Top & Flop spelers

Reactiescore
603
:( we zullen het zien!
 
Reactiescore
259
Timen is indeed overrated. Beste manier om je vijand te verrassen is door unusual tw te gaan spelen, halve clears, met def farmen. nobody expects that.
 

DeletedUser79447

Guest
Ik weet wat Maarten kan en bedoel ook niet dat hij of zijn acc niets kan integendeel.
En ook het pp gebruik hoort erbij, echter, als je in 2-3 massas 15k used betekend het dat je gewoon een x aantal dorpen zou losen zonder pp.

Wat ik wilde zeggen is, lemon gebruikt zoveel PP tussendoor, dat een untimed mass geen zin heeft gehad en dat er bij de eerste aanval waar 112 aanvallen in 1-2 seconden kwameb, direct 3 dorpen zijn gepakt en dat er daarna heel duur op edelclears is gedeffed.

Ook ik ben fan van een timeframe van aankomst, wat laurens zegt is namelijk in mijn ervaring ook zo. Nogmaals w62, elke dag 1c fakes en nukes die door de hele dag buiten de nb aankomen. Plots achter nukes op 3e en 4e lijn edelclears, splits en treinen. Dit betekend dat je veel meer, langduriger, slimmer en voornamelijk actief moet deffen en geen rare dingen moet doen. Als alles op 1 tijd komt is het goedzetten, kan je zelfs je frontdeff in stacks zetten en om 10:01:00 alles terugsturen, mass recruit aan en klaar.
 
Reactiescore
967
@dragonshield3 Geheel je post gaat dus over een getimede massa, hetgeen waar ik dus helemaal niet over had. Ook geen nut om erop in te gaan, en zal de persoonlijke sneren die je naar me maakt dus ook maar negeren.

Wesley was aan het praten over timen in het algemeen, omdat in de oost rim dus met minder middelen gewerkt wordt, kan daarom dus over de gehele dag door met strakke times dus daadwerkelijk ook resulteren in dorpen winst. Ditgeen is zowat onmogelijk in een core of semi-core ligging door compactheid. Waarop jij vervolgens reageert dat je toch alles wel sniped, ongeacht hoe de aanvallen komen. Hier reageer ik op en dan kom jij met je hete hoofd een vurige post op mij afsturen over de essentie van timen in getimede massa's. Volgende keer wellicht iets aandachtiger lezen voordat we met reacties en verwijten komen.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
wat interesseert mij het nou dat je een edel achter een clear kan gooien? Dat is niet echt timen. Dat is gewoon uitgaan van een bepaalde situatie en daarop inspelen. Desondanks boeit dat geen ene fuck aangezien een goeie defensieve speler dit nog altijd zal verwerken.

Wat krijg je als je edels gaat timen achter clears? Een getimede massa uiteindelijk. Simpeler als dat wordt het niet.

Timen is geen belangrijke skill meer. Het is overrated op reguliere werelden, en dat zal niet meer veranderen. Change my mind.
 
Reactiescore
259
Actief blijven is denk ik de grootste skill op hedendaagse werelden
 
Reactiescore
3.536
Deel de mening van Laurens wel een beetje. Sws in 97% van de gevallen word een account gebroken doordat ze niet online zijn, onkunde, geen vv'r dan dat de tegenstander zo goed timed je het niet gedeffed krijgt.

Vanaf een degelijk niveau is dat toch zo. Al is getimede aanval altijd wel beter maar of het ook het verschil maakt tegen een goeie tegenstander denk ik niet, beter als in het kost de deffer meer tijd, vermoeiender maar alsnog breekt een acc pas vanaf het eens even onbemand is of iemand slecht zit te deffen, dergelijke situaties. Een goede tactiek is ook belangrijk ofc. Maar timen opzich, this een extra maar of het, het verschil maakt tegen goeie tegenstrevers, denk het niet.
 
Reactiescore
967
wat interesseert mij het nou dat je een edel achter een clear kan gooien? Dat is niet echt timen. Dat is gewoon uitgaan van een bepaalde situatie en daarop inspelen. Desondanks boeit dat geen ene fuck aangezien een goeie defensieve speler dit nog altijd zal verwerken.

Wat krijg je als je edels gaat timen achter clears? Een getimede massa uiteindelijk. Simpeler als dat wordt het niet.

Timen is geen belangrijke skill meer. Het is overrated op reguliere werelden, en dat zal niet meer veranderen. Change my mind.

Uiteraard speel je in op een situatie op het moment dat je gaat timen. Al ga je doodleuk laks edels gooien, kom je er zelfs op deze dramatische-niveau werelden er niet mee weg. Ik bedoelde enkel maar te zeggen dat timen in mijn ogen vereist is en een minimum dat nodig is om fatsoenlijk te kunnen twen. Uiteraard zijn uithoudingsvermogen, online-uren e.d. ook factoren die meespelen. Timen is echter voor mij gewoon basic en juist niet overrated.

Er zit een verschil in een getimede massa en een massa waar geanticipeerd wordt met timings. En je neigt nu weer terug naar die 1e, waarbij ik al zei het er niet over te hebben.

Deel de mening van Laurens wel een beetje. Sws in 97% van de gevallen word een account gebroken doordat ze niet online zijn, onkunde, geen vv'r dan dat de tegenstander zo goed timed je het niet gedeffed krijgt.

Ik heb het niet eens gehad over de kunde van de timings, we hadden het enkel over globaal timen zelf.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Kan dus algemeen besloten worden dat als een aanval uitgaat, valt en staat van enkel timen en verder niet doordacht is, dit erg overrated zal zijn. Echter bij een goede massa zal dan toch dat extra timewerk rond je edels zeker geen overbodig werk blijken, al is het maar om net die extra antisnipe er last second tussen te steken. OFNI
 
Reactiescore
603
een aanval sturen is al overrated
 
Bovenaan