Top & Flop spelers

Reactiescore
2.444
Komt hier nou nog een reactie op vanuit Babe?

Verkeerde topic maar is allang op reageert, desondanks worden er hierboven toch nog onwaarheden over gesproken. Dus heel veel zin om nog verder te reageren heeft het niet, waarheid maakt anno 2019 weinig meer uit. Diegene die het hardste en langste roept krijgt nu vaak gelijk in de publieke opinie.
 
Reactiescore
470
Kan je de reactie vanuit Babe laten zien? ligt misschien aan mij hoor maar ik heb nergens een reactie vanuit babe gezien.
 
Reactiescore
62
Dus is het juist dat babe vv doet in een vijandige stam en tegelijkertijd ook die stam aanvalt, waardoor de aanvaller via de vv het stamforum en de bevelen kan bekijken om zo een voordeel te halen in de aanvallen? En is het juist dat babe via vv samenwerkt met morgan om zo te zorgen dat de dorpen naar een stabber gaan ipv kakaka?

Ik dacht dat dat inderdaad al bevestigd was..
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Ow ik dacht dat Snow gewoon de stam was met toekomstige recruits voor Babe, the more you know!
 
Reactiescore
1.365
O ja joh?
Kom eens met bewijzen over al dat gewijs. :p
Al dat gejank iedere keer van kak ''heb gehoord'' laat zien dan.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Tot de dag dat jij leert van een vijandige stamnaam correct te schrijven worden jij en je flopstam gewoon de grond in gebasht, groetjes
 
Reactiescore
1.365
Zal ik hetzelfde zeggen over dat 420JustVape een intern van kameel was? Al dat gejank daarover, kom eens met bewijzen met al dat gewijs.

Liet ik zien met die incs op ons bolwerk meneertje.
En de O.P oda erbij, terwijl ze actief aan het sturen waren.
Jullie leider typt ook alleen met woorden, maar bewijs? Ho maar.
Rob, als jij niet zo zou janken met jouw dorpsnamen zou ik jou wat meer serieus nemen.
Nu ben je gewoon een aandachtsgeile sjankert in mijn ogen, die mn fan is.

Meneer pit loopt daarover ook te sjanken, is er bewijs? nee.
Dus vanuit jullie kamp kom maar met bewijs.

Had laatst ook gedoe met greg over 3%, die had netjes met bewijs zich verantwoord.
Dan ben ik ook niet de moeilijkste en accepteer ik het gewoon. :)
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Je accepteert het gewoon, echter kan je niet accepteren dat het geen intern was. En je bewijs is... dat je aanvallen kreeg van spelers. Verder heb ik gehoord wel wat meer dan alleen van 420Vape, waarom hebben wij die anderen dan niet liggen 'internen'? Je bewijs slaat echt nergens op, dan heb ik nog liever dat je gewoon ligt te roepen zodat je je eigen leugens en illusies niet begint te geloven.

En ik janken met mijn dorpsnamen? Jij hapt op elke vorm van bait en dat zit merkbaar al diep. Geeft me opmerkingen dat ik osrs moet spelen om met het woord noob te leren omgaan, terwijl jij niet eens deze kleine banter aankan :s
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.365
Je accepteert het gewoon, echter kan je niet accepteren dat het geen intern was. En je bewijs is... dat je aanvallen kreeg van spelers. Verder heb ik gehoord wel wat meer dan alleen van 420Vape, waarom hebben wij die anderen dan niet liggen 'internen'? Je bewijs slaat echt nergens op, dan heb ik nog liever dat je gewoon ligt te roepen zodat je je eigen leugens en illusies niet begint te geloven.

En ik janken met mijn dorpsnamen? Jij hapt op elke vorm van bait en dat zit merkbaar al diep. Geeft me opmerkingen dat ik osrs moet spelen om met het woord noob te leren omgaan, terwijl jij niet eens deze kleine banter aankan :s

Dan accepteren jullie ook alles van ons maar wat jullie denken wat waar is en wij zeggen dat niet waar is :p.
En dan kun je dus alles roepen wat je wilt en dan mag de ander het nog accepteren ook. :)
Dus dan ben je bij deze een noob.
Meneertje banter.
Noem je mij nog serieus ook xD.

Ik zei ook heel haze toendertijd flippo.
420 was puur omdat het op jullie account gold ja.
Kan ook 404 zeggen though :p.

Veel plezier weer noobje <3
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Heb echt nog nooit iemand zo slecht zien posten Christiaan, ga zelf geen moeite doen dit te ontcijferen.

Worden mensen zo hyped van een account dat 200k pp heeft en w67 solo wilt winnen, krijgt men zoiets. Schrijnend
 

DeletedUser76203

Guest
Dus is het juist dat babe vv doet in een vijandige stam en tegelijkertijd ook die stam aanvalt, waardoor de aanvaller via de vv het stamforum en de bevelen kan bekijken om zo een voordeel te halen in de aanvallen? En is het juist dat babe via vv samenwerkt met morgan om zo te zorgen dat de dorpen naar een stabber gaan ipv kakaka?
Nee is niet juist. Deze lag gewoon bij ons, Nocturnal tendency.
Verbaasde me er bovendien over dat Kakaka het zelfs nodig vind om kata's te gebruiken wanneer je met 100 clears op een speler met 20 dorpjes gaat bashen.
Inkedunknown_LI.jpg
 
Reactiescore
182
Nee is niet juist. Deze lag gewoon bij ons, Nocturnal tendency.
Verbaasde me er bovendien over dat Kakaka het zelfs nodig vind om kata's te gebruiken wanneer je met 100 clears op een speler met 20 dorpjes gaat bashen.

Mooi, beetje vissen levert toch nog wat op zo te zien :D

En er zijn geen kata afspreken dus ik zie niet in waarom niet.
 
Reactiescore
2.444
En er zijn geen kata afspreken dus ik zie niet in waarom niet.

Zal afhangen van je morele kompas of je zo'n kata gebruik wel of niet goedkeurt. Maar in mijn ogen toch wel tegen een van de ongeschreven morele regels op tribalwars maar hier zullen natuurlijk meerdere visies over zijn.
 
Reactiescore
7.938
Bovenaan