Top/Flop spelers

Reactiescore
967
Hoe durf je een dodge van 1 uur en 21 ms überhaupt te definiëren als backtime die gedodged werd. Wat een grap ben jij zeg @Sjaak007. Om nog maar niet te spreken over je gedrag die je op huidige classic vertoond.
 
Reactiescore
195
Funnigame : flopspeler neemt contact op om samen te werken, gooit daarna clear op je en neemt alle geclearde dorpen over kan zelf niks haha kneus, 5 dorpen met 10k ODA
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
660
Tw kaput?
 
Reactiescore
146
tenor.gif
 

DeletedUser80016

Guest
Funnigame : flopspeler neemt contact op om samen te werken, gooit daarna clear op je en neemt alle geclearde dorpen over kan zelf niks haha kneus, 5 dorpen met 10k ODA
Too Hot For This Planet op 10.11. om 09:12 uur
Hey de speler High Quality staat weer leeg + alle deff van zijn stam dus als je wilt kan je hem blijven aanvallen zodat die klein blijft en geen bedreiging meer vormt :)

Dit ventje van 16 heeft echt de allergrootste mond. Mijn gesprekken met hem zijn hilarisch eigenlijk. 99% zeker dat hij thuis heeft liggen huilen nadat hij door zijn eigen grote mond verloor. Indien iemand interesse heeft in een documentje met leesplezier waarin je een desperate jochie zich heel groot ziet voordoen, stuur me vooral een bericht:p
 
Reactiescore
195
Too Hot For This Planet op 10.11. om 09:12 uur
Hey de speler High Quality staat weer leeg + alle deff van zijn stam dus als je wilt kan je hem blijven aanvallen zodat die klein blijft en geen bedreiging meer vormt :)

Dit ventje van 16 heeft echt de allergrootste mond. Mijn gesprekken met hem zijn hilarisch eigenlijk. 99% zeker dat hij thuis heeft liggen huilen nadat hij door zijn eigen grote mond verloor. Indien iemand interesse heeft in een documentje met leesplezier waarin je een desperate jochie zich heel groot ziet voordoen, stuur me vooral een bericht:p

Begin maar bij het begin kneusje, je bent een billenlikkertje van iedereen. Ik speel die wereld niet serieus zoals ik al vanaf het begin aangaf. Dat jij zo’n acties doet zegt genoeg over hoe rot jij bent, hebt ocharme maximum 200k gehaald op een wereld en nu geraak je enkel “ver” door te fuseren en dorpen over te nemen die andere mensen hebben gecleart. Backtimen moet je aan iemand anders vragen omdat je het zelf niet kan en dan doet die het nog eens op meer dan 1.2 seconde, hahahaa emoboy toch. Toen voelde je je effe stoer om iemand te laten clearen die enkel speelde om fatsat een award te halen en jou voor de rest trolt. Ga effe verder blij zijn met dat je 20k op zo’n manier haalt.

Iemand als jij kan je niet serieus nemen 5 dorpen met 10k ODA en mensen voor de gek houden. Zoals ik al zei hoop dat ik jou eens op een gewone wereld tegenkom.

Vergeet niet in jouw documentje alles te vermelden en niet enkele delen essentïele informatie eruit te knippen zoals in jouw berichtje hier.

Succes verder met jouw fantastische prestaties op Tribalwars, mag je echt trots op zijn. Alleen jammer dat je in het echt moet leven van een uitkering daarom gun ik je jouw pleziertjes.
 
Reactiescore
195
Ben hier niet om te zeiken was hier gewoon om een flop speler te vermelden wat toch het doel is van dit topic en te benadrukken waarom hij dat is, mijn excuses dat 2 van jouw argumenten in de beschrijving moesten komen..
 

DeletedUser80016

Guest
Deze man
Ten eerste heb ik jou nooit gebacktimed. Dat deed een maat van me, en het was 300ms wat je nieteens kon dodgen. Ten tweede: Geen sprake van fusie, ook dat valt te bewijzen overigens.
Ten derde: je weet niet echt wat je nou moet hea met deze situatie. Je was het niet serieus aan het spelen, maar toch, hier zit je weer te zeiken.
Ten vierde: Je ODA veronderstelling van mij is helaas niet correct .
Ten vijfde: Met dat documentje bedoel ik gewoon onze conversatie, waarin zwart op wit staat wat je nou weer zegt complete onzin is
 
Reactiescore
195
Deze man
Ten eerste heb ik jou nooit gebacktimed. Dat deed een maat van me, en het was 300ms wat je nieteens kon dodgen. Ten tweede: Geen sprake van fusie, ook dat valt te bewijzen overigens.
Ten derde: je weet niet echt wat je nou moet hea met deze situatie. Je was het niet serieus aan het spelen, maar toch, hier zit je weer te zeiken.
Ten vierde: Je ODA veronderstelling van mij is helaas niet correct .
Ten vijfde: Met dat documentje bedoel ik gewoon onze conversatie, waarin zwart op wit staat wat je nou weer zegt complete onzin is


Heb gezegd wat ik moest zeggen, meer dan dit ga je niet meer krijgen want je bent de definitie van tijdsverspilling.
Je stats spreken voor zich, 10K ODA met 5 dorpen sjonge jonge leer eens spelen knul i.p.v je hulp aan te bieden, geen hol te doen en daarna met dorpen te gaan lopen. Leer ook even begrijpend lezen want door je adrenalinekick lees je dingen die er niet staan, ik zeg nog dat je vriendje een backtime gooide omdat jij het niet kan en die backtime was 1;219 seconden geen 300ms nogmaals leer begrijpend lezen.

Wel grappig om te zien hoe serieus jij dit neemt door 24.7 online te zijn, op alles meteen te reageren en hiervoor speciaal een forumaccount aan te maken bewijs maar nog eens genoeg over je sociale situatie.

Verder ga ik hier niet meer op in je bent een flop emoboy, veel succes verder met je uitkering neem maar even contact op als je iets bent geworden in het echt en als je deftige stats kan voorleggen.
 

DeletedUser78972

Guest
Wat heeft zijn uitkering met zijn TW prestaties te maken? Flopdrol
 

DeletedUser74552

Guest
Ik heb ook een beetje het gevoel dat de Forum mod niet echt zijn best doet. Vroeger konden we klagen dat Aldo te streng was maar dit is echt helemaal niks.
 
Reactiescore
1.094
Ik heb ook een beetje het gevoel dat de Forum mod niet echt zijn best doet. Vroeger konden we klagen dat Aldo te streng was maar dit is echt helemaal niks.

Jup, had paar dingen gereport maar is niks mee gedaan.
 
Reactiescore
1.468
Wij (ex-lid van stam class.) Zijn dus genaaid door een stamgenoot.
Wij dorpje claimen, begint ie al te zeuren. Krijgen we ineens een pm van de eigenaar van het dorpje dat ie een edelclear om z'n oren heeft gehad. Claims negeren ondanks dat ie wist dat wij het vandaag of morgen zouden edelen, bijzonder laag. Ivm privacy wet geen account namen hier, via PM wel.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.404
Wij (ex-lid van stam class.) Zijn dus genaaid door een stamgenoot.
Wij dorpje claimen, begint ie al te zeuren. Krijgen we ineens een pm van de eigenaar van het dorpje dat ie een edelclear om z'n oren heeft gehad. Claims negeren ondanks dat ie wist dat wij het vandaag of morgen zouden edelen, bijzonder laag. Ivm privacy wet geen account namen hier, via PM wel.

gewoon noemen met een @ ervoor, je spreekt in principe een forum account aan op die manier, dat het forumaccount niet bestaat interesseert de privacywet niks.
 
Bovenaan