Top & Flop spelers

DeletedUser79878

Guest
Bedankt om te bevestigen dat je niks interessants kan melden over kakaka.
 

DeletedUser81034

Guest
Bedankt om te bevestigen dat je niks interessants kan melden over kakaka.

Bedankt dat je hiermee bevestigt dat je niet kan lezen. Snap ik, met zo'n groot ego zou ik het ook lastig vinden om die moeite te investeren.

Er is volgens mij meer dan genoeg interessants langs gekomen over Kaka, maar dat is niet aan mij (en ook niet aan jou) om te beoordelen maar aan neutrale personen.
 

DeletedUser79878

Guest
Bedankt dat je hiermee bevestigt dat je niet kan lezen. Snap ik, met zo'n groot ego zou ik het ook lastig vinden om die moeite te investeren.

Er is volgens mij meer dan genoeg interessants langs gekomen over Kaka, maar dat is niet aan mij (en ook niet aan jou) om te beoordelen maar aan neutrale personen.

Noem dan maar wat op.
 
Reactiescore
470
Lees anders even terug en probeer het dan nog een keer

Dat is het probleem, we lezen dit allemaal en zien niks behalve onzin die je uitkraamt.

Ja een lid van ons heeft je gevraagd MB te worden , dus? Dat is niet zo bijzonder of raar dat er meerdere pagina`s op het AF over moeten gaan.

Je leider heeft 2 maanden geleden 5 dorpen aan een lid van ons gegeven, dus?

Snap niet waarom je toen 0 aandacht kreeg toen je de “stab” op het AF posten het nu 2 maanden later er nog een keer over blijft huilen.

Dus hou er maar over op, hetzelfde herhalen heeft geen nut.
 

DeletedUser81034

Guest
Zou niet weten waarom ik zou gaan huilen? Geef alleen aan dat je ze thuis mag laten. Zouden grote spelers als jij volgens mij niet nodig moeten hebben.

En ach, tegen een leger van Trollen kan ik niet op.M als de green moonlight zullen vast goed zijn in TW, taal is in ieder geval niet zn sterkste vaardigheid. Dat de gore stab destijds geen aandacht kreeg was volgens mij vooral omdat het vrij snel werd bedolven onder comments van Kaka leden. Kaka komt toch ook steeds terug op da vinci en die MB van wie dan ook? Betekent niet dat het geen aandacht verdient. Belangrijkste boodschap voor jullie (zullen jullie toch wel niets mee doen maar kan het in ieder geval proberen): kijk eens in de spiegel voor je andere stammen of spelers gaat bashen.
 
Reactiescore
470
Dat je leider wil stoppen ( waarvan ik de reden niet weet ) maar het lijkt me dat het niet goed zat in jullie stam omdat hij zijn dorpen aan een lid van ons gaf in plaats van aan zijn stamgenoten. Dan is dit geen gore stab zoals jij het noemt.

Een voorbeeld van een gore stab : MB van alexandria morgan reageerde een paar uur niet en kreeg vervolgens edels op zich af. Dat is een no go en hierover mag je dan zeuren op het AF.

Dus stop met dit 100 keer te herhalen als een stab.

Ook het vernoemen dat we kata's gebruiken op het AF is totaal niet nodig als ze op je verzamelplaats komen. Er zijn nog geen kata regels gemaakt op deze wereld en als die er waren dan weet ik 100% zeker dat kata's op verzamelplaats gewoon legaal was geweest.
 
Reactiescore
2.444
Dat je leider wil stoppen ( waarvan ik de reden niet weet ) maar het lijkt me dat het niet goed zat in jullie stam omdat hij zijn dorpen aan een lid van ons gaf in plaats van aan zijn stamgenoten. Dan is dit geen gore stab zoals jij het noemt.

Hebben zelfs op deze wereld al bepaald dat dit een stab is, al gaat het hier om een stab van de stamleider zelf en niet om een stab vanuit jullie kant. Geheel netjes kun je het ook niet noemen maar ook dat is deze wereld al meerdere malen benoemd, niemand slaat tegenwoordig meer gratis dorpen af.
 
Reactiescore
390
Zou niet weten waarom ik zou gaan huilen? Geef alleen aan dat je ze thuis mag laten. Zouden grote spelers als jij volgens mij niet nodig moeten hebben.

En ach, tegen een leger van Trollen kan ik niet op.M als de green moonlight zullen vast goed zijn in TW, taal is in ieder geval niet zn sterkste vaardigheid. Dat de gore stab destijds geen aandacht kreeg was volgens mij vooral omdat het vrij snel werd bedolven onder comments van Kaka leden. Kaka komt toch ook steeds terug op da vinci en die MB van wie dan ook? Betekent niet dat het geen aandacht verdient. Belangrijkste boodschap voor jullie (zullen jullie toch wel niets mee doen maar kan het in ieder geval proberen): kijk eens in de spiegel voor je andere stammen of spelers gaat bashen.

Hihi jij bent grappig!

Zelfs al kijken we in de spiegel zien we nog dat de rest gewoon veel erger is xd
Maarja r2w en slaafjes hadden we wel kunnen verwachten tegen Kakaka
 

DeletedUser81034

Guest
Ja daar ga je weer op een aanname Interdictum. In theorie kan je gelijk hebben hoor, dat zou kunnen. Ik (en de rest) hebben daar alleen niks van gemerkt. Het laatste wat we van hem hoorden was dat hij gecontact was door slyferz om te fuseren en dit 'sowieso niet ging doen want hij ging strijden tot het einde'. Een dag later was hij een ghost en een paar dagen later waren al zn dorpen van slyferz. Gezien die PM lijkt een fusie me logischer dan dat hij bij ons niet goed zou zitten. Dat jij zoiets geen gore stab vindt mag, ik laat alleen niet door jou bepalen wat ik denk en vind Interdictum, en ik laat de rest van de wereld bepalen wat zij ervan vinden.
Eens, die actie lijkt me een gore stab. Maar als je wil dat mensen stoppen met dingen herhalen, moet je zelf niet ook de hele tijd dingen blijven herhalen.

Of ik dingen wel of niet noem laat ik me niet door jou voorschrijven, laat ik dat voorop stellen. Jij bent helemaal niets voor mij en al helemaal niet mijn baas of iets dergelijks. Als je dingen vervelend vindt, jammer voor je. Kap met janken zoals jij zou zeggen. Ik vind het onnodig dat je Katas op me afstuurt, omdat jullie dat volgens mij niet nodig zouden moeten hebben. Staat mij vrij om dat te denken.

Verder hebben jullie je zin, dit was mijn laatste post hier. Ben behoorlijk klaar met het getrol en ontken gedrag van een 'topstam' die overal een mening over heeft.
 
Reactiescore
62
Dus is het juist, als ik tussen de verwijten en de half-waarheden doorlees, dat de stamleider van een vijandige stam geïnternd wordt?
Lijkt me ook maar een twijfelachtige actie voor een stam die zich zo druk maakt over babe hun interngedrag.
 
Reactiescore
428
Heeft al veel te lang geduurd voor je weg ging.
Zullen we nu weer verder gaan met de leuke dingen.
Dacht aan een paar sappige murena memes;)
 
Reactiescore
182
Dus is het juist, als ik tussen de verwijten en de half-waarheden doorlees, dat de stamleider van een vijandige stam geïnternd wordt?
Lijkt me ook maar een twijfelachtige actie voor een stam die zich zo druk maakt over babe hun interngedrag.

Dus is het juist dat babe vv doet in een vijandige stam en tegelijkertijd ook die stam aanvalt, waardoor de aanvaller via de vv het stamforum en de bevelen kan bekijken om zo een voordeel te halen in de aanvallen? En is het juist dat babe via vv samenwerkt met morgan om zo te zorgen dat de dorpen naar een stabber gaan ipv kakaka?
 
Reactiescore
470
Dus is het juist dat babe vv doet in een vijandige stam en tegelijkertijd ook die stam aanvalt, waardoor de aanvaller via de vv het stamforum en de bevelen kan bekijken om zo een voordeel te halen in de aanvallen? En is het juist dat babe via vv samenwerkt met morgan om zo te zorgen dat de dorpen naar een stabber gaan ipv kakaka?

Komt hier nou nog een reactie op vanuit Babe?
 
Bovenaan