Top & Flop spelers

DeletedUser69389

Guest
Martijn(underdegrond) krijg jij geen pijn in je vinger van al die chess gerelateerde likes geven de hele tijd?
Ik krijg eerder last van mijn lachspieren als ik sommige aanvallen zo hoor of zie.... :rolleyes:
 

DeletedUser69389

Guest
Gelukkig komt dat van twee kanten.
Ik noem geen namen he? Ik bedoel het in zijn algemeenheid op deze wereld tot nu toe. Al is het wel zo dat bij N.E.O alleen Lemonpops vooralsnog offensief iets heeft weten te laten zien.... Maar bij Chess zijn dat ook maar enkelen die dat hebben laten zien.
 

DeletedUser61134

Guest
Laat jij eens wat zien dan Martijn, je zit toch in Chess nu?
Zie het nog wel gebeuren dat Chess nu spontaan gaten laat vallen :eek:

En beter kicken jullie Jannes van W66 kan ie focussen op farmen op classic.
 

DeletedUser79447

Guest
Ik noem geen namen he? Ik bedoel het in zijn algemeenheid op deze wereld tot nu toe. Al is het wel zo dat bij N.E.O alleen Lemonpops vooralsnog offensief iets heeft weten te laten zien.... Maar bij Chess zijn dat ook maar enkelen die dat hebben laten zien.

Zeker eens. Zullen nog genoeg aanvallen over en weer gaan komen.
 

DeletedUser61134

Guest
Nu ik toch topics aan het uppen ben,
Is er naast Cederic nog een ervaren speler op deze wereld of alleen maar beginners en matige spelers?
Ik zit vol verbazing te kijken hoe een wereld zoweinig kwaliteit kan bevatten :eek:
 

DeletedUser79312

Guest
Nu ik toch topics aan het uppen ben,
Is er naast Cederic nog een ervaren speler op deze wereld of alleen maar beginners en matige spelers?
Ik zit vol verbazing te kijken hoe een wereld zoweinig kwaliteit kan bevatten :eek:

Deze wereld heeft een paar ervaren spelers hoor:
1) Wil je weten hoe je moet recruiten? Leiding van N.E.O
2) Wil je weten hoe je je stam niet moet runnen? Leiding van N.E.O
3) Wil je weten hoe je iedereen tegen je opzet? Leidi...


Ja nee we hebben alleen N.E.O die ervaring heeft in niets te laten zien en de rest zijn beginners...
 

DeletedUser61134

Guest
Deze wereld heeft een paar ervaren spelers hoor:
1) Wil je weten hoe je moet recruiten? Leiding van N.E.O
2) Wil je weten hoe je je stam niet moet runnen? Leiding van N.E.O
3) Wil je weten hoe je iedereen tegen je opzet? Leidi...


Ja nee we hebben alleen N.E.O die ervaring heeft in niets te laten zien en de rest zijn beginners...

De cirkel zou dan compleet zijn als Chess delete gaat en ze de pity price krijgen :eek:
Krijg altijd zo'n medelijden als ik van die nieuwe spelers overgenomen zie worden.
 

DeletedUser81064

Guest
Niels5151 super top neemt ook eens paar dorpjes mee naar huis ipv verliezen!

Wat een held ben je
 
Bovenaan