Top & Flop spelers

Reactiescore
3.536
Het pp farmen is op zijn einde hier dus :p

Veel plezier op een volgende wereld als je serieus gaat. Spel is wel wat veranderd!
 
Reactiescore
32
upload_2019-3-19_10-49-35.png

TBN gestopt? --> Lijkt me toch van niet...


Gisteren heeft UFO een aanvalletje ingezet op TBN, nadat hij ons toch een beetje belazerd heeft met trachten spelers uit UFO te rekruteren naar NEO.
Nu allemaal goed, het liep niet meteen zoals gepland, maar we wisten toch wat troepen te doden + een dorpje in te pikken. Zoals het natuurlijk gaat, eenmaal je wat winsten boekt, ga je nog wat doorrammen, zoals ook wij deze nacht/ochtend deden.

Tot mijn eigenste verbazing stond ik deze ochtend wakker, alweer een hele hoop berichten in de groepsAPP, maar toch ook wel interessante informatie.
Zo werd de bovenstaande screen gepost in de groep.
Nu aangezien we allen TBN wel een beetje kennen, hij heeft toch een beetje een ego soms, geloofde ik niet teveel van wat hij op z'n profiel neer had gezet. Ik ging dus een beetje op onderzoek uit^^

Vandaag:
Natuurlijk ben ik meteen in de groepsAPP mee gaan sturen over deze situatie. Al snel had ik gezegd, dat ik er bijna zeker van was dat TBN iedereen wat wou belazeren, door dit op z'n profiel te zetten. Doen alsof je stopt, zodat de andere partij denkt makkelijk winsten te maken, maar toch gewoon blijven deffen...

Daarom heb ik naar TBN zelf een PM gestuurd, met de vraag wat de tekst op z'n profiel moest betekenen en wat hij ermee wou bereiken.
Deze PM werd verstuurd om 10u30:
upload_2019-3-19_10-56-24.png

Op de afbeelding zien jullie de conversatie die ik eigenlijk nu alleen aan het voeren ben ^^
Wel is het zo... Dat TBN de mail heeft bekeken en gelezen om 10u45-10u46.
Dit is dus pak weg 15 minuten later, dan dat ik hem een PMde stuurde. Dat lijkt me toch heel erg straf voor iemand die stopt, om binnen de 15min toch nog een PM te gaan lezen.
(Als ik stop, dan gooi ik TW van m'n mobiel en zet ik al m'n meldingen af... weet niet hoe jullie dit doen, maarja...)

Theorie:
Nu, er kan iets van aan zijn, er kan ook niets van aan zijn, maarja MIJN theorie zou de volgende kunnen zijn (ik zeg hierbij ook MIJN theorie, ik kan er ook volledig naast zitten, maar dan zou ik toch een reactie van TBN hebben gekregen^^).

Het gaat als volgt:

TBN is een speler die in NEO zat. Na het bespreken van de edellijnen, werden er wat woorden uitgewisseld, althans TBN eiste een hoop plaats ten opzichte van anderen. Kort na het bepalen van de edellijnen ging TBN even in fusie met Wout (weet volledige naam niet, sorry). Dit was ook zonder al teveel overleg met zijn stamgenoten toen (blijkbaar zette hij met die fusie een aantal spelers blok qua edelruimte.
Nu goed! TBN edelt wout, zo goed als volledig (toch jammer van die 60:1 regel zeker?).
Ondertussen speelt hij ook wat safe, door met 2 stammen (toen de 2 grootste) contact op te zoeken en op 2 paarden te wedden. Dit liep voor hem droevig af!
Vroeg of laat wist TBN 'Tjaa, hoelang nog voor ze op me komen,...'. Jazeker, lang heeft het dus niet echt geduurd, toch niet zo lang om in al z'n nieuwe dorpjes (ik denk een stuk of 15-20) troepen aan te maken!
Op een ochtend, beginnen de aanvallen te komen. Veel verloren troepen + ook een dorpje, nuja dat valt op zich nog wel mee zal hij gedacht hebben. Tot hij merkte dat de aanvallen niet gingen stoppen, er werden namelijk nog meerdere aanvallen gestuurd. Hierbij verloor hij ook redelijk wat troepen eigenlijk (toch voor hem).

Aangezien hij dus met al die 'lege' dorpjes zit (er zal wel iets van troepen instaan, maarja hoelang duurt het uitbouwen van een defdorp... zo weet je ook al genoeg), is het een kwestie van tijd voor hij door z'n eigen def heen zit en dus minder kan schuiven aan z'n front.
Nu komt het stukje van z'n tekst op z'n profiel 'Ik ben gestopt op w66, proficiat NEO en UFO'. Net alsof wij zijn plezier hebben afgepakt?? Of gaat hij nu plots toch ons echt feliciteren...?
Nu goed! Natuurlijk allemaal makkelijk getypt en gezegd op een profiel dat je stopt (er is al bewijs geleverd dat hij nog degelijk online is...)
Mijn theorie is dan ook:
* TBN heeft deze tekst op z'n profiel gezet, om de schijn op te wekken dat hij gestopt is en dat het aanvallen en edelen van zijn dorpen een makkie wordt. Dat halen wij zeker uit rapporten die we hebben zien passeren waar er nog gewoon wordt gedeft en geschoven tussen dorpen.
* TBN probeert zich een beetje in te dekken, door te zeggen dat hij stopt! Dit omdat hij vroeg of laat dus wellicht zonder Def komt te zitten en daarna dorpen gaat verliezen. Zo kan hij terugkoppelen dat hij eerder gestopt was, om niet te moeten toegeven dat de hele situatie eigenlijk zijn fout is en hij z'n eigen lot heeft bezegeld.

Feit dat hij m'n PM's leest en niet antwoord, lijkt me genoeg te zeggen!!
Hij probeert zich op een makkelijke manier er onder uit te werken, voor het geval zijn account aan het vallen is...


Zoals ik al zei! Dit is volledig mijn visie op deze situatie! Sommigen zullen wel zeggen: 'tjaa je hebt geen bewijs en je praat maar wat', ja dat kan! en als dat zo is dan zal ik later ook gewoon degene zijn die m'n excuses zal uiten aan TBN en de AF-lezers/posters.
Maar 1 + 1 = 2. Het lijkt me allemaal een beetje te toevallig, omdat hij eergisteren of gisteren ook nog tegen NEO zei dat hij ons wel klein zou krijgen...
 

DeletedUser69389

Guest
Op het moment dat je met 2.5 clear een aanvaller van 25K weet te behalen op TBN dan weet je wel hoe er gedefft wordt.... Namelijk erbarmelijk slecht...

bea27bb4bf71afd8f157d99fc94cd061.png
e0924258c6e45676ee65b89d7928bf5d.png

d82a5618ec38149001669d49f270907a.png
 
Reactiescore
32
Op het moment dat je met 2.5 clear een aanvaller van 25K weet te behalen op TBN dan weet je wel hoe er gedefft wordt.... Namelijk erbarmelijk slecht...

bea27bb4bf71afd8f157d99fc94cd061.png
e0924258c6e45676ee65b89d7928bf5d.png

d82a5618ec38149001669d49f270907a.png

Heb ook niet gezegd dat hij goed deft hé ^^
Heb enkel laten verstaan dat hij nog steeds z'n def schuift, althans als ik naar de scoutsrapporten kijk.
Ondertussen heeft onze goede vriend gereageerd, namelijk als volgt:

upload_2019-3-19_11-27-33.png

Excuses voor het wat rommelig wegwerken van de namen ^^ ik ging effe los
 
Reactiescore
3.452
Eerlijk gezegd vallen de verliezen mij erg mee als we er van uitgaan dat 3 stammen vanaf gister( zo’n 5 mil aan punten) hebben lopen rammen?
 

DeletedUser69389

Guest
Eerlijk gezegd vallen de verliezen mij erg mee als we er van uitgaan dat 3 stammen vanaf gister( zo’n 5 mil aan punten) hebben lopen rammen?
Wij als N.E.O hebben afgezien van die paar clears maar weinig gedaan hoor.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Ik weet nooit wat er op ons profiel staat tbh. Dat is niet echt wat mensen hoort te boeien. Zijn arrogantie daarentegen, alsof hij uberhaupt ooit een massa heeft gedeft....
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
Wel w59 is nog steeds niet klaar :rolleyes:
 
Reactiescore
3.536
Ik ben het eens met Laurens. Het boeit weinig dat die tekst op zijn profiel staat.


Zeggen dat je stopt kan ook betekenen je niet meer serieus gaat spelen en gewoon nog wat gaat tegenwerken tegen de spelers die je account willen edelen.

Dat TBN gefaald heeft is wel een vaststelling.
 

DeletedUser69389

Guest
Ik ben het eens met Laurens. Het boeit weinig dat die tekst op zijn profiel staat.


Zeggen dat je stopt kan ook betekenen je niet meer serieus gaat spelen en gewoon nog wat gaat tegenwerken tegen de spelers die je account willen edelen.

Dat TBN gefaald heeft is wel een vaststelling.
Niet serieus spelen, maar wel voor 80 euro aan pp kopen. Puur om te kloten. :D:):rolleyes::confused:
 
Reactiescore
32
Ik ben het eens met Laurens. Het boeit weinig dat die tekst op zijn profiel staat.


Zeggen dat je stopt kan ook betekenen je niet meer serieus gaat spelen en gewoon nog wat gaat tegenwerken tegen de spelers die je account willen edelen.

Dat TBN gefaald heeft is wel een vaststelling.

Is ondertussen al opgehelderd ^^

Een zekere Guillaume ofzo, zou die tekst op het profiel gezet hebben, omdat hij hem wou runnen.
Echter heeft een CO van hem gezegd dat die dat niet mocht ofzo... heel vreemd maar bon.
Het was dus de eigenaar die wou stoppen, en de CO's wouden doorgaan.
 
Bovenaan