Top/Flop spelers

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
Conclusies trekken zonder onderzoek of met gebrekkige informatie is meestal niet zo een goed idee.
 

Deleted User - 487849361

Guest
Iedereen kan TW stats zien en iedereen die opgelet heeft vanaf het begin kan zien dat deze jongeman zijn stam in de steek liet om vervolgens één van zijn oude stamgenoten te stabben terwijl zijn nieuwe stamgenoten zich bezighielden met zijn andere oud-stamgenoten.
Maar hé, hij heeft wel 'bijna' 2 hele dagen gewacht na het verlaten van zijn oude stam voordat hij dat deed, moet genoeg zijn om niet als een backstab te tellen toch?

En dan heb ik het niet eens over je andere vriendje, miaauw miaauw gehad die yoyoyo1000 'vriendschappelijk' heeft overgenomen.
Nogmaals, zie TWstats, timing van het verlaten van de oude stam, het joinen van de nieuwe en het overnemen van zijn dorpen (zie ook even zijn stamnaam).

Maar daar had jij natuurlijk niks mee te maken, want jij maakte dezelfde overstap maar was van al dit niet op de hoogte...

Altijd leuk dat geroep zonder zelf ook maar enig idee te hebben van hoe het zit.
Ik kan best begrijpen dat je salty bent omdat je weggespeeld wordt/ bent.

Er is nooit contact geweest met die OudeBooijnk. Hij loopt Eddard wel lekker te cf-en zonder wat te vragen. Dat dorp stond ook preventief gestackt. Hij springt ook direct boven ons cluster zonder enig overleg, maarja Eddard zijn de stabbers omdat ze een cf-er wegwerken die toevallig in een oude stam zat.
Met betrekking tot die nap met negative. Eddard heeft zich daar volledig aangehouden. Zelfs zonder dat negative maar akkoord heeft gegeven, maarja Negative had al OS staan bij Eyjaf toen die in zijn stam kwam, ondanks die NAP. Hebben we niks mee gedaan. Inmiddels valt hij Eddard ook lekker aan (bewijs bekijk dat geliefde twstats maar).

Ondertussen krijgt het eendje bonussen van innogames voor elke speler die te weinig pp koopt die hij weet weg te pesten. Een andere verklaring voor zijn gedrag kan ik echt niet meer bedenken.
Succes aan iedereen die nog blijft hangen bij dit verrotte en corrupte spel.
 
Reactiescore
2.490
Lol... zie ik 1 pagina terug dat mensen zichzelf moeten informeren zie ik dat er hier uitspraken worden gedaan over contracten van een cm bij InnoGames en bonussen :)

Laat ik direct zijn: een cm krijgt geen Bonussen en ik verdien meer ik een weekend in de horeca ;)
 

DeletedUser69389

Guest
Lol... zie ik 1 pagina terug dat mensen zichzelf moeten informeren zie ik dat er hier uitspraken worden gedaan over contracten van een cm bij InnoGames en bonussen :)

Laat ik direct zijn: een cm krijgt geen Bonussen en ik verdien meer ik een weekend in de horeca ;)
Maar als mensen incompetent zijn in de horeca dan worden ze eruit gestuurd. Zeker als ze niet kunnen communiceren met hun klanten.

Bij Innogames daarentegen laten ze je voortdurend aankloten en wat alleen maar voor een verdere achteruitgang van NL zorgt. Omdat men je arrogante, betweterige, neerhoudende communicatie richting hen zat is. Zeker in combinatie met de gebrekkige communicatie en transparantie die je brengt en de onkunde om je eigen fouten niet in te zien en dezelfde fouten telkens te maken. Ook al word je op potentiële fouten gewezen door de community dan nog bega je ze en als je ze maakt kom je met zwakke smoesjes.

Ik hoef bijvoorbeeld alleen maar w18 als voorbeeld te noemen waar jaren van arbeid teniet werden gedaan door jou. Men ging ervan uit dat de wereld in de vredesperiode was ingegaan, omdat dat ook als zodanig werd aangegeven. Om een week later dan te zien dat hun account op grijs was gegaan vanwege inactiviteit omdat jullie hadden verzaakt de wereld te sluiten. Kwam er begrip vanuit jullie en vooral vanuit jou? Amper tot niet en dit is één van de vele voorbeelden.
 

DeletedUser79687

Guest
Lol... zie ik 1 pagina terug dat mensen zichzelf moeten informeren zie ik dat er hier uitspraken worden gedaan over contracten van een cm bij InnoGames en bonussen :)

Laat ik direct zijn: een cm krijgt geen Bonussen en ik verdien meer ik een weekend in de horeca ;)

Ik ben het volledig met je eens, je kan ook geen 100 procent inzet verlangen van iemand die zwaar wordt onderbetaald, want dan moet hij/zij er nog een andere baan naast zoeken en heeft ten slotte wel wat beters te doen.

Daarnaast hoef je het voor de waardering ook niet te doen, het negatieve klimaat wat er wordt geschept op het af, is zeer stuitend.

Wat je dan overhoud is een baan waarbij je niet wordt gewaardeerd, een zwaar onbetaalde baan, die meer vrijwillig is.

En waarschijnlijk willen mensen die zo grote kritiek uitte. niet eens het stokje overnemen, of zullen partijdig optreden, omdat ze hun vriendjes daarmee kunnen helpen.
 
Reactiescore
2.490
Maar als mensen incompetent zijn in de horeca dan worden ze eruit gestuurd. Zeker als ze niet kunnen communiceren met hun klanten.

Bij Innogames daarentegen laten ze je voortdurend aankloten en wat alleen maar voor een verdere achteruitgang van NL zorgt. Omdat men je arrogante, betweterige, neerhoudende communicatie richting hen zat is. Zeker in combinatie met de gebrekkige communicatie en transparantie die je brengt en de onkunde om je eigen fouten niet in te zien en dezelfde fouten telkens te maken. Ook al word je op potentiële fouten gewezen door de community dan nog bega je ze en als je ze maakt kom je met zwakke smoesjes.

Ik hoef bijvoorbeeld alleen maar w18 als voorbeeld te noemen waar jaren van arbeid teniet werden gedaan door jou. Men ging ervan uit dat de wereld in de vredesperiode was ingegaan, omdat dat ook als zodanig werd aangegeven. Om een week later dan te zien dat hun account op grijs was gegaan vanwege inactiviteit omdat jullie hadden verzaakt de wereld te sluiten. Kwam er begrip vanuit jullie en vooral vanuit jou? Amper tot niet en dit is één van de vele voorbeelden.

Feitelijk: Als een wereld in vredesperiode gaat betekent dat niet dat je kan stoppen met inloggen. Inactiviteitsverwijderingen blijven doorgaan tot op het moment dat de wereld manueel afgesloten wordt. Wat betekent dat een account 14 dagen inactief was.

Mogelijk dat het afslutien op een later moment gebeurd is dan origineel aangegeven, dit kan verschillende oorzaken hebben. Mocht je ze toen niet gelezen hebben bied ik je hier nogmaals daarvoor mijn excuses aan.

Ik mis ook echter wat dit te maken heeft met mijn vermelding in dit topic. Dus als we daarover even ontopic kunnen gaan? :)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser74552

Guest
Ik mis ook echter wat dit te maken heeft met mijn vermelding in dit topic. Dus als we daarover even ontopic kunnen gaan? :)
Verschrikkelijk om te zien hoe iemand als community manager lijnrecht tegenover de community staat in plaats van er naast. Er blijkt geen enkele vorm van empathie uit je Posts en ook niet uit je support reacties. Dat is misschien nog wel hetgene dat ik het kwalijkste vind.

Iedereen begrijpt dat je gebonden bent aan innogames en je niet de richtlijnen van het spel bepaald maar een stukje transparantie of meedenken vanuit jouw kant is vaak ver te zoeken. Hier kunnen we denken aan verscheidene feedback fora waar de vele toch onnodige fouten aan het licht werden gebracht.

Deze Classic is daar natuurlijk ook weer een goed voorbeeld van. Timen op 33 ms wat alleen met een tool kan en niet in game lijkt me iets dat duidelijk van te voren had kunnen worden aangegeven. Resultaat hiervan is dat alle noobs die nog nooit van een time extensie hebben gehoord op 50 ms timen en alle ervaren spelers op 33ms. Kleine fout maar kleine foutjes tellen op.

Zo hebben we natuurlijk ook nog de announcement pagina over cl18 die naar de instellingen van cl17 verwees en de onduidelijkheid over het uitnodigingssysteem waar nooit wat over is gezegd.

Uiteindelijk kunnen we als community wel een boek schrijven over onnodige fouten die puur door slordigheid en wat lijkt op desintresse worden gemaakt.

(Een boek dat misschien al lang geschreven had moeten worden en opgestuurd naar innogames)

Een beetje empathie is dan zelfs nog ver te zoeken in je Posts. De manier waarop je zegt dat je in weekend in de horeca meer verdiend dan met je positie als CM, straalt al geen enkele vorm van klasse uit of affiniteit met je functie. Ik vind het bizar.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser76748

Guest
Verschrikkelijk om te zien hoe iemand als community manager lijnrecht tegenover de community staat in plaats van er naast. Er blijkt geen enkele vorm van empathie uit je Posts en ook niet uit je support reacties. Dat is misschien nog wel hetgene dat ik het kwalijkste vind.

Iedereen begrijpt dat je gebonden bent aan innogames en je niet de richtlijnen van het spel bepaald maar een stukje transparantie of meedenken vanuit jouw kant is vaak ver te zoeken. Hier kunnen we denken aan verscheidene feedback fora waar de vele toch onnodige fouten aan het licht werden gebracht.

Deze Classic is daar natuurlijk ook weer een goed voorbeeld van. Timen op 33 ms wat alleen met een tool kan en niet in game lijkt me iets dat duidelijk van te voren had kunnen worden aangegeven. Resultaat hiervan is dat alle noobs die nog nooit van een time extensie hebben gehoord op 50 ms timen en alle ervaren spelers op 33ms. Kleine fout maar kleine foutjes tellen op.

Zo hebben we natuurlijk ook nog de announcement pagina over cl18 die naar de instellingen van cl17 verwees en de onduidelijkheid over het uitnodigingssysteem waar nooit wat over is gezegd.

Uiteindelijk kunnen we als community wel een boek schrijven over onnodige fouten die puur door slordigheid en wat lijkt op desintresse worden gemaakt.

(Een boek dat misschien al lang geschreven had moeten worden en opgestuurd naar innogames)

Een beetje empathie is dan zelfs nog ver te zoeken in je Posts. De manier waarop je zegt dat je in weekend in de horeca meer verdiend dan met je positie als CM, straalt al geen enkele vorm van klasse uit of affiniteit met je functie. Ik vind het bizar.

Ik denk dat het wel duidelijk is dat Duckje z'n best doet maar soms eens iets is die hij niet op de juiste manier aanpakt maar iedereen maakt wel eens fouten. Hij moet zich ook houden aan de richtlijnen van Innogames. Misschien ben je salty omdat hij eens iets niet goed heeft opgelost maar zo'n dingen gebeuren. Give the man a break.
 

DeletedUser74552

Guest
Ik denk dat het wel duidelijk is dat Duckje z'n best doet maar soms eens iets is die hij niet op de juiste manier aanpakt maar iedereen maakt wel eens fouten. Hij moet zich ook houden aan de richtlijnen van Innogames. Misschien ben je salty omdat hij eens iets niet goed heeft opgelost maar zo'n dingen gebeuren. Give the man a break.
Een fout is een fout en fouten maken is menselijk. De manier waarop hij omgaat met deze fouten is het probleem en dit is al jaren aan de gang. Meeste mensen stoppen gewoon met spelen en een enkeling probeerd door middel van het AF de dialoog aan te gaan. Vaak tevergeefs. (Zie feedback fora en vele anderen voorbeelden hiervan.)

En ja misschien ben ik wel een beetje salty dat het spel waar ik toch veel plezier uit haal, af en toe zo door het slijk word gehaald door het falen van het TW team. Ik heb deze Classic al vrienden het spel zien proberen en door de onduidelijk van de support zien verlaten.

Het is gewoon jammerlijk om te zien meer kan ik er niet over zeggen.
 

DeletedUser69389

Guest
Ik denk dat het wel duidelijk is dat Duckje z'n best doet maar soms eens iets is die hij niet op de juiste manier aanpakt maar iedereen maakt wel eens fouten. Hij moet zich ook houden aan de richtlijnen van Innogames. Misschien ben je salty omdat hij eens iets niet goed heeft opgelost maar zo'n dingen gebeuren. Give the man a break.
Als Duckje een keer zelf respect toont misschien. Er zijn al vele spelers door hem gestopt, omdat hij hen openlijk schoffeerde wanneer men iets vroeg en/of feedback gaf.
 

DeletedUser77627

Guest
De community is sowieso al extreem uitgedund, dat zie je ook al weer aan de grootte van elke nieuwe Classic. De hoeveelheid spelers die spelen is bedroevend..
 
Reactiescore
2.490
Bedankt voor jullie reacties en waardevolle feedback. Ik stel voor dat we hier terug ontopic Classic top/flop spelers gaan.

Mocht je over 1 van de onderwerpen hierboven echt in gesprek willen gaan kan je me een privebericht sturen of aanspreken op Discord.

Groeten
Duckje
 
Reactiescore
660
Ik vind hufhuf een topspeler.
 
Reactiescore
660
Die is nooit gestopt. Tot nu.
Ach ja, nu kan hij zijn tijd beter besteden.
 

DeletedUser3368

Guest
Bedankt voor jullie reacties en waardevolle feedback. Ik stel voor dat we hier terug ontopic Classic top/flop spelers gaan.

Mocht je over 1 van de onderwerpen hierboven echt in gesprek willen gaan kan je me een privebericht sturen of aanspreken op Discord.

Groeten
Duckje

Ben er een hele tijd uit geweest hoor, weet echt niet wat er in de tussentijd heeft plaatsgevonden en kan daardoor wellicht niet goed oordelen. Maar wat ik wel hoogst bedenkelijk vind is dat de community duidelijk aan geeft dat ze het met een hoop zaken niet eens zijn, er veel mensen die berichten leuk vinden en dat je eigen reacties daarop op 0 'vind ik leuks' stranden.

Je dichte houding van discussiëren verdiend niet de hoofdprijs Seppe, terwijl de community al jaren toe is aan transparantie. Wat mij betreft is het hierbij dus niet de discussie trekken naar persoonlijke berichtjes, maar gewoon openbaar, zoals in dit topic. En als je zegt dat het niets met topic te maken heeft kan ik dat volgen, maar neem dan het initiatief een nieuwe thread te beginnen op een specifieke plaats om deze discussie wel open en transparant te houden in plaats van in de doofpot te doen. Zo verlies je support van de community als deze zich niet gehoord en serieus genomen voelt.
 
Bovenaan