Top/Flop spelers

Reactiescore
146
Forum is weer zo inactief... zal ik nog maar eens iemand stabben boys?



tenor.gif
 

DeletedUser77704

Guest
Van Rammen spelers verwacht ik veel rammen, maar geen katapulten op Smederij & AH tegen spelers die 10X zo klein als hen zijn. Niveau van triestheid gaat weer eens omhoog op dit gebied.
 

DeletedUser79687

Guest
Van Rammen spelers verwacht ik veel rammen, maar geen katapulten op Smederij & AH tegen spelers die 10X zo klein als hen zijn. Niveau van triestheid gaat weer eens omhoog op dit gebied.

vertel? weer een primeur ben er gek op.
 

DeletedUser77704

Guest
Hier 2 screenshots als voorbeeld

go400jhx.jpg


En op mijn stamgenootje

dj3r0hyk.jpg


Echt triest, 185k+ account tegen een 9k en 4k speler .....
 

Deleted User - 487694086

Guest
Maakt niet uit wat de krachtsverhoudingen zijn opzich, dat t al gebeurd is erg genoeg imo.
Aan de andere kant, als je zo deft denk ik dat de kansen sowieso zo klein zijn dat t weinig uitmaakt :p
 

DeletedUser77704

Guest
Maakt niet uit wat de krachtsverhoudingen zijn opzich, dat t al gebeurd is erg genoeg imo.
Aan de andere kant, als je zo deft denk ik dat de kansen sowieso zo klein zijn dat t weinig uitmaakt :p

Doet wat je kunt ;) Je neemt al op tegen enorme overmacht, dan proberen te ontmoedigen door clears te slopen maar dan dat kata gebruik zorgt dat snel over. Geen recaps meer etc.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Aan Rammen om dit intern te bekijken, is inderdaad niet al te netjes. Hopelijk komt er niet gewoon een "sorry", maar gebeurt hier ook effectief iets mee tov de getroffen speler(s)
 

DeletedUser77627

Guest
Het is zeker ook niet de eerste keer dat Raphael met kata’s loopt te gooien. Tot op heden nog niks aan gedaan, erg treurig imo.
 

DeletedUser3368

Guest
Uiteindelijk heeft hij vooral zichzelf ermee. Hij sloopt zijn eigen toekomstige dorpen.
 

DeletedUser80010

Guest
Van Rammen spelers verwacht ik veel rammen, maar geen katapulten op Smederij & AH tegen spelers die 10X zo klein als hen zijn. Niveau van triestheid gaat weer eens omhoog op dit gebied.
Het zit jullie ook niet mee he :(
 
Reactiescore
93
Zal heel toevallig zijn dat deze 3 stammen DOGE aanvielen vandaag? lol
download.png
 
Bovenaan