Top/Flop spelers

DeletedUser5310

Guest
De speler EffeZonderGrappen heeft onderstaande award zojuist gehaald.
Een speler met 9 dorpen en maximaal 2 clears. Dit is nog eens next level boosten. :biggrin: Iemand die mij uit kan leggen hoe?

award10.png

1x Aanvaller van de dag
Versla als aanvaller de meeste eenheden in deze wereld.

Beste resultaat: gisteren (630.088 eenheden)

Er is een boerderij limiet van 60k, dus veel units in een dorp zetten met muur 0 en geen geloof lijkt me het antwoord :p
 

DeletedUser58227

Guest
Ik bedoelde meer wie hij zo ver heeft gekregen dat te organiseren.
 

DeletedUser80264

Guest
Ik heb niemand zo ver gekregen om dat te organiseren, er kwam iemand naar mij met een idee voor een goede grap. Toch leuk dat ook kleine spelers aandacht kunnen krijgen:)
 
Reactiescore
1.089
0 toegevoegde waarde, 0 noemenswaardigheid, en totaal geen unieke actie. Dus de grap is hier ook allang van verdwenen. Veel grotere en/of leukere van dit soort gefakete avdd's gezien. Maar wees er vooral trots op, je hebt ongeveer een dag of 30 daarna wordt de wereld gereset en is het voor altijd weg.
 

DeletedUser80202

Guest
0 toegevoegde waarde, 0 noemenswaardigheid, en totaal geen unieke actie. Dus de grap is hier ook allang van verdwenen. Veel grotere en/of leukere van dit soort gefakete avdd's gezien. Maar wees er vooral trots op, je hebt ongeveer een dag of 30 daarna wordt de wereld gereset en is het voor altijd weg.

Oei... Nja ik hoop allesinds dat het je niet te lang heeft wakkergehouden vandenacht.
Ik heb altijd nog mijn screenshots he.

Groetjes
LangWakker
 
Reactiescore
1.089
Oei... Nja ik hoop allesinds dat het je niet te lang heeft wakkergehouden vandenacht.
Ik heb altijd nog mijn screenshots he.

Groetjes
LangWakker

Wat wil je anders dat ik erop zeg dan? Ik ben absoluut geen partypooper, maar zelfs voor vooropgezette odafake is dit gewoon hartstikke mager. En aangezien al honderden je zijn voorgegaan die net zo min grappig waren, zie ik niet in waarom je hier over dat rapportje komt opscheppen.

Ben eerder bang dat het jou wakker gaat houden als de classic weer gereset wordt. Maar whatever floats your boat, gefeliciflapstaart met je neppe kut rapportje. Het is maar waar je trots op bent.
 
Reactiescore
1.089
Iemand anders begon erover, hij reageerde gewoon. Calm your tits

Ik had het bij mijn eerste reactie gelaten als hij niet gelijk op de man kwam spelen. Mijn reactie was uitlsuitend gericht op zijn actie, die -of iemand anders daar over begon of niet - gewoon triest is.
 
Reactiescore
1.278
De azijn is zo te zien in de uitverkoop:eek::confused:
 
Reactiescore
7.918
Ik had het bij mijn eerste reactie gelaten als hij niet gelijk op de man kwam spelen. Mijn reactie was uitlsuitend gericht op zijn actie, die -of iemand anders daar over begon of niet - gewoon triest is.

Op de man spelen... Ik snap zijn reactie wel. Normaliter kan ik je posten wel waarderen maar je bent op dit moment echt ontiegelijk ongesteld bezig over iets kleins. Laat het lekker inderdaad, hij vind het leuk. Iets positiefs op dit voornamelijk negatieve forum mag heus wel eens.
 
Reactiescore
1.089
Ik vind oda boosten niet per se iets positiefs maar whatever. Vind overigens dat als iemand gelijk op de man speelt, en ja dat is het zeker, dat hij echt wel een kattige reactie terug kan verwachten. Ik oordeelde in eerste instantie alleen over het boosten, meer niet.
 
Bovenaan