Top & Flop spelers

DeletedUser80406

Guest
Vind het eigenlijk van beide kanten wel een beetje komisch haha, zou zelf ook geïrriteerd raken als iemand met AF zou gaan dreigen.. Maar zijn reactie daarop gaat dan ook wel weer iets te ver xD
 

DeletedUser80406

Guest
Kwil het wel een beetje volgen omdat ik hem persoonlijk een beetje ken (weet 100% wie het is van hun namelijk xD), dus houd ons op de hoogte! K weet van hem dat hij soms stomme opmerkingen maakt omdat hij veel te competitief is haha
 

DeletedUser54520

Guest
Kwil het wel een beetje volgen omdat ik hem persoonlijk een beetje ken (weet 100% wie het is van hun namelijk xD), dus houd ons op de hoogte! K weet van hem dat hij soms stomme opmerkingen maakt omdat hij veel te competitief is haha

Zie de competitie in PP bieden eigenlijk niet in maar goed, ik laat je wel weten mocht ik nog iets horen ;)
 
Reactiescore
3.536
TeamBigNubz zal ongetwijfeld een ban krijgen. Het is alvast extreem dom om pp te gaan bieden om iemand te laten herplaatsen. Dat getuigt ten eerste al van een zeer bedenkelijk niveau te hebben.

Ik kan hier geen medelijden voor krijgen. GL met de herstart.

Dat jullie hem wouden kata'n in deze fase van de wereld zie ik dan weer weinig ergs in evenals hij ook het recht heeft dit op het AF te openbaren.
 

DeletedUser80406

Guest
Heb zojuist een van de leden gesproken.. Het lid in kwestie is 9 december zijn vader verloren, had een rotdag en is een beetje uit zijn vel geschoten.
Hij zal vanaf nu ook niet meer met andere spelers communiceren.
 

DeletedUser80405

Guest
Heb zojuist een van de leden gesproken.. Het lid in kwestie is 9 december zijn vader verloren, had een rotdag en is een beetje uit zijn vel geschoten.
Hij zal vanaf nu ook niet meer met andere spelers communiceren.
Inderdaad het geval, wil hierbij ook onze excuses aanbieden aan Hammerfall en zal in de toekomst niet weer gebeuren.
 
Reactiescore
2.368
Inderdaad het geval, wil hierbij ook onze excuses aanbieden aan Hammerfall en zal in de toekomst niet weer gebeuren.

Probeer ondertussen ook om niet de hele dag naar ons te sturen hoeveel we al gefarmed hebben, om dan zelf verkeerde getallen door te sturen. Danku :)
 

DeletedUser79231

Guest
Pp bieden is toch tegen de regels? Levert zo een ban op.
 

DeletedUser78760

Guest
Heb zojuist een van de leden gesproken.. Het lid in kwestie is 9 december zijn vader verloren, had een rotdag en is een beetje uit zijn vel geschoten.
Hij zal vanaf nu ook niet meer met andere spelers communiceren.
Allereerst is dat natuurlijk erg rot, echt. Toch zie ik niet in waarom dan wel pp mag worden geboden om te verplaatsen en zou ik de standaardstraf -> 'ban' alsnog opleggen. Dit helemaal lostrekkende van de persoonlijke situatie natuurlijk, want het verliezen van je vader is verschrikkelijk. Sterkte voor deze speler.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.501
De rang 1 is weer het standaard verhaal zie ik, veel pp, weinig farm en een bb dorp als tweede dorp.
 
Reactiescore
2.368
Wie katapulteert er nu een Adelshoeve?
 
Bovenaan