Top & Flop spelers

Reactiescore
3.457
Ik zie hem inderdaad in het noorden wat edelen.
Helemaal clusterfuck is het niet, maar ik begrijp wel je frustratie als die tegen je aanligt, al denk ik niet dat Circus daar al lag met al die dorpjes en dat hij deze vandaag nog een paar heeft overgenomen.
Als je hier echt mee zit, kan je best de leiding van UFO even aanspreken, die zal het nodige doen lijkt me.
Of je kan zelf contact opnemen met Quote als dat je lukt, en even zien hoe je eruit kan geraken.

Zelf heb ik niet de bevoegdheid om met verplichtingen naar mensen te zwaaien.
Maar nogmaals, ik begrijp de frustratie hieruit.
Ten eerste hij edelt met het tweede dorpje idd tegen Circus aan(daar hoor je mij niet over),het andere dorpje ligt zeker niet TEGEN Circus zijn dorpen aan.
Ten tweede het linkse dorpje van Circus ligt er 14 dagen,het rechtste dorpje 11 dagen dus wat wil je nu zeggen dat hij ze vandaag heeft overgenomen?

Contact is met Quote opgenomen en rara,aangezien het jullie zusterstam is en jullie leider op hun profiel staat mag jij het idd oplossen,dank u beleefd!
 

DeletedUser69389

Guest
timah 26.03.19 09:52
Hee,

Ik zie dat love war gevallen is. Hoe is jou verhouding met de leden van [ally]dds[/ally]? Misschien kunnen we elkaar helpen

Groetjes,
Tim

Drx. Dabb 26.03.19 12:28
Hey

Waarom wil je me helpen als je in de zusterstam van UFO zit? :p

Mvg
Een andere Tim

timah 26.03.19 12:32
Hahah omdat ik van een betrouwbare bron mededelingen heb gezien waarin claudinia zeg dat tie me als edelvoer ziet. Ik vertrouw het niet helemaal,dus vandaar dat ik benieuwd ben hoe jullie verhouding met hun is.

Grtz,
Tim

Drx. Dabb 26.03.19 12:46
Je moet begrijpen dat dat voor mij ook wel raar klinkt :p Je zou dus in principe van een stab van claudinia kunnen spreken?

Mvg
Tim

timah 26.03.19 12:57
Hieronder een deel van het gesprek.

pompoen19 27.02.19 02:41
dat is altijd goed he! wat is jullie edel richting eigenlijk?

Claudinia 27.02.19 06:26
jullie kant op

pompoen19 27.02.19 07:22
waarom deze kant uit? wat ga je dan doen met timah?

Claudinia 27.02.19 07:34
timah is edelvoer uiteraard ^^

pompoen19 27.02.19 07:46
gaat niet zo simpel zijn denk?

Claudinia 27.02.19 07:50
najaa moeilijk gaat ook hé ^^
zolang die geen off heeft om terug te lopen is alles prima :D

Hebben wel troepjes genoeg

pompoen19 27.02.19 07:54
dat jullie veel troepen hebben geloof ik zeker want jullie hebben veel gratis dorpjes kunnen bemachtigen.

Claudinia 27.02.19 07:57
jappa :D

dankzij de fusie, toch 4 grote dorpjes kunnen binnenhalen.
Wel 2x behoorlijk wat LC doodgelopen tijdens het fuseren hahaa :D

om en bij te 1.2K lc doodgelopen, in 2x pff

[/quote

Claudinia weet hier niks van dat ik hier vanaf weet.

timah 26.03.19 13:04
Ik kan een goede meerwaarde zijn vanuit mijn positie voor jullie stam.

timah 26.03.19 13:05
Daarmee bedoel ik niet dat ik jul9stsm wil joinen hoor. Ben ik te klein voor.

Deze mededelingen werden door Drx. Dabb doorgestuurd.


Philosophy of Plato 26.03.19 13:16
Why the actual fuck zou je met [ally]N.E.O[/ally] willen samenwerken?

Bash, en het vuil is weg.
Martijn


timah 26.03.19 13:21
Omdat ik het idee heb dat ik gestabt wordt.

Ik heb erg veel info, en ik was benieuwd wat Dabs relatie met terroristman is. Dus was even benieuwd of er evt een samenwerking mogelijk is.

Groet,
Tim.

Philosophy of Plato 26.03.19 13:22
Hoezo het idee dat je gestabt wordt en wat voor een soort informatie?

Bash, en het vuil is weg.
Martijn


timah 26.03.19 13:28
Ik neem aan dat je me pm omdat je gehoord heb dat ik contact met Dabs heb opgenomen. Ik heb doorgestuurde pm's gezien waarin claudinia me als edelvoer beschouwd.

Deze zal ik nog doorsturen naar Dabs als ik op me pc zit.

Over die info wil ik best praten als ik jullie relatie met UFO weet.

timah 26.03.19 13:30
Snap dat jullie voorbarig zijn hoor

Philosophy of Plato 26.03.19 13:34
Die relatie lijkt mij duidelijk zat.

Bash, en het vuil is weg.
Martijn


timah 26.03.19 13:36
pompoen19 27.02.19 15:38
pompoen19 27.02.19 02:41

dat is altijd goed he! wat is jullie edel richting eigenlijk?

Claudinia 27.02.19 06:26
jullie kant op

pompoen19 27.02.19 07:22
waarom deze kant uit? wat ga je dan doen met timah?

Claudinia 27.02.19 07:34
timah is edelvoer uiteraard ^^

pompoen19 27.02.19 07:46
gaat niet zo simpel zijn denk?

Claudinia 27.02.19 07:50
najaa moeilijk gaat ook hé ^^
zolang die geen off heeft om terug te lopen is alles prima :D

Hebben wel troepjes genoeg

timah 26.03.19 13:36
Vandaar mijn twijfels

Philosophy of Plato 26.03.19 13:39
Dat is van een maand terug. Wat is daar nog relevant aan?

Bash, en het vuil is weg.
Martijn


timah 26.03.19 13:45
Nou dat tie me dus nu nog gebruikt tot het hem uit kom.

Philosophy of Plato 26.03.19 13:46
Waar vind je dat uit blijken dan en waarom zou je dan in godsnaam met ons willen samenwerken?

Bash, en het vuil is weg.
Martijn


timah 26.03.19 14:29
Omdat hij hierin zegt dat hij me aan kan zolang ik geen offence heb om terug te sturen. Hij wil dus dat ik geen offence meer heb.

Ik heb interesse in samenwerken omdat ik het liefst naar Oost edel. Dus dacht dat Dabb en ik elkaar daarin mis konden helpen.

Philosophy of Plato 26.03.19 14:32
Weinig effectief bewijs.

Bash, en het vuil is weg.
Martijn


timah 26.03.19 14:36
Ik wil de stab ook voor zijn haha, als ik rapportjes als bewijs heb is het te laat.

Maar heb zometeen dus wel bewijs.

Krijf aanvallen binnen aan [player]terroristman[/player], dat is een bg van [player]claudinia[/player].

Philosophy of Plato 26.03.19 14:48
Wat is daar dan bewijs aan???/

Bash, en het vuil is weg.
Martijn


timah 26.03.19 14:52
Hij weer toch dat ik mb ben van claudinia, wrm val tie me dan aan? Ze doen gwn heel vaag de laatste tijd.

Maargoed als je me niet geloof kan ik ook geen info doorsturen over UFO of de verdediging van [player]Inne[/player] tegen El capitan

timah 26.03.19 14:53
Want dan lijk het alsof ik de stabber ben namelijk.

Dacht alleen dat we er beide beter van zouden worden als UFO neer gaat.

Philosophy of Plato 26.03.19 15:02
Hoe moet ik geloven dat dat een BG is van Claudinia?

Bash, en het vuil is weg.
Martijn


timah 26.03.19 15:02
Dat zeg tie toch in die pm die hij naar me stuurde.

Philosophy of Plato 26.03.19 15:03
Ik zie geen pm van hem hoor....

Bash, en het vuil is weg.
Martijn


timah 26.03.19 15:05
Heb die doorgestuurd naar je toenet

Philosophy of Plato 26.03.19 15:06
Daar blijkt toch niet uit dat die een BG is? Alleen dat er sprake is van onderling contact.

Bash, en het vuil is weg.
Martijn


timah 26.03.19 15:15
Oke naja, laat dan maar.

Ik nam gewoon contact op met Dabs voor evt samenwerking tegen [ally]FvD[/ally].

timah 26.03.19 15:16
Daarnaast leek het me mis handig samen met jullie te werken, omdat ik het niet vertrouw. Maar snap dat jullie voorzichtig zijn.


terroristman 10.03.19 21:45
Ben jij nog steeds MB van claudinia?

Ik heb prima contact met hem. Verder samen zaken plannen. Mooi!

timah 26.03.19 14:38
Zie hieronder

Deze mededelingen werden door timah doorgestuurd.

timah 26.03.19 15:05
Hieronder
 
Reactiescore
32
Ten eerste hij edelt met het tweede dorpje idd tegen Circus aan(daar hoor je mij niet over),het andere dorpje ligt zeker niet TEGEN Circus zijn dorpen aan.
Ten tweede het linkse dorpje van Circus ligt er 14 dagen,het rechtste dorpje 11 dagen dus wat wil je nu zeggen dat hij ze vandaag heeft overgenomen?

Contact is met Quote opgenomen en rara,aangezien het jullie zusterstam is en jullie leider op hun profiel staat mag jij het idd oplossen,dank u beleefd!

ik ben geen leider, dus hoef het zelf niet op te lossen.
Zoals ik zei: het beste contact opnemen met de leiding dus (zie stamprofiel)
 
Reactiescore
702
ga niet ontkennen dat je daar nog geen dorpen had, alleen heb je er gisteren/vandaag lijkt me nog een paar extra genomen?

Jazekers, we moeten door :).
Maar die we vandaag/gisteren hebben overgenomen liggen daar een eind uit de buurt.

Contact is Inderdaad opgenomen met deze speler. maar verder dan dat we het goed gezien hadden dat die dorpen bij ons overnam kwam het niet.

ik ben geen leider, dus hoef het zelf niet op te lossen.
Zoals ik zei: het beste contact opnemen met de leiding dus (zie stamprofiel)

Zullen we dan maar eens doen :)
 

DeletedUser69389

Guest
Bewijs dat maar even, voor je het woord Spion uitspreekt.
Je beschuldeging lijkt nergens op. Dat heb ik je in PM zelf ook al gemeld ;)
Dat je dit op het AF gooit, zegt meer over NEO dan over UFO.

Nee ik ben gewoon voorzichtig en het rook in eerste instantie naar spionage, omdat die in de MB stam van jullie zit/zat en het verhaal waar die mee kwam erg warrig was en is.

Wij zijn gewoon voorzichtig en waakzaam, omdat stammen zoals UFO wel vaker naar dat soort middelen grijpen.

Ten eerste: Een MB dient inderdaad om hun clears te gebruiken, om zelf zo weinig mogelijk verlies te lijden. Ofwel ben ik echt dom geworden ^^
Ten tweede: We profiteren dus niet van onze MB's binnen UFO.
Ten derde: Wij vroegen om een gezamenlijke aanval, omdat we beiden problemen hadden met TBN. Dat jullie zeggen te sturen en vervolgens dit niet doen, lijkt me vooral in jullie opzicht niet betrouwbaar.
Ten vierde: Wij hebben gewoon clears gedoneerd, dus van het stoppen van de aanvallen, lag gewoon omdat de frontaccounts een pauze inlasten ;)

Waarom zouden wij aanvallen met clears als wij geen of amper direct front hebben? Fakes zijn er verzonden en zeer veel zelfs.

Hoezo zouden wij actief moeten participeren terwijl het voornaamste front voor jullie is en ook was?

Jullie gingen op je bek en zijn gekapt. Ook in de rim proberen jullie partners te ronselen om te clearen voor jullie.

Stukje vergeten :D

Om maar te zeggen, dat je met BS op het AF komt zaaien om UFO zwart te maken of whatever je wil bereiken hiermee.
Het is duidelijk dat je je eigen conclusies trekt uit sommige zaken, duidelijk de verkeerde dus :D

Als je wil kan je alsnog privé bij me komen.
Ik kan namelijk bewijs leveren dat:

1) De speler waar jij het over hebt, niet meer als MB behoort van UFO.
2) Er dus helemaal geen sprake is van een spion (t.o.v anderen...)
3) zoals ik zei, je verkoopt dus BS ^^

Zet gelijk het bewijs al even uit, dat de samenwerking stop is gezet:

http://prntscr.com/n3ca6t

de afbeelding doet het niet meteen, dus maar in een link gezet
Is geenzins duidelijk aan wie dit is gericht en van wie. Dus alsnog nietszeggend en vooral niet als de MB een ander verhaal vertelt.

Vanuit N.E.O perspectief is het erg logisch dat wij dit vonden stinken, omdat Timah in UFO kamp zit en zat. Daarnaast MB en die dan een vaag verhaaltje optuigt over ruzie en daarom wilt overlopen...

Die ook nog eens zeer opvallend bij meerdere accounts info probeert te vergaren en al langer dan vandaag. Ook is hij niet het enige UFO gerelateerde account dat loopt te vissen.
 
Reactiescore
32
Even snel en kort bekeken.
Hij heeft natuurlijk enkel zijn PM met Pompoen erop gezet ^^ maar ons gesprek (mijn en timah) niet ofc.
In onze PM's, heb ik hem duidelijk gezegd, dat ik niet wou dat iemand wist dat hij m'n MB was en daarom zei dat ik die richting uit ging edelen ;) dus ging hij sowiezo edelvoer zijn. Als je wil kan ik dit wellicht terugvinden in onze lang PM-gesprek, zal wel even tijd kosten om het te vinden welke datum dat precies was :D

Over z'n naja sollicitatie is het niet echt, maar aanvraag om deel te nemen aan NEO. Je ziet zelf dat dit recent is en ik hem dus al had 'ontslagen', als ik het zo moet zeggen als MB. Heel veel info heeft hij volgens mij echter niet vanuit UFO ofzo... Want er is niet zoveel gepost op forums die gedeeld staan met AF.
Dus heb geen idee, waarom hij jullie contacteert, met de vraag om hulpje te worden van jullie. Volgens mij gewoon puur omdat hij geen MB meer is.

Hoe komt het dat hij geen MB meer is?
Tjaa... samen werken met de vijand en je MH aan het lijntje houden, dan houd het wel eens op.
Als ik 2-3 weken continue dezelfde PM moet hersturen, met de vraag om 'bevelen delen' aan te zetten + even een inventaris van zijn clears door te sturen, zodat ik weet welk target ik hem kon geven. Dan heb ik er na verloop van tijd wel genoeg van, om telkens op het antwoord 'ik stuur het zo door' te wachten.
In z'n hele MB-gebeuren heeft hij weldegelijk 1 aanval voor me gestuurd, en dat was dan nog een Fake, op jawel: Pompoen (vanuit de PM's).

Kan je dus wel voorstellen dat hij communiceerd met spelers, waarvan ik hem de opdracht geef om die spelers aan te vallen.
Lijkt me al voldoende om aan te nemen, dat hij niet gestabt wordt, maar dat wij dat waren die gestabt werden door hem ;) Vandaar ook ons besluit om de MB stop te zetten.


Dus met het hele gebeuren van Spion etc, niets van waar. Gewoon een speler die jullie wil benaderen om UFO schade toe te brengen lijkt me.
 
Reactiescore
32
Jazekers, we moeten door :).
Maar die we vandaag/gisteren hebben overgenomen liggen daar een eind uit de buurt.

Contact is Inderdaad opgenomen met deze speler. maar verder dan dat we het goed gezien hadden dat die dorpen bij ons overnam kwam het niet.



Zullen we dan maar eens doen :)

Zeker doen!
Ik heb me sinds kort teruggetrokken voor deze zaken, dus kan je helaas hier niet meer bij helpen.
Eventueel kan je ook nog trachten de MH van de speler aan te spreken, wie weet kan je daar wat mee afspreken.
 
Reactiescore
3.457
Ik snap natuurlijk dat het heel vervelend is dat er ineens twee gevallen uit je zusterstam worden besproken op het af,maar als je als stam de lusten wil van een zusterstam,moet je de lasten er ook bij nemen.
 
Reactiescore
32
Nee ik ben gewoon voorzichtig en het rook in eerste instantie naar spionage, omdat die in de MB stam van jullie zit/zat en het verhaal waar die mee kwam erg warrig was en is.

Wij zijn gewoon voorzichtig en waakzaam, omdat stammen zoals UFO wel vaker naar dat soort middelen grijpen.



Waarom zouden wij aanvallen met clears als wij geen of amper direct front hebben? Fakes zijn er verzonden en zeer veel zelfs.

Hoezo zouden wij actief moeten participeren terwijl het voornaamste front voor jullie is en ook was?

Jullie gingen op je bek en zijn gekapt. Ook in de rim proberen jullie partners te ronselen om te clearen voor jullie.


Is geenzins duidelijk aan wie dit is gericht en van wie. Dus alsnog nietszeggend en vooral niet als de MB een ander verhaal vertelt.

Vanuit N.E.O perspectief is het erg logisch dat wij dit vonden stinken, omdat Timah in UFO kamp zit en zat. Daarnaast MB en die dan een vaag verhaaltje optuigt over ruzie en daarom wilt overlopen...

Die ook nog eens zeer opvallend bij meerdere accounts info probeert te vergaren en al langer dan vandaag. Ook is hij niet het enige UFO gerelateerde account dat loopt te vissen.

Ik heb hier lijkt me al een stukje op geantwoord in m'n melding die ik net schreef :D

Nu hoe je erbij komt dat UFO zich tot zulke zaken verlaagd weet ik niet? Misschien is er iets gebeurd of dergelijks, maar voor zover ik weet is er in UFO nog nooit sprake geweest van een spion of mol te plaatsen elders in een stam. Verklaar nader graag.

Over de massa, inderdaad gaven jullie aan fakes te sturen, dit heb ik even nagecheckt en blijkt te kloppen. Excuses hier dus voor.
Feit dat wij stopten met de aanvallen, was puur omdat de frontspelers ons dit vroegen. Vele treintjes bleven hangen of werden gesniped. Tot de tijd dat edels terugkwamen, stonden de dorpen al vol, dus zijn wel wat doodgelopen idd (maarja iedere clear is nuttig gebruikt).

Over timah tjaa... ik heb het verhaal al uitgelegd. Ik ben zelf heel voorzichtig 'normaal' in zulke zaken. Dus ik wil het liefst dat niemand te weten komt wie m'n MB(s) zijn. Vandaar dat ik het aan niemand vermeld had dat hij mijn MB was. Dus moest ik natuurlijk ook zeggen dat hij een soort van edelvoer voor me was (was namelijk mijn groeirichting in der tijd).
Dat hij het gesprek tussen hem en pompoen aangeeft, tjaa dat stuurde pompoen mij toen hij er nog lag ook al door, toen kreeg timah dus z'n 1ste waarschuwing van ons dat hij niet met toekomstige targets over zulke zaken kon praten (zagen dit beetje als verraad).
Wel is het zo (maar nogmaals, dit heb ik daarnet ook vermeld), dat Timah zelf nog Pompoen had aangevallen (een fake), dus kan je er wel vanuit gaan, dat timah dus voor mij een MB was, die een aanval moest uitvoeren op Pompoen, terwijl Timah in contact stond met Pompoen. (wellicht had timah dus gezegd dat hij een fake zou sturen). Dus kan je besluiten dat Timah mij gestabt heeft bij deze.


Verder kan ik je Pm's geven, waar ik 10-15x vraag of hij 'bevelen delen' wil opzetten en doorgeven wanneer zijn clears op maat zijn, om ze te gebruiken voor kleine spelers in het cluster. Is nooit antwoord op gekomen.
Op een dag zie ik dan plots dat Juulian7 een dorp van Timah had overgenomen. Dus vroeg ook gelijk aan timah of hij OS nodig had. Alleen zei hij me toen: 'neen is niet nodig, ik viel hem aan en het dorp was dus leeg en had de aanvallen niet zien aankomen'.
Okéé ja, ik denk oke maar, we zien wel wat volgt.
Een dag later verloor hij opnieuw een dorp aan juulian7. Maar toen viel het me op dat er geen verslagen tegenstanders waren aan beide kanten.
Dat was natuurlijk het sein voor ons, om even onderzoek te doen en wat bleek: Er volgden nog dorpen, zonder dat er verslagen tegenstanders waren.
Een paar dagen later, werden die nieuwe dorpen van juulian7 (die hij overnam van timah) aangevallen door een speler (ga hier geen naam neerzetten), waarbij juulian7 uiteraard ODD bijkreeg. Wat blijkt! Timah kreeg diezelfde dag heel veel ODO (ondersteuner) bij.
Dit wijst dus ook dat Timah, samenwerkte met Juulian7, terwijl hij nog officieel onze MB was. Vandaar ook dat wij onze MB met onmiddelijke ingang hebben stopgezet, zonder opzegtermijn.
Denk dat dit wel een antwoord is op je vraag, waarom Timah naar jullie toekomt en zegt dat wij hem stabben.
 
Reactiescore
32
Ik snap natuurlijk dat het heel vervelend is dat er ineens twee gevallen uit je zusterstam worden besproken op het af,maar als je als stam de lusten wil van een zusterstam,moet je de lasten er ook bij nemen.

Och je hoort me zeker niet klagen hoor, zo is het AF nog wat actief.
Alleen zijn dit gevallen waar ik:

1) niets van af weet
2) geen oplossing kan voor geven, aangezien ik geen MH ben en ook geen leidinggevende.

Ik kan je dus met de beste bedoelingen enkel doorverwijzen helaas.
 
Reactiescore
32
Hierbij het bewijs, dat ik Timah de opdracht geef om Pompoen aan te vallen, waarbij hij ook aangeeft dit te doen. Vervolgens een screen

upload_2019-3-26_23-25-35.png
upload_2019-3-26_23-27-54.png


Dan zal ik ook nog even de PM's sturen, waarbij wij hem vragen de bevelen te delen etc ^^

upload_2019-3-26_23-29-36.png
upload_2019-3-26_23-30-35.png

upload_2019-3-26_23-32-10.png
(hierbij zie je dus ook, dat wij de uitleg doen waarom we gezegd hadden dat hij edelvoer/edelrichting was)

upload_2019-3-26_23-33-28.png

upload_2019-3-26_23-35-1.png


Lijkt me niet dat wij geen moeite hebben gedaan, om het beste eruit te halen en hem meerdere keren de vraag te hebben gesteld, dus ook veel kansen hebben gegeven ;)
 
Reactiescore
3.457
Aangezien hij nog steeds een plaatsje heeft in jullie zuster/mb stam,snap ik de verwardheid wel van Neo.
 
Reactiescore
32
Aangezien hij nog steeds een plaatsje heeft in jullie zuster/mb stam,snap ik de verwardheid wel van Neo.
Ik zeg ook zeker niet dat het niet verwarrend is
Vind het zelf ook bijzonder vervelend dus hoop dat hij er snel uit wordt gezet.

Waar ik alleen op doel is dat de spelers van Plato me IG sturen, met: 'wat is dit met ufo, een beetje mb' s laten komen spionneren binnen neo', zonder ook maar iets te vragen en gelijk met de vinger te wijzen.
Daarbij ook op het AF zulke uitspraken komen doen zonder eerst een beetje onderzoek te verrichten, dan had ik hem deze screens en de uitleg IG ook kunnen geven.

Maarja, het lijkt me wel duidelijk dus, dat ufo geen spion binnen Neo wou krijgen.
Dat wij timah niet hebben gestabd en dat hij dus gewoon jullie contacteerde omdat hij kwaad is dat hij geen MB meer is ofzo.
 

DeletedUser61134

Guest
Weer een MB die zijn plaats niet kent.
Gehoorzamen en doen wat je beloofde te doen ! Voorkomt een hoop gedoe.

Herinner me mijn mb nog op W6, W20 en W45 nog, hadden ze gewoon meteen moeten edelen achteraf want wat een druiven allemaal.
Ongeveer niveau druifheid van Martijn
 
Reactiescore
32
Weer een MB die zijn plaats niet kent.
Gehoorzamen en doen wat je beloofde te doen ! Voorkomt een hoop gedoe.

Herinner me mijn mb nog op W6, W20 en W45 nog, hadden ze gewoon meteen moeten edelen achteraf want wat een druiven allemaal.
Ongeveer niveau druifheid van Martijn
Najaa is eigenlijk de eerste MB waar ik last mee heb/had :D de anderen doen gewoon hun functie, waarvoor ik veel bewondering heb!
Wie voor mij iets doet, krijgt ook iets terug, zo ben ik dan ook wel :D
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
Wauw wat lees ik toch veel onzin weer..
En please laat nou niet juist neo naar voren komen met de argumenten om spionnen te kweken binnen de stammen. Want ook hier is nog wel een weerwoord op te geven!! Ik denk dat neo zelf wel weet waar ik het over heb ;).

Klagen over onzin en dan zelf onzin gaan verkopen. Laat maar zien ben benieuwd.

Waar Sjaak tenminste nog fatsoenlijk post, en Martijn terecht zijn plaats wijst qua handelen gedrag :oops:, kom jij, als stamleider en dus gezicht van UFO, met een post als deze zonder enige opbouw waarin je precies hetzelfde doet als waar je stamgenoten kritiek op hebben.
 
Reactiescore
32
Klagen over onzin en dan zelf onzin gaan verkopen. Laat maar zien ben benieuwd.

Waar Sjaak tenminste nog fatsoenlijk post, en Martijn terecht zijn plaats wijst qua handelen gedrag :oops:, kom jij, als stamleider en dus gezicht van UFO, met een post als deze zonder enige opbouw waarin je precies hetzelfde doet als waar je stamgenoten kritiek op hebben.
Inderdaad heb je hier volkomen gelijk in!
Ik heb dan ook Dpschut vriendelijk gevraagd zijn AF-post te verwijderen, wat mij ook lijkt gebeurd te zijn.
 
Bovenaan