Top & Flop spelers

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Ik ben net actiever tijdens school, alleen dat geldt niet voor iedereen. Ik ben in ieder geval benieuwd naar SC, die mag het met z’n grote smoel wel eens gaan bewijzen.
 
Reactiescore
3.540
Iedereen op TW heeft een grote smoel al span jij wel de kroon :D Maar we accepteren je zoals je bent, op een manier heeft het ook zen charme!
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Ik span dan wel de kroon, ik bewijs mezelf altijd als dat nodig is.
 
Reactiescore
967
Mweh, ik snipe toch alles dus dat maakt bijster weinig uit bij mij. Daarom is timen ook overrated.

Timen overrated lol. Zonder timen pak je geen dorp op een capabele speler. De enige reden om dit wel te doen is door je manier van aanvallen op te krikken en hierdoor de deffer te verrassen, vooral door die uitkijktoren. Simpelweg treintjes smijten lukt hedendaags niet meer op dergelijke werelden. Dat is juist één van de voordelen (voor velen) van de uitkijktoren, het neigt je om op een andere manier te dienen aan te vallen waarbij creativiteit en inzicht een vereiste is. Ik zeg niet dat het in alle gevallen zo is natuurlijk(voordat ik 10 spelers in m'n nek krijg), maar ervan uitgaand dat men tegen een actief, capabel account speelt.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Het feit dat jij timen niet overrated vindt zegt meer over jou dan over timen Daan. Meer ga ik er niet over uitwijden als ik eerlijk ben.
 
Reactiescore
967
Nja met alle respect kan ik dat in ieder geval niet serieus nemen. Maar er is nou eenmaal ook een reden waarom jij als erg gedreven deffer bekend staat. Ik daarintegen heb het dan ook meer op het offwerk. Maar al heb je interesse om mijn standpunt te weerleggen zal ik wellicht van mening veranderen.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Je hoeft niet van mening te veranderen. Mijn ‘groepje’ dat bestaat uit de beste overgebleven tw’ers zijn t unaniem eens met dat statement. Daar doen spelers zoals jij weinig vanaf om eerlijk te zijn.

Met alle respect natuurlijk.
 
Reactiescore
967
De beste tw'ers die timen overrated vinden... Kom je dan weer met je voorbeeld van boerlimieten en seconde werelden waar deze beste overgebleven spelers ook wel pap van lusten? Of is er een andere redenering die wel realistisch over zou kunnen komen?
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.322
Just to be clear, doelen jullie hier op de gehele massa timen op 1 seconde, of gewoon je edels strak achter andere aanvallen en tussensnipes zetten. (Heb zo het vermoeden dat laurens het eerste bedoelt en daan het tweede)

Want het eerste is idd compleet overrated, en het tweede gewoon noodzakelijk.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
967
Het ging hier niet in het specifiek over getimede massa's, hoewel het daar misschien wel mee begon. En dat is dan ook niet waarover ik momenteel spreek.
 

DeletedUser79447

Guest
Just to be clear, doelen jullie hier op de gehele massa timen op 1 seconde, of gewoon je edels strak achter andere aanvallen en tussen snipes zetten. (Heb zo het vermoeden dat laurens het eerste bedoelt en daan het tweede)

Want het eerste is idd compleet overrated, en het tweede gewoon noodzakelijk.

Het eerste overrated? Jij hebt in 2-3 massa's z'n 12,5-15k pp gebruikt voor muren, zeker de laatste blitz is er veel doorheen gejaagd mbt edelclears stoppen. Het pp gebruik van het account Lemonpops zorgt ervoor dat zowel optie 1 als 2 noodzakelijk zijn. Want wees eerlijk, je bent 3 dorpen verloren door een getimede blitz waar je de muur niet 10 keer hebt kunnen uppen in 2 minuten, wat normaliter wel gebeurd. Ik ben weleens benieuwd naar de prestatie van team Lemon met een maximale hoeveelheid van 1k PP.
 
Reactiescore
3.452
Kap toch eens met die pp discussie!
Toen wij begonnen over het pp gebruik van Niels moesten we het doen met een antwoord :het zit in het spel,dus...

En ik geloof dat Maarten zich niet echt hoeft te bewijzen of hij wel kan deffen,Hij heeft genoeg gepresteerd op defensief vlak;-)
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.322
Geen idee hoeveel er laatste keer gebruikt was, was op vakantie dus niet meer meegekregen anders dan dat er aanvallen waren. Welke datum was het, kan ik eens zien hoeveel het was.

Die prestaties heb je eerder al gezien, voorheen toen ik in NEO zat was het pp gebruik al zobgoed als te verwaarlozen, en later was het niet echt extreem (in ieder gevak niet als ik zelf online zit).

Massas waar alle aanvallen op 1 seconde komen vind ik tich keer makkelijker te verdedigen dan massas die gespreid aankomen, maar waar wel fatsoenlijk getimed word rond de edels.

Edit: ik zie een vvdd van 2mil op de 14e. Die dag is de pp begonnen op 15760, en geeindigd op 10850, tussendoor is er niks bijgeschreven, dus geen idee waar je 15k vandaan tovert, wss toch niet goed gekeken.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
603
Just to be clear, doelen jullie hier op de gehele massa timen op 1 seconde, of gewoon je edels strak achter andere aanvallen en tussen snipes zetten. (Heb zo het vermoeden dat laurens het eerste bedoelt en daan het tweede)

Want het eerste is idd compleet overrated, en het tweede gewoon noodzakelijk.

Het ging over timen in het algemeen, geen getimede massa.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
De beste tw'ers die timen overrated vinden... Kom je dan weer met je voorbeeld van boerlimieten en seconde werelden waar deze beste overgebleven spelers ook wel pap van lusten? Of is er een andere redenering die wel realistisch over zou kunnen komen?

Deze ‘boerlimietwerelden’ waar je zo minachtend over doet draaien puur om timen en skills. Fijn dat jij timen niet overrated vindt vanwege de toren en goudmuntenwerelden, maar timen is wel degelijk overrated. Een goede speler fixt een getimede massa beter dan een niet getimede massa.

Getimede massa-> alle aanvallen na 1 seconden weg, niet getimede massa hele dag deffen. Ik kies altijd voor moment 1. Timen is overrated net met die reden, alsof een getimede massa gegarandeert meer dorpen oplevert.. bitch please. Fijn dat iedereen strak kan timen, jammer dat het geen reet oplevert. Trouwens, ik time ‘strakker’ dan 95% die nu tw speelt, dus indien je zou denken dat ik het overrated vind omdat ik t niet kan...

Perfect voorbeeld de massa op niels. 0 dorpen kwijt en nog maar 19(!!!!) aanvallen van de 500(?) na 10 uur. Timen is overrated en het timen van massa’s al helemaal, zeker in deze fase van de wereld en vaak in elke fase van de wereld.

Dit is exact de reden waarom ik bij die ‘beste twers’ hoor, en mensen die maar door 1 tunnel kijken zoals jij (of Jannes als vb) niet.

Dan @Beast of Nation Maarten kan prima deffen hoor. Was niet zomaar m’n co.
 
Reactiescore
603
Is toch ook logisch dat constante druk beter is dan alles in 1 seconde?
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Dus het is logisch dat timen overrated is, bedankt Wes. Je bent toch wel slimmer dan al die ‘posts’ die ik van je heb gelezen.
 
Reactiescore
603
Dus het is logisch dat timen overrated is, bedankt Wes. Je bent toch wel slimmer dan al die ‘posts’ die ik van je heb gelezen.

Lijkt me zeker niet logisch dat timen in het algemeen overrated is?

Anti snipes timen / clears ervoor timen / os timen maakt het toch allemaal stukken moeilijker voor de verdediger (heb het niet over getimede massa's in het algemeen)
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Nou mag jij me aan gaan tonen dat jij genoeg clears hebt in deze fase van de wereld om 5 clears, 2 edelclears gesplit en dus 4 clears extra te timen als antisnipes.

Das dus zo’n 11 clears per dorp dat je verspilt voor een eventuele recap of een snipe. Pure tijdverspilling en de tijd komt niet overeen met het resultaat als je tegen een degelijke speler twt. Dat je tegen noobs dorpen pakt op die manier, good for you

Zo onwetend als jij bent, zo weinig spelinzicht. Ik weet weer waarom ik je zo noob vond op 49.
 
Reactiescore
603
Nou mag jij me aan gaan tonen dat jij genoeg clears hebt in deze fase van de wereld om 5 clears, 2 edelclears gesplit en dus 4 clears extra te timen als antisnipes.

Das dus zo’n 11 clears per dorp dat je verspilt voor een eventuele recap of een snipe. Pure tijdverspilling en de tijd komt niet overeen met het resultaat als je tegen een degelijke speler twt. Dat je tegen noobs dorpen pakt op die manier, good for you

Zo onwetend als jij bent, zo weinig spelinzicht. Ik weet weer waarom ik je zo noob vond op 49.

W49 was letterlijk m'n 1e wereld o_O
 
Bovenaan