Top/Flop spelers

Reactiescore
461
Je bent nu zelf de oorzaak van shitposts en de domme opmerkingen die hier dit forum worden geplaatst door je acties ingame, de posts die jij verafschuwd en waarom jij niet meer serieus bent gaan spelen. Problemen moet je aanpakken bij de bron ;)
 

DeletedUser73162

Guest
Je bent nu zelf de oorzaak van shitposts en de domme opmerkingen die hier dit forum worden geplaatst door je acties ingame, de posts die jij verafschuwd en waarom jij niet meer serieus bent gaan spelen. Problemen moet je aanpakken bij de bron ;)

Welke acties ingame? :D
 

Deleted User - 487694086

Guest
Dr zijn volgens mij zat werelden waar er gekata'd wordt tegenwoordig en de andere zogenaamde 'regeltjes' worden verbroken tegenwoordig. Heb dan ook een beetje respect voor de mensen die nog wel met de regels willen spelen, wat doorgaans de classicspelers zijn en blijf dan van de classics af. Dat was tot een handvol classics geleden een van de weinige plekken voor je nog decent kon spelen en dat zien we graag weer terug.
 
Reactiescore
660
fuck de classic wij doen wat we willen :D
Dat is ook zo. Neemt niet weg dat het steeds correcter wordt om te zeggen dat pakweg winnaars van een w61 wss spelers zijn die w1 niet tot de derde week kwamen.
Niet dat dat erg is, ieder zijn ding, maar een tijdje geleden werd daarover getwijfeld op dit forum, ik denk dat dat nu wel duidelijk is. Bedankt om het hier even superduidelijk te maken.
 

DeletedUser73162

Guest
Dat is ook zo. Neemt niet weg dat het steeds correcter wordt om te zeggen dat pakweg winnaars van een w61 wss spelers zijn die w1 niet tot de derde week kwamen.
Niet dat dat erg is, ieder zijn ding, maar een tijdje geleden werd daarover getwijfeld op dit forum, ik denk dat dat nu wel duidelijk is. Bedankt om het hier even superduidelijk te maken.

W61 was kapot noob en niemand heeft daar wat bereikt :)
 

DeletedUser79332

Guest
Om even hier serieus op terug te komen, allereerst speel ik TW voor mijn plezier. Voorheen hield dat in actief mee te doen in de P&P, momenteel is dat vooral het af en toe spammen op skype en het AF. W61 heeft mij bewezen dat er momenteel op de recente werelden niet of nauwelijks meer deftige P&P aanwezig is, en als het al aanwezig is, is het vooral mierengeneuk om bepaalde acties die zogenaamd wel of niet fair zouden zijn. TW heeft zulke regels nooit gemaakt, en hoewel ik begrijp dat sommige mensen ze maken, begrijp ik zeker ook de mensen die deze zogenaamde regeltjes niet opvolgen. Op W63 speel ik enkel voor mijn plezier, en wat is gebleken, W63 is voor mij de leukste wereld tot nu toe.

Bedankt voor je reactie.
Ik denk dat bijna iedereen voor zijn plezier speelt. Op een aantal na die er wat aan verdienen, lees Cm en co.
Dat er weinig deftige P&P is staat zo vast als een huis. Neemt niet weg dat ik de Magic op w61 beter vond overkomen dan nu. Ieder zijn eigen keus natuurlijk maar ik ben van mening dat dit gedrag er in iedergeval niet voor zorgt dat de P&P terug komt. Ook geen klein beetje.

Vond het gewoon zo'n groot verval van je manier van voorkomen. Vandaar dat ik om opheldering vroeg.
 

DeletedUser73162

Guest
Bedankt voor je reactie.
Ik denk dat bijna iedereen voor zijn plezier speelt. Op een aantal na die er wat aan verdienen, lees Cm en co.
Dat er weinig deftige P&P is staat zo vast als een huis. Neemt niet weg dat ik de Magic op w61 beter vond overkomen dan nu. Ieder zijn eigen keus natuurlijk maar ik ben van mening dat dit gedrag er in iedergeval niet voor zorgt dat de P&P terug komt. Ook geen klein beetje.

Vond het gewoon zo'n groot verval van je manier van voorkomen. Vandaar dat ik om opheldering vroeg.

Ik houd me afstandig van werelden waar de P&P nog iets van waardig is (lees W62) of waar ik niks te zoeken heb :)
 
Reactiescore
276
Dat is ook zo. Neemt niet weg dat het steeds correcter wordt om te zeggen dat pakweg winnaars van een w61 wss spelers zijn die w1 niet tot de derde week kwamen.
Niet dat dat erg is, ieder zijn ding, maar een tijdje geleden werd daarover getwijfeld op dit forum, ik denk dat dat nu wel duidelijk is. Bedankt om het hier even superduidelijk te maken.

Ik weet dat niet zeker hoor. Mijn sample size is behoorlijk klein en ik kan niet voor iedereen spreken, maar de mensen die ik tegen kom op de .nl classics spelen veelal nog met heel oude en al lang achterhaalde tactiek.

Interesante posts hierboven. De p&p van vroeger mis ik soms ook wel een beetje ja. Al zat daar ook wel wat meer moddergooierij tussen dan wij ons misschien willen herinneren met onze nostalgia-feel ;)
 
Reactiescore
1.468
Ik weet dat niet zeker hoor. Mijn sample size is behoorlijk klein en ik kan niet voor iedereen spreken, maar de mensen die ik tegen kom op de .nl classics spelen veelal nog met heel oude en al lang achterhaalde tactiek.

Interesante posts hierboven. De p&p van vroeger mis ik soms ook wel een beetje ja. Al zat daar ook wel wat meer moddergooierij tussen dan wij ons misschien willen herinneren met onze nostalgia-feel ;)
Is het ook niet grotendeels de afgenomen hoeveelheid AF posters die meespeelt?
Kijk, ik ben een relatief newgen speler. Hoewel ik al speel sinds W1 heb ik voor 2015 geen serieuze wereld gespeeld omdat ik eigenlijk het spel gewoon niet snapte. Ik zou graag fatsoenlijke P&P voeren, maar zo lang er niets is om op te reageren / te posten word dat een lastig verhaal.

Overigens ben ik er van overtuigd dat er zat goede spelers zijn tegenwoordig. Het probleem is vooral dat door afnemend totaal spelersaantal ze zich meer hebben verspreid over verschillende wereld, en als ze al op de zelfde werelden spelen, zitten ze vaak bij elkaar in de stam of op het account.
 

DeletedUser78972

Guest
Ik begrijp de kakakatanoobs wel een beetje dat het lastig is om je elke wereld weer aan de ongeschreven regels te houden en dat ze het leuk vinden om te trollen en rebels te doen.
Zo is w63 al een wereld die ze zo bespelen.
Ik begrijp dan ook niet waarom er geen coalitie gevormd wordt om zulke spelers hard aan te pakken met kata's om zo deze cl schoon te houden.

Op w59 hebben wij dit ook gedaan bij iemand en dat werkte bijzonder effectief.
 
Reactiescore
1.468
Ik begrijp de kakakatanoobs wel een beetje dat het lastig is om je elke wereld weer aan de ongeschreven regels te houden en dat ze het leuk vinden om te trollen en rebels te doen.
Zo is w63 al een wereld die ze zo bespelen.
Ik begrijp dan ook niet waarom er geen coalitie gevormd wordt om zulke spelers hard aan te pakken met kata's om zo deze cl schoon te houden.

Op w59 hebben wij dit ook gedaan bij iemand en dat werkte bijzonder effectief.
Denk dat die coalitie wel komt wanneer nodig. Maar tot nu toe geen bevestiging gezien dat ze daadwerkelijk actief zijn.
 
Reactiescore
1.094
Ik begrijp de kakakatanoobs wel een beetje dat het lastig is om je elke wereld weer aan de ongeschreven regels te houden en dat ze het leuk vinden om te trollen en rebels te doen.
Zo is w63 al een wereld die ze zo bespelen.
Ik begrijp dan ook niet waarom er geen coalitie gevormd wordt om zulke spelers hard aan te pakken met kata's om zo deze cl schoon te houden.

Op w59 hebben wij dit ook gedaan bij iemand en dat werkte bijzonder effectief.

Het ''grappige'' en het 'trollige' aan dat hele kakaka is naar mijn idee wel al verdwenen. Het was even leuk en rebels ja, maar nu is het niet meer dan gewoon zielig en irritant, pure zoektocht naar aandacht. Die aandacht hebben ze helaas wel gekregen, juist als men er niet zo op had gehapt was het eerder overgewaaid denk ik.

Ik ben het met sommige eens dat het jammer is dat ze dit naar de classic hebben gebracht, ik vind echter wel dat het hele ethisch correcte van de classic allang niet meer zo van toepassing is als dat het voorheen was.

Waarom er geen coalitie gevormd wordt lijkt me overigens heel duidelijk, niemand heeft zin om te gaan babysitten op een stel kleuters, men wil gewoon zijn eigen spel spelen.
 
Reactiescore
461
Weet niet, denk dat er nog wel wat goede anonieme teams hier en daar zitten
 
Bovenaan