Top & flop spelers

Deleted User - 487694086

Guest
Kan me niet voorstellen dat er na Maick nog iemand is die zc clears een goed idee vindt
 
Reactiescore
1.089
Heb het ook wel eens gedaan maar niet op accounts met een normale uitgangspositie, alleen op accounts die helemaal kapot geknald waren.
 
Reactiescore
660
Vol zc dorpen, dat is pas de max
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
1 keer het woord stabben laten vallen en Lars wordt wakker. Geweldig
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Wife is gewoon gerund. Er is geen enkele stab gebeurd, enkel een intern die opeens weerstand biedt.

Nou boehoe zeg. Doe dan op z’n minst moeite.
 

DeletedUser80397

Guest
Waarom praat je over wie slecht speelt of wie goed speelt? Ik ken geen goede speler op Nederlandse werelden.

Ik speelde tot 5.3.19 met 2 Duitse vrienden (en Flex) bij Viktor. Wij 3 stopten omdat steeds meer Nederlandse spelers op het account kwamen, met wie ik ontevreden was en omdat onze stam zinloos was en omdat we ontevreden waren over diplomatie. (Ryuk gaat de vijandige stam binnen en we geven hem 2 weken om zijn front op te bouwen ... erg stom) en er waren duizenden van dergelijke voorbeelden.

Zolang ik speelde, waren we elke tweede dag aanvallers van de dag en grotmacht van de dag. Er was geen enkele serieuze tegenstander.
Ook Ryuk was geen goede tegenstander toen ik een paar uur tegen hem speelde. Nadat een Nederlandse teamspeler toen 16 eedle in een uur had versnipperd, toen was het weer te stom.

Om eerlijk te zijn: Nederlandse werelden zijn als een kleuterschool. De meeste spelers zijn inactief en de rest begrijpt de game hooguit 50%.

Veel succes en speel een Duitse wereld, dan leer je iets! (zoals voetbal :p)

PS @son of khan: Bedankt voor je dorp haha

psychopath.png
 
Bovenaan