Top/Flop spelers

Reactiescore
1.049
Nee het klopt niet, HOSParanoid en Sjaak007 hebben nooit contact gehad voordat jullie een edel naar hem stuurde. Een vriend van mij meldde dat hij een edel binnenkreeg en dat waren toevallig jullie. Het is pure toeval dus dat we een timing op jullie kregen voor deze backtime.

Ook zie ik geen enkel probleem met een dorp katapulten als het vervolgens toch geedeld zou worden door Sjaak007.
Dus ja, je bent in dit geval wel een liegebeest.
Sjaak geeft zelfs in de PM aan niet onze kant op te willen komen.. Enkel wij mogelijk de zijne.
Daarnaast zegt hij dat we BG zijn en heeft hij 2x de samenwerking bevestigd

Die backtime mag geluk zijn, feit blijft dat hij ook zei enkel in zn uppie aan te vallen en nu ook voordeel bij anderen behaalt
 

DeletedUser3368

Guest
Tip, laat als je toch bewijs wil laten zien van een bondgenootschap e.d. even het hele gesprek zien. Zou toch helpen als de wereld hier een mening over zou moeten vormen. Toch ligt het niet ver, misschien wel bijzonder dichtbij, van hetgeen wat jullie gedaan zouden hebben in zijn positie. Feit blijft, dit spel is geen simcity.
 
Reactiescore
1.049
Tip, laat als je toch bewijs wil laten zien van een bondgenootschap e.d. even het hele gesprek zien. Zou toch helpen als de wereld hier een mening over zou moeten vormen. Toch ligt het niet ver, misschien wel bijzonder dichtbij, van hetgeen wat jullie gedaan zouden hebben in zijn positie. Feit blijft, dit spel is geen simcity.
Dat we een verbond zouden hebben tot we die 2 gasten zouden hebben weggespeeld, tenzij een wereldveranderende situatie die nergens is gebeurd. Wij zouden ten eerste 2/3 dagen NAP aanbieden en ten tweede niet met kata's gaan strooien op boer en smid.
Dat je dat doet terwijl je weet dat we solo zijn, zegt meer over jullie dan ons
 

DeletedUser5310

Guest
Die backtime mag geluk zijn, feit blijft dat hij ook zei enkel in zn uppie aan te vallen en nu ook voordeel bij anderen behaalt

Vind dit toch wel een raar argument, als Sjaak een vriend van jullie had aangevallen en jullie hierdoor een backtime op hem konden plaatsen zou ik het héél apart als jullie dit niet zouden doen als je weet welke troepen hij in zijn dorp heeft staan.
 
Reactiescore
1.049
Vind dit toch wel een raar argument, als Sjaak een vriend van jullie had aangevallen en jullie hierdoor een backtime op hem konden plaatsen zou ik het héél apart als jullie dit niet zouden doen als je weet welke troepen hij in zijn dorp heeft staan.
Dan moet je geen 1 v 1 beloven in mijn ogen. Om dan alsnog in principe er een 2 vs 1 van te maken :)
Dit is ook geen los argument maar een optelsom!
- Kata's op smed en boer
- BG verbreken
- Meerdere beloftes verbreken
Voorbeeld: Zeggen ons niet te willen edelen
- Geen NAP aanbieden (Zelfs 5 min na samenwerking stop aanvallen!)
En nog wel wat dingen
 

DeletedUser3368

Guest
In al die tien jaren dat ik dit spel speel blijft het toch telkens hetzelfde met bepaalde spelers die van een wereld afgespeeld worden terwijl dat absoluut niet had moeten gebeuren :rolleyes:. Wellicht had het team te hoge verwachtingen van zichzelf en geen rekening ermee gehouden dat er spelers waren die verder dachten dan hun neus lang was.

Sjaak007 heeft o.a. dit tegen jullie gezegd:
Dus wil ik ook naar jullie toe eerlijk zijn, jullie moeten met mij dan ook geen rekening houden. Wat mij betreft proberen jullie mij te edelen. Niet dat ik zelf jullie kant op ga. Maar ik kan snappen dat jullie niet veel risico willen nemen en mijn kant willen op gaan.

Volgens mij staat daar toch heel duidelijk en eerlijk een andere boodschap als jullie hiervoor verkondigen aan de rest van de wereld. En het zeggen dat hij niet jullie kant op zou gaan is natuurlijk een bluf, dat hoort bij het spel. Iets met een psychologisch spelletje. Ik zou zeggen, neem het mee als les voor jullie volgende wereld ;)

Verder is het nu een hoop zwartmakerij van Sjaak007, maar ligt het aan mij of hebben jullie nog 0,0 bewijsstukken hiervan laten zien? Het is nog een hoop zwak geschreeuw. Propaganda is inderdaad van een erg laag niveau geworden, had men hier eerder toch gelijk. Zo jammer...
 
Reactiescore
1.049
In al die tien jaren dat ik dit spel speel blijft het toch telkens hetzelfde met bepaalde spelers die van een wereld afgespeeld worden terwijl dat absoluut niet had moeten gebeuren :rolleyes:. Wellicht had het team te hoge verwachtingen van zichzelf en geen rekening ermee gehouden dat er spelers waren die verder dachten dan hun neus lang was.

Sjaak007 heeft o.a. dit tegen jullie gezegd:


Volgens mij staat daar toch heel duidelijk en eerlijk een andere boodschap als jullie hiervoor verkondigen aan de rest van de wereld. En het zeggen dat hij niet jullie kant op zou gaan is natuurlijk een bluf, dat hoort bij het spel. Iets met een psychologisch spelletje. Ik zou zeggen, neem het mee als les voor jullie volgende wereld ;)
Iemand zal wel met een uitgebreide post komen, maar als je een BG verbreekt met wel daarna de belofte niet iemands kant op te edelen, Mag je er als 'slachtoffer' wel even van uit gaan dat diegene niet liegt nee... Je verwacht dan wat redelijkheid na een BG opzeggen om 5 minuten later aan te vallen

''Had het team te hoge verwachtingen'', Juist andersom. We kwamen voor de lol, en dat liep tegen de verwachtingen in beter dan gedacht.

''Spelers waren die evrder dachten dan hun neus lang was'' Als dat list en bedrog is, Ben ik blij voor je! Als je zo je spel wil spelen snap ik als 14-Jarige meer van het leven dan jij ben ik bang ;)
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Je mag tegenwoordig geen namen meer posten, wat er ook gepost word je zal t toch ontkennen.

Dat je die dingen gezegd hebt weegt net zo hard op tegen de beloftes voor samenwerking oid.

Ikzelf neem me verlies gwn, ben uitskilled zeker en zou de start anders hebben gedaan :p. Ik ga geen enorme bewijs post maken en sta gwn achter mn woord tot nu toe.

GG en veel plezier nog aan iedereen :)
 

DeletedUser3368

Guest
de belofte niet iemands kant op te edelen, Mag je er als 'slachtoffer' wel even van uit gaan dat diegene niet liegt nee...

Hij heeft niets beloofd, enkel gezegd dat hij niet de intentie had die kant op te gaan. Goed lezen...

'''Spelers waren die verder dachten dan hun neus lang was'' Als dat list en bedrog is, Ben ik blij voor je! Als je zo je spel wil spelen snap ik als 14-Jarige meer van het leven dan jij ben ik bang ;)

Ik mag toch serieus niet hopen dat je dit spelletje vergelijkt met het leven, dan is er namelijk toch iets goed mis. Mijn kamer wordt namelijk niet wekelijks bestormd door woeste bijlstrijders. Hoewel... :engel: er wel eens in de zoveel tijd wat jehova-getuigen (lees: edelmannen) langs de deur komen om me ergens van te overtuigen... Maar ik moet ook eerlijk toegeven, het is mij tot nu toe altijd gelukt mijn huis van ze te behouden! Vaak time ik net wat speervechters die de straat in komen tussen de derde en vierde jehova, ben je daar ook weer vanaf.
 

DeletedUser69389

Guest
Tjonge jonge een nobody als Yeronimo die moet pochen met zijn tien jaar tw ervaring. Dat terwijl die nog steeds een nobody is....
 
Reactiescore
499
Waarom zie ik dit pas als ik me popcorn net op heb :(
 

DeletedUser69389

Guest
Toch wel leuk dat we gaan bepalen op een online-forum van een browserspelletje of iemand een nobody is of niet
Ik bedoel binnen deze community kneus. Jouw niveau van begrijpend lezen is net zo abonimabel als je manier van spelen.
 
Reactiescore
86
Kata oorlog pog?
a9db2f6c23526af463a46159f951e0f2.png
 

DeletedUser78389

Guest
Toch wel leuk dat we gaan bepalen op een online-forum van een browserspelletje of iemand een nobody is of niet

Precies dat hoef je helemaal niet te bepalen, want iedereen ouder dan 15 jaar die browserspelletjes doet is een nobody. Behalve dan als je achtung die kurve speelt.
 
Bovenaan