Top & Flop spelers

Reactiescore
239
Ik vraag me af of je het als As best moet zien of als Asbest. Dat heeft wel een invloed namelijk
 
Reactiescore
182
Jullie doen net hetzelfde bij predec. Moraalnoobs laten cf'en via barbs en dan stacken. Schijnheilige noobs
 
Reactiescore
972
Al gezien waar dat dorpje ligt?
Deze speler doet er niet toe. Kan slecht tegen zijn verlies en gaat alle bb's maar opedelen en dan nog is eentje dat hij midden in mijn cluster pakt.
Vervolgens propt ie al zijn deff erin en zo sloop ik 100K deff van hem in 1 dorp en pak ik al zijn andere dorpen.

Blijft staan dat het meten met 2 maten is, wat Global Knowledge wilde aangeven met zijn foto. Als jij het nodig acht wil je ze gebruiken, als ze op jou gebruikt worden ineens niet meer. Tenzij Babe wat betreft katagebruik zelf niet eens op één lijn, wat me niets zou verbazen van zo'n bij elkaar gerecruit zooitje. Misschien eerst een stamafspraak maken over katagebruik, i.p.v. elkaar tegenspreken op het AF.
 

Deleted User - 487834254

Guest
Jullie doen net hetzelfde bij predec. Moraalnoobs laten cf'en via barbs en dan stacken. Schijnheilige noobs
dat mijn stamleden helemaal de andere kant van de wereld dat doen heb ik zelf geen weet van, dus kan ik niet schijnheilig zijn... Noob wel :D

Blijft staan dat het meten met 2 maten is, wat Global Knowledge wilde aangeven met zijn foto. Als jij het nodig acht wil je ze gebruiken, als ze op jou gebruikt worden ineens niet meer. Tenzij Babe wat betreft katagebruik zelf niet eens op één lijn, wat me niets zou verbazen van zo'n bij elkaar gerecruit zooitje. Misschien eerst een stamafspraak maken over katagebruik, i.p.v. elkaar tegenspreken op het AF.
Heb je mij dan horen neuten over kata-gebruik? dacht het niet he :)
Kata zit nu eenmaal in het spel? dan kan je ze gebruiken he? Er zijn bij nog geen enkele stammen kata-afspraken gemaakt. Het is ondertussen zo wat een taboe geworden die kata's
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
972
Heb je mij dan horen neuten over kata-gebruik? dacht het niet he :)
Kata zit nu eenmaal in het spel? dan kan je ze gebruiken he? Er zijn bij nog geen enkele stammen kata-afspraken gemaakt. Het is ondertussen zo wat een taboe geworden die kata's

Ik heb het toch ook over de tegenspraak tussen jou en je stamgenoot Absurd? Die is hier aan het rondbazuinen over "ongeschreven regels in TW die kata's verbieden". Maar in ieder geval bedankt dat je deze tegenspraak nog eens benadrukt, laat mooi zien dat de leiding van Babe niet eens in staat is hun leden op 1 lijn te krijgen, iets wat bij Kakaka duidelijk wel het geval is.
 
Reactiescore
390
Heb je mij dan horen neuten over kata-gebruik? dacht het niet he :)
Kata zit nu eenmaal in het spel? dan kan je ze gebruiken he? Er zijn bij nog geen enkele stammen kata-afspraken gemaakt. Het is ondertussen zo wat een taboe geworden die kata's

Ookal ben je vijand ben ik het volledig eens met deze stelling :eek:
 

Deleted User - 487834254

Guest
Ik heb het toch ook over de tegenspraak tussen jou en je stamgenoot Absurd? Die is hier aan het rondbazuinen over "ongeschreven regels in TW die kata's verbieden". Maar in ieder geval bedankt dat je deze tegenspraak nog eens benadrukt, laat mooi zien dat de leiding van Babe niet eens in staat is hun leden op 1 lijn te krijgen, iets wat bij Kakaka duidelijk wel het geval is.
meningen om kata's zijn altijd verschillend. Zelf vind ik het ook niet fijn als ze uw boerderij komen platbashen. en nu denk je ja waarom doe je het dan bij een ander? Omdat het mijn co was haha :) Zelf zou ik ze nooit op boer gooien. Maar ik neem mijn co niks kwalijk. Intern besproken hoe en wat we doen met Kata's in de toekomst
Zoals ik al zei zijn er nog geen kata-afsrpaken.
Als er kata-afspraken zouden komen dan ben ik dan ook de persoon die zich aan de regels zal houden.
 
Reactiescore
2.444
Ik heb het toch ook over de tegenspraak tussen jou en je stamgenoot Absurd? Die is hier aan het rondbazuinen over "ongeschreven regels in TW die kata's verbieden". Maar in ieder geval bedankt dat je deze tegenspraak nog eens benadrukt, laat mooi zien dat de leiding van Babe niet eens in staat is hun leden op 1 lijn te krijgen, iets wat bij Kakaka duidelijk wel het geval is.

Wat gek dat er tussen verschillende personen meerdere meningen en opvattingen zijn zeg...
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Schedel flop
 
Reactiescore
972
Wat gek dat er tussen verschillende personen meerdere meningen en opvattingen zijn zeg...

Daar zeg ik ook helemaal niks van. Het gaat erom dat Babe niet op een lijn zit en dat persoonlijke meningen de boventoon voeren, terwijl dat bij Kakaka niet het geval is. Getuigd van sterk leiderschap, iets waar Kakaka in grossiert. De leiding van Babe heeft nog een hoop te leren.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Reactiescore
1.365

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Wist niet dat het topic slim / dom was. Dus niet zo offtopic gaan. Noob
 
Bovenaan