Top & flop spelers

DeletedUser74552

Guest
Ja zo denk ik er ook over @Rob.

Voel je vrij om er 1 te maken. Wij zullen ons best doen er aan mee te helpen :). Heb er zelf geen ervaring mee of ooit 1 geschreven.
Ik zou best willen maar weet er te weinig van af ben ik bang. Ik weet wel zo ongeveer wie waar speelt maar echte details van aanvallen en wereldverloop zijn aan mij ontgaan ben ik bang. :)
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Zo gecompliceerd is de wereld ook niet hoor haha. Daarnaast is het wereldverloop veel te saai geweest om er een oorlogstopic over te schrijven. TW Stats volstaat voor buitenstaanders om het goed te volgen. :p
 

DeletedUser77159

Guest
Maar even zonder gekheid. Mocht Nibiru een nieuw team vinden voor TheLateStarters. Dan zou het deze classic enorm ten goede doen als Label. dit account 24-48 uur even met rust laten, zodat het team even orde op zaken kan stellen. Houd het nog wat spannender.

Zou natuurlijk een uiteindelijke overwinning voor Label. alleen maar een stuk mooier en verdiender maken.
 
Reactiescore
510
Is iedereen in nibiru gestopt dan?
 
Reactiescore
510
volgens mijn info alleen thelatestarters. Maar als 1 valt dan stort het ook zo in. Is natuurlijk wel meteen 25% van de stam
Jullie hebben Hannibal ook nog toch?
Kan je niet wat spelers onderling wisselen
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Zouden jullie de aanvallen op Ryuk kunnen staken? Dan kunnen we daar weer even de zaken op orde stellen en onze troepen herbouwen. We sturen wel een PM als het uitkomt dat je ons aanvalt, oké? Bij voorbaat dank :)
 
Reactiescore
2.303
Maar even zonder gekheid. Mocht Nibiru een nieuw team vinden voor TheLateStarters. Dan zou het deze classic enorm ten goede doen als Label. dit account 24-48 uur even met rust laten, zodat het team even orde op zaken kan stellen. Houd het nog wat spannender.

Zou natuurlijk een uiteindelijke overwinning voor Label. alleen maar een stuk mooier en verdiender maken.
Ik heb je deze ochtend 300 incs gestuurd. Kwestie dat je meteen ook het antwoord weet :)
 
Reactiescore
2.303
Jullie zouden beter wat meer gaan VVen. losse treinen op ryuk sturen lukt maar de buurman deffen is duidelijk te moeilijk!
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Maar even zonder gekheid. Mocht Nibiru een nieuw team vinden voor TheLateStarters. Dan zou het deze classic enorm ten goede doen als Label. dit account 24-48 uur even met rust laten, zodat het team even orde op zaken kan stellen. Houd het nog wat spannender.

Zou natuurlijk een uiteindelijke overwinning voor Label. alleen maar een stuk mooier en verdiender maken.

Waarom? Jullie gebruiken iedereen in de buurt voor jullie profijt. Wij hebben een account laten runnen, denk je dat wij dan een NAP moeten geven?

Lukas kwam gisteren ook al af met die vraag. Mijn antwoord was duidelijk: "Je hoopt te veel." Verder is onze overwinning binnenkort, sowieso verdiend als we boosters en noobs zoals jullie wegspelen. ;)
 
Bovenaan