geen probleem, zet er nieuwe spelers op en klaar, maar dan komen we bij probleem nummero dos. Welke potentie in welke accounts? Babe is simpelweg een bij-elkaar-geraapt zooitje van accounts die gewoon niet op kunnen tegen kakaka? Wat heeft het dan voor zin om met een inactief account door te spelen?

Als je R2W als excuus wilt gebruiken, fine, maar dan is er echt iets mis met je logica. Twee recruits van KaKaKa zijn discutabel, maar tegenover alle recruits van Babe (en pogingen van recruits) is dit gewoon te verwaarlozen. KaKaKa heeft altijd met een kern gespeeld, en deze kern is gedurende de wereld nauwelijks aangepast. Krikke en Darky zijn eigenlijk de enige toevoegingen die overbodig waren, maar hier staan R2W spelers en pogingen als Fortis, Mephitis, stam Snow en EXE van Babe tegenover.
Nouja 2 recruits? Alles na de 10 was in mijn ogen al R2W van Kakaka, niet om het ledenaantal, maar om de combinatie van kwaliteit en kwantiteit die Kakaka heeft bemachtigd door deze recruits. Babe heeft te veel gerecruit, ben ik met je eens en was ik ook tegen, vandaar dat ik al paar maanden gestopt was, echter is het een andere R2W dan die van Kakaka in mijn ogen. Babe moest wel recruiten (in hun ogen) om mee te kunnen met Kakaka, een 10v15 oorlog was dan eerlijker geweest dan een 15v15, simpelweg omdat kakaka de betere spelers heeft (en ook jullie wisten dat). Ik denk persoonlijk echter dat Babe het verneukt heeft door in een grote massa stam te gaan met zoveel mogelijk accounts, gezien ze hierdoor verschillende accounts beperkt hebben in wat ze konden doen.

De reden dat ik dan ook terugkwam (of in ieder geval een stam wilde oprichten), was omdat ik onvrede hoorde vanuit Babe. Ik dacht dus, als toch niemand het ziet zitten, waarom dan niet een nieuwe stam die in ieder geval meer toekomst heeft dan Babe. Heeft het goed uitgepakt? Nee niet bepaald, maar ik denk niet dat het resultaat heel anders zou zijn als er niets gedaan was, wellicht heeft Kakaka nu nog meer tegenstand dan tegen een verenigd Babe.

Dat is het verschil met ano, jullie doel is alles behalve bereikt.
Klopt, ons doel was echter na de eerste maanden al niet meer te behalen, toen vrijwel alle co's stopten of inactief raakten. Vanaf dit punt heeft Christiaan zo goed als solo gespeeld en eerlijk gezegd mag je er dan ook niet meer van verwachten. Denk dat hij het vrij aardig gedaan heeft als semi-solo speler en neem hem dan ook niets kwalijk.

Jullie wouden solo de wereld winnen en hebben hem zo goed als solo verpest door de slechtste stam van de afgelopen werelden op te zetten.
Onzin, stam is in het begin zwaar verwaarloosd omdat we zonder stam wilden spelen, echter is Ano later in de stam gebleven omdat er toch niemand meer logde en solo gaan niet reëel was met de bezetting. Toen ik Christiaan en Ramon echter aansprak over recruits die zouden gebeuren (waar kakaka bijzonder genoeg vanaf wist en mij op de hoogte bracht), wisten zij hier niets van af. Ik vind dus ook niet dat je kan stellen dat Ano verantwoordelijk was voor Babe gezien de stam geleid werd door andere figuren binnen Babe. Dat deze leiding bedroevend heeft gepresteerd kan ik je enkel gelijk in geven, maar goed niet iedereen is geschikt als leider en dat toont maar weer.
 

DeletedUser73162

Guest
Nouja 2 recruits? Alles na de 10 was in mijn ogen al R2W van Kakaka, niet om het ledenaantal, maar om de combinatie van kwaliteit en kwantiteit die Kakaka heeft bemachtigd door deze recruits. Babe heeft te veel gerecruit, ben ik met je eens en was ik ook tegen, vandaar dat ik al paar maanden gestopt was, echter is het een andere R2W dan die van Kakaka in mijn ogen. Babe moest wel recruiten (in hun ogen) om mee te kunnen met Kakaka, een 10v15 oorlog was dan eerlijker geweest dan een 15v15, simpelweg omdat kakaka de betere spelers heeft (en ook jullie wisten dat). Ik denk persoonlijk echter dat Babe het verneukt heeft door in een grote massa stam te gaan met zoveel mogelijk accounts, gezien ze hierdoor verschillende accounts beperkt hebben in wat ze konden doen.

Nu kan ik je gelijk gaan geven dat we een kwalitatieve overmacht hebben, dat klopt inderdaad, maar om direct alles boven 10 leden als teveel te beschouwen vind ik wat overdreven. KaKaKa is een stam die niet zomaar stamgenoten naait, als spelers vroegtijdig in een deal worden betrokken, dan komen we deze afspraak na. Ervanuitgaande dat Babe iets meer zou kunnen dan het heeft laten zien, waren de recruits van KaKaramba en Il KaKaKa logisch. Hier is weinig tegenin te brengen, of we ze nu extern betrokken of in de stam namen maakt voor ons geen verschil en voor Babe immers ook niet.

Dan de recruits van Krikke en Darky. Deze spelers kondigden aan dat als ze niet naar KaKaKa zouden gaan, ze waarschijnlijk een week later in Babe zouden spelen. Was iedereen binnen KaKaKa hier akkoord mee? Zeker niet. Maar om nou alle spelers doodleuk naar Babe te zien gaan (toen nog een relatief stabiele stam met een kwantitatief voordeel ten opzichte van KaKaKa) was voor ons uiteindelijk geen optie waardoor we deze twee spelers recruiten. Deze heb ik zelf onnodig gevonden, maar ik vind dit niet direct tot R2W (lees: recruit om te winnen) vallen. Deze recruits waren nooit bedoelt om een duidelijk kwantitatief voordeel te halen op Babe, enkel een gelijkwaardige strijd.
 
Reactiescore
182
Je gaat er hier van uit dat het kakaka vs 15 leden van babe is. Je vergeet hier echter dat op het moment van de recruits snow nog uit zo een 7 leden bestond. Snow en babe werkten duidelijk samen dus het was al kakaka vs 22 accounts. Dan had je dus nog de 3 accounts van exe die babe probeerde binnen te halen want er was sprake dat deze naar lucrum konden gaan en dan later naar babe. Dit zou er voor zorgen dat het dus 25 accounts vs 12 van kakaka zou worden. Dan had je nog predec en albino pino die beide aanbiedingen kregen vanuit babe, ik weet niet wat die aanbiedingen waren maar vast een fusie of een join. En dan had je nog spelers zoals oh muffin, ook een vrij grote speler die enorm veel os bij schedel had staan toen we hem wegspeelden. Appelkompot is nog zo eentje en zo zullen er vast nog een hele boel zijn. Dat komt dus neer op zo een 30 accounts die babe probeerde tegen ons op te zetten. Voor ons was voor geen enkel van die accounts duidelijk of ze wel of niet voor babe zouden strijden maar om nu met 12 accounts tegen 30+ accounts te gaan strijden is onbegonnen werk op een torenwereld waar kwantiteit zwaarder doorweegt dan op een normale wereld. Als tegenargument zul je wel zeggen dat er in 404 nog accounts zaten die met ons samenwerkte maar op il burat en caramba na hebben wij amper tot niet samengewerkt met 404 en waren we dat ook niet van plan. We hebben nu en dan een klein beetje os gestuurd toen ze onder vuur lagen maar dat was echt niet veel en voor de rest is er nooit echt een samenwerking geweest. De recruits van krikke en darky waren dus geen recruits to win, wij wouden gewoon een situatie voorkomen waarin wij het slachtoffer zouden zijn van een r2w.

De situatie is na de recruits echter heel snel veranderd in het voordeel van kakaka, door het breken van schedel, het geval van psy nurse en de interne problemen bij babe waardoor de recruits idd overbodig leken. Dit kunnen wij echter niet voorspellen en op het moment van de recruits waren deze naar mijn mening zeker niet overbodig.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Maakt allemaal niet uit.

Koning Kameel beste account btw
 
Reactiescore
1.363
Geen zorgen Jonan, @We Like Hot Chicks heeft nooit op NTD gespeeld, enige plek waar hij heeft gespeeld op W65 is op zijn eigen account waar hij is weggespeeld zonder moeite. Blijkaar hier dus weer rofl

Waar speel jij dan? Stuur ik wel een pmmetje :).
 
Bovenaan